Vandaag is het ... dag
- D-Tekenaar
- Member

Ja ik stond ook versteld toen ik het hoorde van zijn voedsel .
Kwam van een cast member die meewerkte met de show .
Zijn antwoord was : Geef mij maar bier en vlees
Kwam van een cast member die meewerkte met de show .
Zijn antwoord was : Geef mij maar bier en vlees
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Van noten kun je ook dik worden, dus ik neem aan dat je uit een dieet van fruit en noten wel genoeg energie krijgt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Vandaag 27 augustus in 1964:
Disney's live-action film Mary Poppins kent een overvloedige world-Première in Grauman's Chinese Theatre in Hollywood.

Deze komische musical bracht sterren als Julie Andrews (die een Oscar won voor beste actrice) en Dick Van Dyke. (De film kreeg ook Academy Awards voor beste filmbewerking, beste originele score, beste song en beste Speciale visuele effecten.) Sommige van Hollywood's grootste sterren, zoals Angie Dickinson, George Hamilton, Angela Lansbury, Carl Reiner en Debbie Reynolds waren aanwezig op de première. Na de vertoning (en een 5-minuten Staande ovatie) ging het publiek door naar een elegant feest dat door de Technicolor Corporation werd georganiseerd
benieuwd naar wat nog meer gebeurde in Disney-geschiedenis op deze dag?
http://thisdayindisneyhistory.homestead.com/aug27.html
Disney's live-action film Mary Poppins kent een overvloedige world-Première in Grauman's Chinese Theatre in Hollywood.

Deze komische musical bracht sterren als Julie Andrews (die een Oscar won voor beste actrice) en Dick Van Dyke. (De film kreeg ook Academy Awards voor beste filmbewerking, beste originele score, beste song en beste Speciale visuele effecten.) Sommige van Hollywood's grootste sterren, zoals Angie Dickinson, George Hamilton, Angela Lansbury, Carl Reiner en Debbie Reynolds waren aanwezig op de première. Na de vertoning (en een 5-minuten Staande ovatie) ging het publiek door naar een elegant feest dat door de Technicolor Corporation werd georganiseerd
benieuwd naar wat nog meer gebeurde in Disney-geschiedenis op deze dag?
http://thisdayindisneyhistory.homestead.com/aug27.html
- Mama van prinsesjes
- Moderator

En toen zat er een lied in mijn hoofd.......
iiiiit's ...Mama van prinsesjes schreef:En toen zat er een lied in mijn hoofd.......
Supercalifragilisticexpialidocious, even though the sound of it some what kind precosious...???
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nog even en ik ga walsen op chimchimanee...Japperboy schreef:iiiiit's ...Mama van prinsesjes schreef:En toen zat er een lied in mijn hoofd.......
Supercalifragilisticexpialidocious, even though the sound of it some what kind precosious...???
denk er dan aan... stap naar voren stap vooruit (step in time... als ik aan nederlandse versie denk, is het altijd die van de musical in scheveningen waarmee ik in m'n hoofd zit)Mama van prinsesjes schreef:Nog even en ik ga walsen op chimchimanee...Japperboy schreef:iiiiit's ...Mama van prinsesjes schreef:En toen zat er een lied in mijn hoofd.......
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wals rechts, wals links, soutenu en piqué arabesque. En link en rechts, soutenu en arabesque... hmmm, balletseizoen mag van mij wel weer beginnen. :p
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag is het national chop suey day !!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

aaahhh, mss tauge halen zo en maken dan. 
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag is het NATIONAL TOASTED MARSHMALLOW DAY !!!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

nou, niet in nederland.
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag is het NATIONAL CHEESE PIZZA DAY !!!

foto is van : Giphy

foto is van : Giphy