runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Mijn pakje van judy hopps past niet had een m besteld en valt uit als een s.
Dus deze week brainstormen over iets anders
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Superleuke outfit Laura! En succes Fairy tale, vervelend dat het te klein is.

Ik heb net een mailtje binnen, ik sta weer op 1:30 als eindtijd :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Dankjewel allemaal! :) Fairytale, misschien een idee om het pakje zelf te maken door Disneybound?
[img\https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... -ideas.jpg[/img]
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Afbeelding

Whoohoo!

Bron: runDisney France

Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Is die afterparty in de studio's na de 5 k de moeite of niet echt zijn geld waard?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

kizzy schreefCOLONIs die afterparty in de studio's na de 5 k de moeite of niet echt zijn geld waard?
Ik ben vorig jaar ook geweest, en ik ga dit jaar weer. Ik vond het toen absoluut niet het geld waard, het was toen €79 pp en eten was inclusief. Alleen het eten was bevroren fast food pasta die je zelf nog in de magnetron moest opwarmen. Je kon maar 1 hoofdgerecht (pasta of burger) uitkiezen met een toetje en de rijen waren mega lang. We hebben voor captain America 60min in de rij gestaan, maar dat was ons het wel waard. Hij was echt super goed en nam de tijd! Vorig jaar begon het eerder, om half 8. We hebben maar 2 attracties gedaan en verder geen andere character. Captain en het eten koste ons als zo'n 2,5uur. Wel leuk was de extra foto mogelijkheden zoals voor een bord met het logo van runDisney. We hebben het niet eens vol gehouden tot sluitingstijd.
Waarom gaan we dit jaar dan weer? Omdat de prijs goedkoper is, er geen eten bij zit en het is nu uniek na de run. We gaan voor de characters en een paar attracties. We zorgen dat we voor de run hebben gegeten, na een 5km heb ik geen extra honger, dus hoeven geen tijd te besteden aan eten en die wachtrij. Ik geef ze nog 1x de kans dat het voor ons wel een leuke ervaring wordt dit jaar.
Vorig jaar vond ik het absoluut niet de moeite waard, en zeker het geld niet! Blijkbaar hebben ze wel wat met de feedback gedaan, gezien ze dit keer geen gratis eten erbij doen. En er is een DJ aanwezig (wat voor mij geen meerwaarde geeft, maar voor anderen misschien wel).

Moeilijk om te zeggen of je moet gaan of niet, gezien t dit jaar zeker anders zal zijn dan in 2016. We geven het nog een kans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

Zijn er hier meer lopers die nog aan het wachten zijn op de bevestiging dat het medisch cerficaat is goed gekeurd? Ik heb al gemaild maar dat heeft (nog) niet geholpen. Het wordt nu wel heel krap als er toch iets niet goed blijkt te zijn.
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Ik heb al minimaal twee keer gemaild en nog steeds geen enkele reactie terug... Een keer wel zo'n standaard ontvangst bevestiging ( 'het is heeel druk'), de andere keer niet eens zo'n reply.... Tja als ze zo langzaam zijn kan ik me voorstellen dat ze heeeeel veel mails krijgen, waardoor het allemaal nog langzamer gaat. Weer net zo'n waardeloze organisatie vooraf.

update: zojuist melding dat het eindelijk 'accepted' is.. Pfff, ready to start 5k, 10k, 21k, BBB...
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@Brigges Heb je al eens gemaild midden op de dag? Ik heb op een vrijdag om 15:49 de mail gestuurd, met de onderwerpsregel open/blanco. Misschien dat ze alles mails met onderwerp "medical certificate" op 1 grote hoop gooien en standaard bericht geven? 16:02 kreeg ik antwoord terug dat ze het gingen goedkeuren, en gelijk ook de officiële goedkeuring. Blijf het proberen.

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Tip voor de mensen die de pins willen hebben. Bestel ze echt van te voren! Ik zie de Challenge pins al voor €45/$41/$50 worden aangeboden via tweedehands verkoopsites! Ik open hiermee geen discussie wat we hiervan vinden, ik geef alleen de tip: als je de pins wilt hebben, bestel ze van te voren.

https://book-run.disneylandparis.com/

Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Goed dat je het even zegt, was zelf nog van plan om de halve marathon medaille pin te kopen! (Heb die van vorig jaar niet dus hoef niet het hele pakket)

Pins zijn tot 31 augustus te bestellen! Zolang voorraad strekt.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

@Laura: ik heb ze midden op de dag gemaild en zojuist ook via Facebook een bericht geplaatst. Ik ga nu maar elke dag mailen en Facebook berichten sturen. Het zal toch wel een keer goed komen?
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

We zijn echt aan het twijfelen of we de party doen, met ons 4 is het toch weer bijna 200€ en en met de kinderen 6 en 8 weet ik niet of ze het lang kunnen volhouden
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Ik ga het niet doen. Ik loop alleen de 5 en de 10, maar ben niet zo'n bikkel als de halve marathon mensen hier, dus ik ga vrijdagavond nog even de beentjes rust geven. Vroeg opstaan voor de 10 wordt al heftig genoeg ;-)

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kizzy schreefCOLONWe zijn echt aan het twijfelen of we de party doen, met ons 4 is het toch weer bijna 200€ en en met de kinderen 6 en 8 weet ik niet of ze het lang kunnen volhouden
Wij hebben de avond gedaan vorig jaar en er was niet echt wat speciaals. Het was toen nog een stukje duurder zelfs. Er was wel onbeperkt fastfood, met slecht kwaliteit en voor de rest gewoon alle attracties van de studios open behalve Crush denk ik. Er waren wel geen wachtrijen voor de attracties...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar