dus je schuift aan en je vraagt naar Baby-switch, je doet de attractie en dan ga je naar buiten om te wisselen, en de andere mag dan binnen bij uitgang? krijg je hier dan kaartje voor?Stitch87 schreefCOLONHet is ook niet de bedoeling bij babyswitch dat je mee aanschuift met het kind in de rij. Enkel de persoon die de attractie als eerste doet. Ik zat toen gewoon op een bankje met de dochter of winkeltjes in de buurt. Of je kan ook zitten wachten binnen aan de uitgang van de attractie (bv aerosmith)
Disney met baby en kleine kinderen.
Ik heb begrepen dat dat bij iedere attractie anders is.Japperboy schreefCOLONdus je schuift aan en je vraagt naar Baby-switch, je doet de attractie en dan ga je naar buiten om te wisselen, en de andere mag dan binnen bij uitgang? krijg je hier dan kaartje voor?Stitch87 schreefCOLONHet is ook niet de bedoeling bij babyswitch dat je mee aanschuift met het kind in de rij. Enkel de persoon die de attractie als eerste doet. Ik zat toen gewoon op een bankje met de dochter of winkeltjes in de buurt. Of je kan ook zitten wachten binnen aan de uitgang van de attractie (bv aerosmith)
Bij Indiana Jones mag je via de invalide ingang.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Ja idd, bij aerosmith was het ook de invalide of fastpass. Btm ook invalide maar is bijna dezelfde als de uitgang. Wij kregen idd een briefje mee. Als je eentje vraagt moeten ze wel het kind kunnen zien (anders kan iedereen dat doen). Bij aerosmith vroegen we het aan de ingang en bij btm aan de uitgang
Ja ouder 1 gaat in de rij. Maakt een ritje en vraagt om een baby switch. De CM geeft instructies over waar ouder 2 zich kan melden en een kaartje (hele dag geldig en voor 2 personen). Ouder 2 gaat met kaartje naar de aangegeven plek en kan dan een ritje maken. Dit hoeft dus niet per sé direct erna.Japperboy schreefCOLONdus je schuift aan en je vraagt naar Baby-switch, je doet de attractie en dan ga je naar buiten om te wisselen, en de andere mag dan binnen bij uitgang? krijg je hier dan kaartje voor?Stitch87 schreefCOLONHet is ook niet de bedoeling bij babyswitch dat je mee aanschuift met het kind in de rij. Enkel de persoon die de attractie als eerste doet. Ik zat toen gewoon op een bankje met de dochter of winkeltjes in de buurt. Of je kan ook zitten wachten binnen aan de uitgang van de attractie (bv aerosmith)
Kind zien hoefde bij ons niet. Kaartjes worden immers verstrekt na het uitstappen. Wij hebben het gebruikt bij space mountain, btm en crush.
wow zelfs niet meteen... er gaat weer een wereld voor mij openAmaris schreefCOLONJa ouder 1 gaat in de rij. Maakt een ritje en vraagt om een baby switch. De CM geeft instructies over waar ouder 2 zich kan melden en een kaartje (hele dag geldig en voor 2 personen). Ouder 2 gaat met kaartje naar de aangegeven plek en kan dan een ritje maken. Dit hoeft dus niet per sé direct erna.Japperboy schreefCOLONdus je schuift aan en je vraagt naar Baby-switch, je doet de attractie en dan ga je naar buiten om te wisselen, en de andere mag dan binnen bij uitgang? krijg je hier dan kaartje voor?Stitch87 schreefCOLONHet is ook niet de bedoeling bij babyswitch dat je mee aanschuift met het kind in de rij. Enkel de persoon die de attractie als eerste doet. Ik zat toen gewoon op een bankje met de dochter of winkeltjes in de buurt. Of je kan ook zitten wachten binnen aan de uitgang van de attractie (bv aerosmith)
Kind zien hoefde bij ons niet. Kaartjes worden immers verstrekt na het uitstappen. Wij hebben het gebruikt bij space mountain, btm en crush.
bedankt! ga ik zeker eens gebruik van maken (als ik mijn vrouw nog een meekrijg
Goh ja, waarom zou je anders zonder partner aanschuiven...Stitch87 schreefCOLONAh, haha, ik vond het toch iets 'eerlijker' om ze aan te kunnen tonen. Bij aerosmith kregen we het kaartje dan ook al aan de ingang.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Vast wel.Japperboy schreefCOLONwow zelfs niet meteen... er gaat weer een wereld voor mij openAmaris schreefCOLONJa ouder 1 gaat in de rij. Maakt een ritje en vraagt om een baby switch. De CM geeft instructies over waar ouder 2 zich kan melden en een kaartje (hele dag geldig en voor 2 personen). Ouder 2 gaat met kaartje naar de aangegeven plek en kan dan een ritje maken. Dit hoeft dus niet per sé direct erna.Japperboy schreefCOLON dus je schuift aan en je vraagt naar Baby-switch, je doet de attractie en dan ga je naar buiten om te wisselen, en de andere mag dan binnen bij uitgang? krijg je hier dan kaartje voor?
Kind zien hoefde bij ons niet. Kaartjes worden immers verstrekt na het uitstappen. Wij hebben het gebruikt bij space mountain, btm en crush.haha
bedankt! ga ik zeker eens gebruik van maken (als ik mijn vrouw nog een meekrijg)
Ik moet zeggen, we hebben dit keer geen buggy mee gehad, maar kleine meid was wel doodop 's avonds ( of nou ja, eigenlijk meer 's nachts) ze heeft toen heel even op de rug gezeten en daarna zelf naar het hotel gelopen.
Verder vind ik het persoonlijk elke keer weer verschikkelijk lang duren, aanschuiven met een kind voor meets of attractie. Pfff, sommige kinderen werden er ook echt vervelend door. Gelukkig die van ons niet. We werden er wel dikwijls mee geconfronteerd... vind het best wel vervelend omdat we het zelf niet zijn gewend.
Volg onze avonturen op instagram
Colin snapt nog niet zo goed dat hij in de rij moet. Daarom vermijden we nu ook de drukke perioden. We zijn in de eerste week van juli naar de Efteling geweest en dat was nog net te doen. We hebben toen voor Symbolica een tijdje moeten wachten en toen wilde hij wel rondrennen en stiekem buiten de hekken. Gelukkig wel vrolijk en dan gaat hij voornamelijk een beetje de clown uithangen, waar iedereen eigenlijk om moet lachen.Mama van prinsesjes schreefCOLON
Vast wel.![]()
Ik moet zeggen, we hebben dit keer geen buggy mee gehad, maar kleine meid was wel doodop 's avonds ( of nou ja, eigenlijk meer 's nachts) ze heeft toen heel even op de rug gezeten en daarna zelf naar het hotel gelopen.![]()
Verder vind ik het persoonlijk elke keer weer verschikkelijk lang duren, aanschuiven met een kind voor meets of attractie. Pfff, sommige kinderen werden er ook echt vervelend door. Gelukkig die van ons niet. We werden er wel dikwijls mee geconfronteerd... vind het best wel vervelend omdat we het zelf niet zijn gewend.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Dat versta ik niet onder vervelend doen.Amaris schreefCOLONColin snapt nog niet zo goed dat hij in de rij moet. Daarom vermijden we nu ook de drukke perioden. We zijn in de eerste week van juli naar de Efteling geweest en dat was nog net te doen. We hebben toen voor Symbolica een tijdje moeten wachten en toen wilde hij wel rondrennen en stiekem buiten de hekken. Gelukkig wel vrolijk en dan gaat hij voornamelijk een beetje de clown uithangen, waar iedereen eigenlijk om moet lachen.Mama van prinsesjes schreefCOLON
Vast wel.![]()
Ik moet zeggen, we hebben dit keer geen buggy mee gehad, maar kleine meid was wel doodop 's avonds ( of nou ja, eigenlijk meer 's nachts) ze heeft toen heel even op de rug gezeten en daarna zelf naar het hotel gelopen.![]()
Volg onze avonturen op instagram
Dan moet er toch eerst een partner mee zijnJapperboy schreefCOLON
Goh ja, waarom zou je anders zonder partner aanschuiven...
Ewel, wij zijn in augustus voor de eerste keer in de vakantieperiode gegaan (wou echt de forestshow zien) maar o wat was ik blij dat ik zwanger ben en een oranje kaart heb! Langste dat we hebben moeten wachten was 35 en 45min. Dochter is gelukkig heel flink geweest in de rij want was er ook beetje bang voor. Wel 1x bij een vreemde man aan het been gestaan, maar ze dacht dat het papa was
. Die man kon er gelukkig ook mee lachen
. Gelukkig met die kaart bij de zwangerschapsvriendelijke attracties niet lang moeten wachten. Want kan me inbeelden dat zo'n dag vol aanschuiven verschrikkelijk moet zijn voor kleine kindjes (en ouders en omstaanden). Ik ga die kaart echt wel missen
. Maar komende tripjes zijn in minder drukke periodes, dus mss hebben we ze niet meer nodig
.
Bedelen om snoepjes nog nooit meegemaakt, denk dat ik echt niet zou weten wat gedaan op zo'n moment
.
Bedelen om snoepjes nog nooit meegemaakt, denk dat ik echt niet zou weten wat gedaan op zo'n moment
Ik was een keer samen met Colin naar de Efteling en in de rij voor me stond een man in korte broek met een tattoo op zijn kuit. Dat moest Colin ook wel even aanwijzen haha. Ook had de man een rugzak met een een felgekleurde bidon in een zijvakje. Die had hij ook bijna te pakken...
Och, zeuren om snoepjes, zeuren om telefoons en iPads, de halve wachtrij afbreken en geen ouder die er wat van zegt, want 9 van de 10 keer zijn die te druk met hun eigen telefoon... Daar erger ik me nog het meest aan.
Och, zeuren om snoepjes, zeuren om telefoons en iPads, de halve wachtrij afbreken en geen ouder die er wat van zegt, want 9 van de 10 keer zijn die te druk met hun eigen telefoon... Daar erger ik me nog het meest aan.
Stitch87 schreefCOLONEwel, wij zijn in augustus voor de eerste keer in de vakantieperiode gegaan (wou echt de forestshow zien) maar o wat was ik blij dat ik zwanger ben en een oranje kaart heb! Langste dat we hebben moeten wachten was 35 en 45min. Dochter is gelukkig heel flink geweest in de rij want was er ook beetje bang voor. Wel 1x bij een vreemde man aan het been gestaan, maar ze dacht dat het papa was. Die man kon er gelukkig ook mee lachen
. Gelukkig met die kaart bij de zwangerschapsvriendelijke attracties niet lang moeten wachten. Want kan me inbeelden dat zo'n dag vol aanschuiven verschrikkelijk moet zijn voor kleine kindjes (en ouders en omstaanden). Ik ga die kaart echt wel missen
. Maar komende tripjes zijn in minder drukke periodes, dus mss hebben we ze niet meer nodig
.
Bedelen om snoepjes nog nooit meegemaakt, denk dat ik echt niet zou weten wat gedaan op zo'n moment.
Toen mijn vrouw zwanger was waren we dit vergeten, zijn toen ook naar wdw geweest, maar vrouw heeft bij vele attracties gewoon wat gezeten op een bankje, dit deed haar goed niets steeds in drukte van attractie te zitten. Voor de rijen leuk te maken voor seppe, speel ikgraag in op zojn fantasie
Bv: waar is dumbo? Of zie je tinkerbel? Hoe kan die vliegen? Dumbo heeft veertje om te vliegen. Welke kleur wil je?wow we gaan vliegen en zonder elfenstof... maakt wachten veel leuker en ik leer hem zo ook naar details te kijken