Oh wat fijn om te horen dat het de eerste 2 weken nog rustig is. Ik ben er 12 t/m 14 oktober. Ik ga voor het eerst naar Halloween, ik heb echt gekeken naar een rustige periode, wel fijn om te horen dat dit dan ook zo is.
Ik kijk er samen met mijn moeder erg naar uit
Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017
Wie weet! Docent Richard is mede organisator en die is ZO enthousiast dat ik ook besmet raakteMissMetal schreefCOLONOh Leuk, dan zie ik je op EFABE misschienKarinliam schreefCOLONEen heel gaaf beroep! Ik heb toevallig net mijn eerste facepaint cursus achter de rug en start in september met de vervolgcursus (en in Maart 2018 EFABE)![]()
- joyce in wonderland
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15
Jammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen... 
Niet vergeten dat er naar alle waarschijnlijkheid wel een nieuwe villain show komt in Chaparral theaterjoyce in wonderland schreefCOLONJammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen...
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Weg Villains meets en weg Cavalcade...de twee dingen die samen het Halloween seizoen maken.Japperboy schreefCOLONNiet vergeten dat er naar alle waarschijnlijkheid wel een nieuwe villain show komt in Chaparral theaterjoyce in wonderland schreefCOLONJammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen...you take one, you get one
En daarvoor in de plek komt een schamel showtje met de villains.
Daar mogen we best over klagen

Daarvoor in de plek komt toch niets? Er waren vorige jaren toch ook al een villain show. Enkel zal het deze keer overdekt zijn.
Dus ... Daarvoor in de plek krijgen we een dak boven het hoofd
.
Pas op, mij hoor je niet klagen. Mijn laatste halloween was in 1999, kan me geen speciale dingen herinneren. Al had ik wel graag eens zo'n cavalcade meegemaakt. Ook speciaal een jaarkaart en zal wrs ook het enige jaar zijn, dus hoop dat er met kerst niet teveel wegvalt.
Dus ... Daarvoor in de plek krijgen we een dak boven het hoofd
Pas op, mij hoor je niet klagen. Mijn laatste halloween was in 1999, kan me geen speciale dingen herinneren. Al had ik wel graag eens zo'n cavalcade meegemaakt. Ook speciaal een jaarkaart en zal wrs ook het enige jaar zijn, dus hoop dat er met kerst niet teveel wegvalt.
AlsjebliefStitch87 schreefCOLONMijn laatste halloween was in 1999, kan me geen speciale dingen herinneren. Al had ik wel graag eens zo'n cavalcade meegemaakt.
Daarnaast waren er mini parades ,speciale schurk projecties op het kasteel ,een groot dance party bij de coockout ,vuurschow bij het ship ,...
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
O leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten
. Als we al gaan kijken zijn
. Die soiree, was toen ook al met speciale tickets of voor iedereen? Wist niet dat ze dat al zo lang deden 
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
De eerste Halloween Soiree was hetzelfde jaar als het eerste Halloween seizoen, in 1997.Stitch87 schreefCOLONO leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten. Als we al gaan kijken zijn
. Die soiree, was toen ook al met speciale tickets of voor iedereen? Wist niet dat ze dat al zo lang deden

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Nee dat doen ze niet meerStitch87 schreefCOLONToen waren we er ook met halloween in 1997 (onze allereerste dlptrip). Herinner me alleen nog de papieren pompoenmaskers die ze uitdeelden. Doen ze nu niet meer zeker?

De video en beschrijving zijn van 2016 ,omdat je zei dat je het eens wou meemaken reageerde ik met de videoStitch87 schreefCOLONO leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten. Als we al gaan kijken zijn
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar