runDisney 2017 Disneyland Parijs
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
Ik hoop ook op de HM, want dan gaan wij als cinderella en prince charming!MagieDeDisney schreefCOLONVeel beterschap gewenst Laura!
Vind het wel een must dat ze ergens staan wegens de challenge. Het meest logische zou na de halve zijn, wanneer je de challenge medaillehebt gekregen!
Dankjewel voor alle beterschapswensen. Gisteren toch het loopje van 4,2195km gedaan en geen spijt van. Had zelf mijn knie ingetapet en die voelt eigenlijk beter nu dan voor de run! Alleen kuit is nog wel strak gespannen. Maar komende 2 weken kan ik weer rust houden. Eens kijken wat de fysio woensdag zegt.
Nog 3,5week mensen! Waaaaah!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
Goedemorgen 
Inmiddels ben ik volop bezig met trainen voor de 10Km en HM!
Nu heb ik een vraag over de voeding voor de wedstrijd en wat tips nodig
Wij verblijven in Hotel Cheyenne,
Wat kan ik verwachten als ontbijt voor de Halve Marathon?
Waar in Disney kun je op de vrijdagmiddag/avond voor de 10Km en zaterdagmiddag/avond voor de HM het beste eten zonder dat je voor te veel 'vettigheid' gaat.
In het verleden lekker gegeten bij o.a. Lucky Nugget en het BBQ restaurant achterin Frontierland (naam kom ik zo niet op
).
maar daar is vooral, wat ik versta onder 'vettigheid', verkrijgbaar wat ik me herriner
Ik ben meer op zoek naar iets van Pasta ofzo..
Ik weet dat er op zaterdagavond n buffet is in een van de hotels.. maar dat vind ik best aan de prijs..
Waar in Disney kun je op de vrijdagmiddag/avond voor de 10Km en zaterdagmiddag/avond voor de HM het beste eten zonder dat je voor te veel 'vettigheid' gaat.
In het verleden lekker gegeten bij o.a. Lucky Nugget en het BBQ restaurant achterin Frontierland (naam kom ik zo niet op
maar daar is vooral, wat ik versta onder 'vettigheid', verkrijgbaar wat ik me herriner
Ik weet dat er op zaterdagavond n buffet is in een van de hotels.. maar dat vind ik best aan de prijs..
Misschien is dit ook wel een optie
Volledig artikel: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 82#p121382Japperboy schreefCOLONEen smakelijke herfst in Disneyland Parijs!
Op vrijdag 22 september, door het Disneyland Paris® Magic Run Weekend, serveert de Bistrot Chez Rémy een speciaal menu. De chalets zijn dan geopend van 21 uur tot middernacht.
Pfff, wat een ellende, die registratie. Alles was gevalideerd. Nou heb ik eergisteren toch de 5k toegevoegd en nou is er 0% registration. Via fb een berichtje gestuurd en nu zeggen ze dat het een display bug is. Maar ik denk dat het dat niet alleen is, want ik kan mijn registration nog gewoon editen. Zolang ik een confirmationmail had hoefde ik me geen zorgen te maken..., sure:-)
Het is nog niet bekend of iedereen die met de run mee doet een Runner's breakfast krijgt, of dat men deze alleen krijgt als je ook ontbijt bij je arrangement hebt geboekt. Bij de laatste optie kun je tot 12uur na de run nog ontbijten. Bij het runner's breakfast zit niet veel in. Het begint om 5:00u en je hebt keuze uit appel, banaan, havermout, fromage blanc (soort kwark), toast, koffie/thee, appelsap en sinaasappelsap. Veel meer is het niet. Wij hebben vorig jaar gerend op 2 bananen en wat drinken. Prima te doen hoor!Stefan-89 schreefCOLONGoedemorgen
In het verleden lekker gegeten bij o.a. Lucky Nugget en het BBQ restaurant achterin Frontierland (naam kom ik zo niet op).
Wat eerder is genoemd is Vapiano een hele goeie! Verse pasta, echt vele malen beter dan dan bijvoorbeeld de fastfood pasta van de parken. Verse pizza kan ook daar. Erg lekker, gaan wij zeker weten lunchen het run weekend.
Ik denk dat je er gewoon op moet vertrouwen dat het goed is. Vorig jaar stond mijn geboortedatum verkeerd op de voucher. Ik kreeg geen nieuwe voucher, ze zeiden dat het geen probleem was. Voor de zekerheid had ik de mail meegenomen waarin rD dit zei, en het was inderdaad geen probleem!Mariejos schreefCOLONPfff, wat een ellende, die registratie. Alles was gevalideerd. Nou heb ik eergisteren toch de 5k toegevoegd en nou is er 0% registration. Via fb een berichtje gestuurd en nu zeggen ze dat het een display bug is. Maar ik denk dat het dat niet alleen is, want ik kan mijn registration nog gewoon editen. Zolang ik een confirmationmail had hoefde ik me geen zorgen te maken..., sure:-)
Bedankt voor jullie reacties.Laura schreefCOLONHet is nog niet bekend of iedereen die met de run mee doet een Runner's breakfast krijgt, of dat men deze alleen krijgt als je ook ontbijt bij je arrangement hebt geboekt. Bij de laatste optie kun je tot 12uur na de run nog ontbijten. Bij het runner's breakfast zit niet veel in. Het begint om 5:00u en je hebt keuze uit appel, banaan, havermout, fromage blanc (soort kwark), toast, koffie/thee, appelsap en sinaasappelsap. Veel meer is het niet. Wij hebben vorig jaar gerend op 2 bananen en wat drinken. Prima te doen hoor!Stefan-89 schreefCOLONGoedemorgen
In het verleden lekker gegeten bij o.a. Lucky Nugget en het BBQ restaurant achterin Frontierland (naam kom ik zo niet op).
Wat eerder is genoemd is Vapiano een hele goeie! Verse pasta, echt vele malen beter dan dan bijvoorbeeld de fastfood pasta van de parken. Verse pizza kan ook daar. Erg lekker, gaan wij zeker weten lunchen het run weekend.
Had er niet aan gedacht dat er een Vapiano in Village zit
Ik heb ontbijt bijgeboekt dus Runners Breakfast zul je wel krijgen dan..
Mooi als je dan na de run nog 'normaal' kunt ontbijten,
Vorig jaar werd een week voor de run de "official guide" uitgebracht, met o.a. de info over het ontbijt. Nog even geduld, en we weten hoe het allemaal precies zit.
Nog kleine 3,5 week tot het runDisney weekend, whoohoo!
Nog kleine 3,5 week tot het runDisney weekend, whoohoo!
Hebben jullie de afgelopen periode ook al minimaal drie keer op YouTube de vlogs gekeken van Domien Verschuren, Michiel Veenstra etc. Over hun Disney halve-marathon van vorig jaar ? Ik kom helemaal in de stemming als ik daar naar kijk.
Hoi,
Vraag:
Zoals ik jullie maanden geleden heb verteld heb ik voor het eerst in mijn eigen rolstoel gezeten in Disney in 2009. Had daarvoor incidenteel in rolstoel gezeten. Aangezien ik nu weer kan lopen, nog niet pijnvrij, maar ben een heel eind, leek het ons leuk de 10k te lopen in DP. Ik wandel regelmatig de 5k (in 52 min, in een voor mij stevig tempo) en dat zou dus geen uitdaging zijn. Voor de 10k ben ik echt in training gegaan en gisteravond heb ik 9,7 km in 1.49,45 gelopen. Rustig tempo vanwege het weer, diverse drinkstops gemaakt en even appen met mijn dochter die maandag voor 5 maanden naar Malaysië is gegaan
Mijn gedachte was dat we om 7 uur zouden starten en ik zeker wel 2,5 uur zou hebben om het te volbrengen. Met evt 1 stop voor een foto met Disneyfiguur. Maar nu lees ik van alles over een tempo van 9,36 min en balloonladies en van het parcours afgehaald worden en krijg ik het een beetje benauwd.......
Kan iemand mij geruststellen of wordt het de dood of de gladiolen?
Vraag:
Zoals ik jullie maanden geleden heb verteld heb ik voor het eerst in mijn eigen rolstoel gezeten in Disney in 2009. Had daarvoor incidenteel in rolstoel gezeten. Aangezien ik nu weer kan lopen, nog niet pijnvrij, maar ben een heel eind, leek het ons leuk de 10k te lopen in DP. Ik wandel regelmatig de 5k (in 52 min, in een voor mij stevig tempo) en dat zou dus geen uitdaging zijn. Voor de 10k ben ik echt in training gegaan en gisteravond heb ik 9,7 km in 1.49,45 gelopen. Rustig tempo vanwege het weer, diverse drinkstops gemaakt en even appen met mijn dochter die maandag voor 5 maanden naar Malaysië is gegaan
Mijn gedachte was dat we om 7 uur zouden starten en ik zeker wel 2,5 uur zou hebben om het te volbrengen. Met evt 1 stop voor een foto met Disneyfiguur. Maar nu lees ik van alles over een tempo van 9,36 min en balloonladies en van het parcours afgehaald worden en krijg ik het een beetje benauwd.......
Kan iemand mij geruststellen of wordt het de dood of de gladiolen?