Disneyland Paris lanceerde vandaag Disney FanDaze, een medley van magische ervaringen voor de Disney fans! Meer nieuws op 1 oktober 2017...
Volg het op facebook of twitter

Er staat wel op 1 oktober maken we meer bekend op de eventpagina,lekker vaag dus.en als je al een event wil organiseren moet je wel adverteren voor de datum wat je gaat doen (voor volk te trekken). We zullen wel zien.Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.
Een weekendje Disney kan er nu eenmaal altijd bij!disneyzot schreefCOLONEr staat wel op 1 oktober maken we meer bekend op de eventpagina,lekker vaag dus.en als je al een event wil organiseren moet je wel adverteren voor de datum wat je gaat doen (voor volk te trekken). We zullen wel zien.Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.

Het Facebook "event" van 1 oktober, is dat dat het moment is waarop het eerste in de reeks kleine events bekend gemaakt wordt.Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.

Ook wij zijn uitgenodigd... de dag voordat het officieel bekend wordt gemaakt krijgen sommige site een preview tijdens een event!disneyzot schreefCOLONPixiedust.be is uitgenodigd op een event dat toelichting zal geven over fandaze op 30 september.dus niet 1 oktober. http://pixiedust.be/nieuws/disney-fanda ... aal-event/
Disney FanDaze, a series of magical experiences starting next year. These experiences are designed to entertain and thrill those who know and love Disney better than anyone else: Disney fans. And our tweets and posts will continue to give everyone just a little taste of the breadth and scope of the experiences to come

Lijkt erop dat ze voor volgend jaar zijn...Annet schreefCOLONBenieuwd of de events qua data en inhoud tijdig bekend worden gemaakt, zodat je er op kunt plannen. Ik kan zelf niet makkelijk last-minute een tripje doen, dus dat zou wel fijn zijn.