Disney's Betoverende Kerst, 11 november'17 tot 7 januari'18

D-Tekenaar
Member
Member

25 X waarom Disneyland Paris deze winter geweldig is !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : Geert van Buul‏
Sabrina_12
Member
Member

Yes Yes Yes! Dit maakt mij zoooooo blij!
Dave
Member
Member

Wauw hoe geweldig is dit!!! Ik kijk er zooo naar uit. Overal kriebels hihi :D
Tess81
Member
Member

Omg so excited!!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Japperboy
Moderator
Moderator

Dat is echt fantastisch nieuws! Zoveel nieuwigheden:
-a merry Stitchmas show op castle stage
- character meet met kerstman, Dagobert Duck, stampertje, ...
- Disney Christmas parade
- goofy's incredible Christmas: projectie show op ToT
- frozen sing-along
- Sing me a Merry Christmas show in de studios
- Mickey's christmas band in videopolis

En dan nog het gewone aanbod van de 25ste verjaardag, we worden verwend!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Tijdens de Kerst periode zullen de shows ( 11/11/17 - 07/01/18) 'Mickey Presents Happy Anniversary' en 'The Starlit Princess Waltz helaas niet te zien zijn !!!

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
SabinaH
Member
Member

Maar bij punt 4 staat toch de Starlit Princess Waltz???
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Jochum en Albert
Member
Member

Waarschijnlijk was met het samenstellen van het Veronica Magazine nog niet bekend dat de Starlit Princess Waltz ook te vervallen komt. Het is ook op 2 verschillende momenten ( eerst Happy Anniversery Disneyland en pas later de Starlit Princess Waltz) naar buiten gebracht dat beide jubileumshows in de kerstperiode komen te vervallen.

Maar wat een top aanbod, blij dat wij 5 hele dagen in de Kerstmagie hebben geboekt!
Big dreams in a small world
Tess81
Member
Member

Er wel een andere Prinsessen show. Dat last ik vanochtend op de officiële website.

Royal Christmas Wishes*
Doe een wens! De geliefde Disney prinsen en prinsessen presenteren een koninklijke show op het majestueuze Royal Castle Stage. Je glimlach zal nog meer stralen dan de prachtigste kroonjuwelen.
* Vanaf 17 november 2016

Oh... Laat maar.... lees het nu.... "2016" is nog nieuws van vorig jaar.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
D-Tekenaar
Member
Member

De Eerste visuals van "A Merry Stitchmas" en "Goofy's Incredible Christmas" !!!!

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Jochum en Albert
Member
Member

Tess81 schreef:Er wel een andere Prinsessen show. Dat last ik vanochtend op de officiële website.

Royal Christmas Wishes*
Doe een wens! De geliefde Disney prinsen en prinsessen presenteren een koninklijke show op het majestueuze Royal Castle Stage. Je glimlach zal nog meer stralen dan de prachtigste kroonjuwelen.
* Vanaf 17 november 2016

Oh... Laat maar.... lees het nu.... "2016" is nog nieuws van vorig jaar.
Maakt niet uit, kan de beste overkomen :lol:
Big dreams in a small world
Tess81
Member
Member

Haha, das waar, maar een kleine tegenvaller :p geeft ook niet, kom ik wel overheen :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
D-Tekenaar
Member
Member

Disneyland Paris viert dit jaar een betoverende kerst in beide Disney Parken
– Van 11 november 2017 tot en met 7 januari 2018 –

Afbeelding

Iedereen die van de kerst houdt en dit zo vroeg mogelijk wil vieren kan vanaf 11 november 2017 zijn horloge op Disneyland Paris-tijd zetten. Twee maanden lang, tot en met 7 januari 2018, is Disneyland Paris
omgetoverd om een van de meest magische momenten van het jaar te vieren. En dit jaar kunnen de gasten de magie en de sfeer van kerst beleven met fantastische nieuwe shows in zowel het Walt Disney Studios Park als het Disneyland Park. Klaar om kerst te vieren met Goofy en al zijn vrienden?

BETOVERENDE KERST MET GOOFY IN HET WALT DISNEY STUDIOS PARK
Dit jaar brengt Goofy de kerst naar het Walt Disney Studios Park. En hij pakt het groots aan! Goofy tovert het Hollywood Tower Hotel om tot een decor voor een spectaculaire magische reis, samen met een aantal onverwachte wendingen.

Goofy’s Incredible Christmas
In het Walt Disney Studios Park vormt de populaire attractie The Twilight Zone Tower of Terror™ het decor voor een meeslepende avondshow. Door middel van de zogenaamde ‘mapping technologie’ en met adembenemende special effects zal Goofy de show verlichten in de ware magie van kerst. Hij neemt je mee op een reis over spectaculaire landschappen, van de Noordpool tot het meest buitengewone feestje dat je je zou kunnen voorstellen. Goofy heeft een aantal onverwachte verrassingen in petto

Sing me a Merry Christmas!
Ook overdag kunnen de gasten de magie van kerst beleven in het Walt Disney Studios Park. Meerdere keren per dag is er een grootste muzikale productie met enkele beroemde Disney Figuren te zien op het Production Courtyard podium, aan de voet van het Hollywood Tower Hotel. Zij nodigen de gasten uit om deel te nemen aan de magie van kerst door de meest bekende kerstliedjes mee te zingen. De hele dag kunnen de gasten hun foto’s op social media plaatsen en krijgen daarmee de kans dat ze op het grote scherm achter het podium verschijnen.

Overdag kunnen de gasten in het Walt Disney Studios Park Mickey en Minnie ontmoeten in hun mooiste kerst outfits en Goofy, die trots zijn Kerstmanpak draagt

EEN MAGISCHE KERST IN HET DISNEYLAND PARK
Kerst komt ook naar het Disneyland Park, de niet te missen locatie met een buitengewone parade, betoverende versieringen en magische ontmoetingen met de Disney Figuren.

Ontdek de magische Disney’s Christmas Parade
Voor de 25e verjaardag van Disneyland Paris worden de gasten in het Disneyland Park elke dag getrakteerd met de gloednieuwe Disney Stars on Parade met de iconische draak. Daarnaast laat de niet te missen Disney’s Christmas Parade de gasten onderdompelen in de magie van dit betoverende seizoen met twee voorstellingen per dag. Disney’s Christmas Parade maakt een grote comeback en verspreid de magische winter over het Disneyland Park, met sneeuw dat valt in Main Street, U.S.A. en Mickey en Minnie die zich klaarmaken om kerst in stijl te vieren met een groot aantal zangers en Disney Figuren.

Een nieuwe show: A Merry Stitchmas

Stitch, het geliefde Disney Figuur, is de host van een magische nieuwe show op het podium voor het Kasteel van Doornroosje. Deze kerst heeft een aantal verrassingen in petto! Mickey, Minnie en hun vrienden leren Stitch de betekenis van kerst door het zingen van liedjes.

Mickey’s Christmas Big Band
Er is nog een nieuwe show in het warme en gezellige Videopolis. In de beste Disney-kersttraditie brengt Mickey’s Christmas Big Band ieders favoriete kerstliedjes in een liveshow met zangers, muzikanten en Disney Figuren.

The Enchanted Advent Calendar van 1- 25 december
Elke ochtend kunnen de gasten de magie van kerst ontwaken met The Enchanted Advent Calendar, een magisch evenement voor het Kasteel van Doornroosje.

Magische ontmoetingen en betoverende versieringen in het Disneyland Park
Zodra de gasten het Disneyland Park binnenkomen worden zij verwelkomd in de magie van kerst door betoverende sneeuwpoppen van geliefde Disney Figuren. En alsof er magie in de lucht zit, valt er elke dag sneeuw in Main Street, U.S.A. Ook kunnen de gasten Marie van De Aristokatten, Dagobert Duck, Stampertje, Miss Bunny en vele andere Disney Figuren ontmoeten.
De Kerstman heeft besloten om ook dit jaar naar Fantasyland in het Disneyland Park te komen. Tot en met 25 december neemt hij zijn intrek in Meet Mickey Mouse. Net als Mickey heeft de Kerstman zijn eigen kleedkamer, waar hij de gasten warm onthaalt voor een magische ontmoeting die ze voor altijd zullen koesteren.

De kerstboom wordt verlicht met Mickey’s Magical Christmas Lights
Een andere niet te missen show op de feestelijke kalender van Disneyland Paris is de ceremoniële verlichting van de kerstboom tijdens Mickey’s Magical Christmas Lights. Er gaat niets boven het moment dat de duizenden lampjes in de kerstboom in het Disneyland Park worden ontstoken. Het is niet zomaar een boom, deze kerstboom is maar liefst 24 meter hoog en wordt verlicht tijdens een magische show met Mickey, Minnie en de Kerstman. Zij tellen samen met de gasten feestelijk af en door de betoverende kerstverlichting, sneeuw en Disney magie worden ze met Mickey’s Magical Christmas Lights ondergedompeld in de magie van kerst.

COCO, de nieuwe Disney•Pixar animatiefilm, in de spotlight in Disneyland Paris
Tijdens het kerstseizoen kunnen gasten van Disneyland Paris de marionet van Miguel, de held uit COCO, ontdekken bij Fuente del Oro in Frontierland in het Disneyland Park.

De helden van Frozen zijn terug voor een onvergetelijke kerst

Ze zijn enkele van de beroemdste helden van Disney, en alleen al het horen van hun namen roept de essentie van de magie van de winter op. Elsa, Anna, Olaf en Kristoff zijn terug! De Frozen Sing-along show is tijdens Disney’s Betoverende Kerst te zien op het podium in The Chaparral Theater in Frontierland en geeft de gasten de mogelijkheid om mee te zingen met de grote hits van deze Disney classic.

Welkom in 2018 met het niet te missen New Year’s Eve evenement

Op de avond van 31 december 2017 belooft Disneyland Paris de gasten een sprankelende avond1 vol met verrassingen. Het is een unieke manier om het nieuwe jaar in te luiden met de exclusieve The Incredible New Year’s Eve Parade en een sprankelende vuurwerkshow bij het Kasteel van Doornroosje die jong en oud zal verbazen en verwonderen. De gasten kunnen ook een feestelijke avond beleven op de dansvloer of genieten van een heleboel andere verrassingen.

Het is 58 dagen kerst in Disneyland Paris, van 11 november 2017 tot en met 7 januari 2018.

1 Het New Year’s Eve evenement is een betaald evenement. Kinderen tot 3 jaar hebben gratis toegang. Toegang tot het Disneyland Park vanaf 17:00 uur op vertoon van een geldig avond ticket. Toegangstickets voor het New Year’s Eve evenement kunnen worden gereserveerd via de website van Disneyland Paris http://www.disneylandparis.com. Het evenement kan worden aangepast of geannuleerd worden, zonder voorafgaande kennisgeving, bij bijzondere omstandigheden, zoals onweer. Parkeren is niet inbegrepen in de prijs van het toegangsticket.

Wil je graag een voordelig verblijf boeken? Bekijk dan snel de aanbiedingen klik hier!
Disney Collections
Member
Member

Wanneer ik naar Disneyland Parijs ga, zal het nog vol in het Halloweenseizoen zitten... Maar ik begin er steeds meer over na te denken om ook te gaan als het Kerstseizoen in Disneyland Parijs is aangebroken. Niet op de Kerstdagen zelf, maar misschien wat weekjes daarvoor. Kerst is mijn favoriete feest en ik heb nog nooit kerstversiering mogen meemaken in het park. De combinatie van mijn lievelingsplek plus mijn lievelingsfeest doet me er echt over nadenken. Dat zal dan alleen wel hoogstwaarschijnlijk mijn allereerste keer alleen in het park worden... En dat is iets wat mij nog een beetje tegenhoud.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
MissBeats
Member
Member

Wij gaan 3 januari... Is er al iemand begin januari geweest en weet iemand als de kerstversiering/kerstsfeer nog volledig aanwezig is in het park? Omdat het officieel kerstprogramma tot 7 januari duurt neem ik toch aan wel of niet?
En nog een vraagje... Ik las ergens dat er de mogelijk is om voor €129 extra de hotelkamer volledig te laten versieren in kerstsfeer inclusief een kerstboom met cadeautjes. Iemand die dit al eens gedaan heeft en weet als het echt de moeite waard is (qua versiering en cadeaus)?
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”