Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sandra
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2014, 10:24

Oh wat fijn om te horen dat het de eerste 2 weken nog rustig is. Ik ben er 12 t/m 14 oktober. Ik ga voor het eerst naar Halloween, ik heb echt gekeken naar een rustige periode, wel fijn om te horen dat dit dan ook zo is.

Ik kijk er samen met mijn moeder erg naar uit
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

MissMetal schreefCOLON
Karinliam schreefCOLONEen heel gaaf beroep! Ik heb toevallig net mijn eerste facepaint cursus achter de rug en start in september met de vervolgcursus (en in Maart 2018 EFABE)
Oh Leuk, dan zie ik je op EFABE misschien :thumbs:
Wie weet! Docent Richard is mede organisator en die is ZO enthousiast dat ik ook besmet raakte ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Volgens de laatste geruchten is de halloween parade dit jaar geschrapt vanwege de 25ste verjaardag.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

We zullen het gaan zien...zou jammer zijn, maar aan de andere kant zijn er dan weer andere mooie dingen te zien.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
joyce in wonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15

Jammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen... :(
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

joyce in wonderland schreefCOLONJammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen... :(
Niet vergeten dat er naar alle waarschijnlijkheid wel een nieuwe villain show komt in Chaparral theater ;) you take one, you get one
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Japperboy schreefCOLON
joyce in wonderland schreefCOLONJammer dat ze vanalles gaan schrappen door de 25e verjaardag. Wij kopen net dit jaar jaarkaarten omdat we elk seizoen eens willen zien, maar als ze alles maar half gaan doen... :(
Niet vergeten dat er naar alle waarschijnlijkheid wel een nieuwe villain show komt in Chaparral theater ;) you take one, you get one
Weg Villains meets en weg Cavalcade...de twee dingen die samen het Halloween seizoen maken.
En daarvoor in de plek komt een schamel showtje met de villains.
Daar mogen we best over klagen ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Daarvoor in de plek komt toch niets? Er waren vorige jaren toch ook al een villain show. Enkel zal het deze keer overdekt zijn.
Dus ... Daarvoor in de plek krijgen we een dak boven het hoofd ;).
Pas op, mij hoor je niet klagen. Mijn laatste halloween was in 1999, kan me geen speciale dingen herinneren. Al had ik wel graag eens zo'n cavalcade meegemaakt. Ook speciaal een jaarkaart en zal wrs ook het enige jaar zijn, dus hoop dat er met kerst niet teveel wegvalt.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247

Stitch87 schreefCOLONMijn laatste halloween was in 1999, kan me geen speciale dingen herinneren. Al had ik wel graag eens zo'n cavalcade meegemaakt.
Alsjeblief :)

Daarnaast waren er mini parades ,speciale schurk projecties op het kasteel ,een groot dance party bij de coockout ,vuurschow bij het ship ,...
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

O leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten :P. Als we al gaan kijken zijn ;). Die soiree, was toen ook al met speciale tickets of voor iedereen? Wist niet dat ze dat al zo lang deden :)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Stitch87 schreefCOLONO leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten :P. Als we al gaan kijken zijn ;). Die soiree, was toen ook al met speciale tickets of voor iedereen? Wist niet dat ze dat al zo lang deden :)
De eerste Halloween Soiree was hetzelfde jaar als het eerste Halloween seizoen, in 1997.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Toen waren we er ook met halloween in 1997 (onze allereerste dlptrip). Herinner me alleen nog de papieren pompoenmaskers die ze uitdeelden :P. Doen ze nu niet meer zeker?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Stitch87 schreefCOLONToen waren we er ook met halloween in 1997 (onze allereerste dlptrip). Herinner me alleen nog de papieren pompoenmaskers die ze uitdeelden :P. Doen ze nu niet meer zeker?
Nee dat doen ze niet meer
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Spijtig :(
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247

Stitch87 schreefCOLONO leuk! Zegt me helaas helemaal niets, was toen 12j. Mss dat mijn ouders en zus het wel nog weten :P. Als we al gaan kijken zijn ;). Die soiree, was toen ook al met speciale tickets of voor iedereen? Wist niet dat ze dat al zo lang deden :)
De video en beschrijving zijn van 2016 ,omdat je zei dat je het eens wou meemaken reageerde ik met de video ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar