Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kevinvdp
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2017, 19:53

Dus gewoon langs Cityhall lopen wil nog wel eens lukken?
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Zelfde dag bij city hall alleen nog op beschikbaarheid. Infinity gebruikers hebben aparte balie

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
marie
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2015, 20:01

wie kan mij vertellen waar het vak om de parade te bekijken is? is dit toevallig naast het mindervalide vak bij het kasteel in de buurt?
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

marie schreefCOLONwie kan mij vertellen waar het vak om de parade te bekijken is? is dit toevallig naast het mindervalide vak bij het kasteel in de buurt?
Dat vroeg ik me ook af, we hebben mindervalide mede-disneyfans met een magic plus pas, dus op die Manier zouden wij hen niet te veel uit het oog verliezen als de gereserveerde illuminations en paradeplaatsen dichtbij de mindervalideplaatsen zijn
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ja klopt :) de Infinity plekken zijn naast de mindervalide plekken aan castle stage .
Bij Illuminations is dit trouwens ook zo . Hier heb je beide plekken voor het kasteel .
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Helaas, afgelopen weekend konden al geen plaatsen meer gereserveerd worden, zowel voor de parade als illuminations alles volgeboekt... Voor ons volgende bezoek zal ik telefonisch reserveren, ze zeiden in de BPA dat oktober verschrikkelijk druk was in de weekends, dat het park echt zéér populair is door halloween en het goede weer.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Mijn dreampas verloopt binnen 4 maanden. Kan ik nu nog upgraden naar infinity gedurende die periode? En wat kost mij dat?
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Koen en Nathalie schreefCOLONMijn dreampas verloopt binnen 4 maanden. Kan ik nu nog upgraden naar infinity gedurende die periode? En wat kost mij dat?
Je moet het verschil bijbetalen tussen €399,- en de prijs die je betaalt hebt voor je Dream. En de vervaldatum van je Infinty blijft dezelfde als je dreampas bij een upgrade.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Eergisteren illuminations van in het Infinity vak gezien voor de eerste keer, en wauw, wat een superplaats! We zijn een half uurtje voor de start naar het vak gegaan, en konden rustig neerzitten op de eerste rij, en hebben gewoon zittend heel de show gekeken
Volgende keer neem ik een picknick dekentje mee denk ik, nu we weten dat er ruimte genoeg is om op de grond te blijven zitten

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Bij de voorwaarden spreekt men van het volgende over kortingen in Disney Restaurants: "Kortingen zijn geldig op maaltijden en alcoholvrije dranken in de restaurants van de hotels en de Parken van Disneyland® Paris ... Het voordeel is ook geldig op kerstavond en oudejaarsavond (24 en 31 december), niet op restrictiedagen en na reservering."
Wat bedoelt men met dit laatste 'en na reservering'. Kan men geen korting bekomen als men een reservatie heeft gemaakt? Of doelt dit op het feit dat men bij reservatie moet melding maken dat men een infinity kaarthouder is? Moeten deze restaurant reserveringen ook via de infinity lijn gebeuren?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij krijgen gewoon altijd korting op vertoon van onze jaarkaart, geen paniek! Reserveren is wel aan te raden, zeker voor sommige restaurrants. Je moet dit doen via de restaurant reserveringslijn: +33 160 30 40 50
Dit kan zelfs dag en nacht, dus bel je beter buiten kantooruren op minder drukke momenten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37

Hopelijk kan iemand me helpen. Wij hebben sinds afgelopen weekend een Infinity pass en zijn er superblij mee! Nu zijn we de opties aan het bekijken om vrienden om mee te nemen. Mijn vriendin en ik hebben een room only in hotel Cheyenne geboekt. De vrienden die we meenemen hebben ook een Room only geboekt via Booking.com in hotel Cheyenne.
*Nu vraag ik me af of ze een hotel easy-pass krijgen bij een room only zodat ze ook tijdens de Magic hours binnen kunnen?
*Onlangs las ik ook wat dat men voor dagtickets ook Fastpass mogelijkheden zou kunnen kopen. Is dit ook effectief mogelijk gemaakt? En kent iemand hiervan de prijs? (hopelijk werken de fastpassen dan wel want afgelopen week lagen deze bij heel wat attracties uit...)
*Afgelopen weekend zaten we in Golden Forest en kregen hierbij Fastpass Vouchers (gele vouchers). Dit weekend was geboekt via de normale procedure met inkom tickets en hotel (zonder inifinity pass). Indien we in de toekomst een Golden Forest zouden boeken (room-only via Infinity) krijgen we dan nog steeds de gele vouchers? Als de Fastpassen in panne liggen is dit wel een extreem goed alternatief...
*Is er voor Inifinity houders een korting op de golden forest kamers?

Hartelijk dank voor het antwoord!
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Toulouse schreefCOLONHopelijk kan iemand me helpen. Wij hebben sinds afgelopen weekend een Infinity pass en zijn er superblij mee! Nu zijn we de opties aan het bekijken om vrienden om mee te nemen. Mijn vriendin en ik hebben een room only in hotel Cheyenne geboekt. De vrienden die we meenemen hebben ook een Room only geboekt via Booking.com in hotel Cheyenne.
*Nu vraag ik me af of ze een hotel easy-pass krijgen bij een room only zodat ze ook tijdens de Magic hours binnen kunnen?
*Onlangs las ik ook wat dat men voor dagtickets ook Fastpass mogelijkheden zou kunnen kopen. Is dit ook effectief mogelijk gemaakt? En kent iemand hiervan de prijs? (hopelijk werken de fastpassen dan wel want afgelopen week lagen deze bij heel wat attracties uit...)
*Afgelopen weekend zaten we in Golden Forest en kregen hierbij Fastpass Vouchers (gele vouchers). Dit weekend was geboekt via de normale procedure met inkom tickets en hotel (zonder inifinity pass). Indien we in de toekomst een Golden Forest zouden boeken (room-only via Infinity) krijgen we dan nog steeds de gele vouchers? Als de Fastpassen in panne liggen is dit wel een extreem goed alternatief...

Als het goed is krijgen je vrienden gewoon een easy pass... maar je mag met je jaarkaart 2 kamers boeken met korting, scheelde dat niet?
Je 2e vraag snap ik niet helemaal... je kunt met elk toegangsbewijs gebruik maken van fastpass.
Met je pas krijg je wel korting op de golden forest en de hotel fastpass. Enkel op de suites (met vip fastpass) niet geloof ik.
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37

Amaris schreefCOLON
Toulouse schreefCOLONHopelijk kan iemand me helpen. Wij hebben sinds afgelopen weekend een Infinity pass en zijn er superblij mee! Nu zijn we de opties aan het bekijken om vrienden om mee te nemen. Mijn vriendin en ik hebben een room only in hotel Cheyenne geboekt. De vrienden die we meenemen hebben ook een Room only geboekt via Booking.com in hotel Cheyenne.

Als het goed is krijgen je vrienden gewoon een easy pass... maar je mag met je jaarkaart 2 kamers boeken met korting, scheelde dat niet?
Je 2e vraag snap ik niet helemaal... je kunt met elk toegangsbewijs gebruik maken van fastpass.
Met je pas krijg je wel korting op de golden forest en de hotel fastpass. Enkel op de suites (met vip fastpass) niet geloof ik.
Dank je wel voor je antwoord!
Indien we dan de dagelijkse privilegetickets kopen voor de vrienden kunnen ze dan ook gewoon fastpassen hiermee nemen?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, met ieder toegangsbewijs kan je een Fastpass halen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar