Ik weet niet hoeveel tijd en budget je nog over hebt, maar je hebt het sportbroekje al voor de comfort, dus je zou iets enorm simpels erover heen kunnen doen voor de looks. Zodat het lekker los valt maar waarin je wel prima kan lopen.
Even een XXl blauw shirt kopen, doormidden knippen en de bovenkant met plooien naaien? Dan heb je zo een rok idee.
Zo maak ik mijn 'rok', met een hardloop broek eronder.
runDisney 2017 Disneyland Parijs
Blauw shirt kost de hele wereld niet, maar dan komt het aspect creatief zijn... of iets kunnen met naald en draad (a). Dankje voor het meedenken?
Jouw rok? Ga je als cinderfella?
(off topic, wel eens van de princessmen gehoord, die gasten zijn briljant! )
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Jouw rok? Ga je als cinderfella?
(off topic, wel eens van de princessmen gehoord, die gasten zijn briljant! )Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ik heb het me ook vrij makkelijk gemaakt en bij AliExpress wat shirts besteld om in te gaan lopen. Hopelijk zijn ze er tijdig, want ik heb pas verleden week beslist ze te bestellen. Voor mijn broek zal ik ook gewoon mijn loopbroek aandoen. Het is voor mij een "wedstrijd" na toch wel bijna 2 decennia, dus comfort primeert.
Het aftellen is alvast begonnen, maar de trainingen verlopen momenteel minder vlot vanwege problemen op het werk enzo, maar vanavond gaan we er weer tegenaan! HOP HOP!
Het aftellen is alvast begonnen, maar de trainingen verlopen momenteel minder vlot vanwege problemen op het werk enzo, maar vanavond gaan we er weer tegenaan! HOP HOP!

- fairy tale
- Member

Vandaag wezen schoppen en veel bij elkaar gekregen voor de Disney run. Zal morgen foto's maken van de outfits( Moet hier en daar nog wat knutselen en dat doe ik graag). Weet niet of ik ze allemaal met de run aan doe of gewoon als ik het park in ga. Light ook beetje aan het weer en het gemak
Second star to the right and straight on until morning,
Oei Stijneke, ik hoop dat je shirts van Ali op tijd zijn! Ik heb wel eens 4-6 weken moeten wachten...
Fairytale, ben heel benieuwd naar je outfit!
Wat leuk zeg Sheila! Wat heerlijk dat het hardloopshirts zijn!
Welke characters hopen jullie te ontmoeten tijdens de run?
Ik hoop (en ben er 90% zeker van dat ze er is) Fairy Godmother te ontmoeten! En voor de 5K zou captain America leuk zijn, 10K Woody & Jessie en HM Fairy Godmother, Cinderella en Prince Charming. Omdat onze outfits dan matchen
Ik heb vorig jaar Mr. Fredriksen en de Sultan helemaal gemist! Ik zag Russel en Dug wel, maar dat "die heb ik al eens ontmoet" en ik zag Jafar en Jamin "die zie ik wel vaker". Dit keer ogen beter open houden haha
Fairytale, ben heel benieuwd naar je outfit!
Wat leuk zeg Sheila! Wat heerlijk dat het hardloopshirts zijn!
Welke characters hopen jullie te ontmoeten tijdens de run?
Ik hoop (en ben er 90% zeker van dat ze er is) Fairy Godmother te ontmoeten! En voor de 5K zou captain America leuk zijn, 10K Woody & Jessie en HM Fairy Godmother, Cinderella en Prince Charming. Omdat onze outfits dan matchen
Ik heb vorig jaar Mr. Fredriksen en de Sultan helemaal gemist! Ik zag Russel en Dug wel, maar dat "die heb ik al eens ontmoet" en ik zag Jafar en Jamin "die zie ik wel vaker". Dit keer ogen beter open houden haha
- MagieDeDisney
- Member

Leuke shirts mickey71!
Bij 5K het liefst Beauty and the Beast figuren, maar hoop ook andere prinsessen te zien!
Bij 10K Sleeping Beauty figuren, als ze een paradewagen ingooien ben ik ook blij (zoals Magic on Parade vorig jaar)
Bij halve maakt het niet zooooveel uit, Toy Story figuren en Stitch zouden wel leuk zijn.
Voor mij ook allemaal kostuum gerelateerd, haha
Bij 5K het liefst Beauty and the Beast figuren, maar hoop ook andere prinsessen te zien!
Bij 10K Sleeping Beauty figuren, als ze een paradewagen ingooien ben ik ook blij (zoals Magic on Parade vorig jaar)
Bij halve maakt het niet zooooveel uit, Toy Story figuren en Stitch zouden wel leuk zijn.
Voor mij ook allemaal kostuum gerelateerd, haha
Wat een gave shirts!
Heb nog een vraag over de startvakken, tijden etc.
Vorig jaar waren er 4 startvakken A-B-C-D.
Hoeveel mensen staan er in zo'n vak - Hoe lang duurt het totdat zo'n vak leeg is - Hoe lang duurt het tot het volgende vak mag starten?
Hoeveel mensen staan er in zo'n vak - Hoe lang duurt het totdat zo'n vak leeg is - Hoe lang duurt het tot het volgende vak mag starten?
Je hebt niet zo heel veel aan de volgende info, omdat ze het dit jaar anders waarschijnlijk anders gaan doen. Waarschijnlijk krijg je een tijd toegewezen hoe laat je naar je startvlak kan gaan, ipv iedereen 30min voor de start en dat de laatste starters ongeveer 30min na het startschot starten.Marleen schreef:Wat een gave shirts!
In 2016 deden er 5000 hardlopers mee aan de 5K, dus gemiddeld 1250 per vak. Ze lieten de mensen gaan in mini waves. Per ongeveer 100 lopers was er 1-2min pauze, voordat de volgende 100 mochten gaan. Dit werkte echt heel fijn, hierdoor liep het beter door en werd het helemaal niet overbevolkt op de route! Vorig startte wij in C bij de 5K en ik kan op mijn sporthorloge nakijken dat we om 7:13uur zijn gestart. Dus dat viel reuze mee, de start was om 7:00uur.
De Halve Marathon startte zo'n 10min te laat, ongeveer om 7:10. Er deden zo'n 13.000 lopers mee. In startvlak A zitten mensen die hem onder de 1,5uur kunnen uitlopen, dat vak is heel klein. Vak B-C-D zaten dus nog zeker 3000 per vak. Wij zaten vorig jaar in B en 3 minuten na de officiele start konden wij al starten.
Ik ben me bewust van de wachttijd, maar heb het ook al vaak op 2 weken gehad. 2 van de 3 zijn ook reeds in België nu dus hopen dat ze snel door de douane geraken. En hopen dat de maat wat meevalt, want ook dat is vaak gokken.Laura schreef:Oei Stijneke, ik hoop dat je shirts van Ali op tijd zijn! Ik heb wel eens 4-6 weken moeten wachten...

- RunningKoen
- Member

Vakken zijn niet altijd gelijk verdeeld: De eerdere vakken zijn vaak gevuld met minder mensen; het gaat voor een deel ook op tijd en er zijn gewoon niet superveel snelle mensen. Ik weet niet of er 1250 mensen onder de 1:45 rennen 
Ik ben echt verliefd op de geprinte shirtjes! Ge-wel-dig idee, en zo goed uitgevoerd. Als er een '18 editie komt, is dit zeker een goed idee!.
Trainingsupdate: 10 KM in 47:20. Scheen is beetje geirriteerd, dus dat wordt een aangepast schema vanaf nu, hopen dat het goed komt en anders even flink doorbijten en de shin split na het race weekend accepteren.
Ik ben echt verliefd op de geprinte shirtjes! Ge-wel-dig idee, en zo goed uitgevoerd. Als er een '18 editie komt, is dit zeker een goed idee!.
Trainingsupdate: 10 KM in 47:20. Scheen is beetje geirriteerd, dus dat wordt een aangepast schema vanaf nu, hopen dat het goed komt en anders even flink doorbijten en de shin split na het race weekend accepteren.
- fairy tale
- Member

Beetje druk gehad vandaag. Nog gewerkt aan de outfits.
Maar deze is het beest, hoorns heb ik geen foto van maar die heb ik ook gemaakt.

Peter pan. De veer komt nog op de pet.

Judy hopps. Deze met de 5 want in de avond koelt het al snel af en ik heb het snel koud.
Vind dat me de oren goed gelukt is alleen nog kijken waar ze aan vast maak.

Ik ben geen wedstrijd loper maar ik ga heel erg mijn best doen om de HM in 3 uur uit te lopen. Mij lijkt het gewoon zo leuk om mee te doen. De sfeer lijkt me leuk .En de figuren ♡.♡
Maar deze is het beest, hoorns heb ik geen foto van maar die heb ik ook gemaakt.

Peter pan. De veer komt nog op de pet.

Judy hopps. Deze met de 5 want in de avond koelt het al snel af en ik heb het snel koud.
Vind dat me de oren goed gelukt is alleen nog kijken waar ze aan vast maak.

Ik ben geen wedstrijd loper maar ik ga heel erg mijn best doen om de HM in 3 uur uit te lopen. Mij lijkt het gewoon zo leuk om mee te doen. De sfeer lijkt me leuk .En de figuren ♡.♡
Second star to the right and straight on until morning,
Hoi allemaal,
Ik zit al een tijdje op dit forum, maar heb eigenlijk nooit wat gepost. Vooral omdat ik een beetje lui ben en nooit zo goed weet wat ik moet zeggen...
Ik heb met veel plezier al jullie berichten gelezen in dit topic, dus ik dacht: laat ik nu ook eens wat plaatsen. Nadat ik vorig jaar de 5K heb gerent in Disneyland, doe ik nu mee met de 10K en de halve marathon. Samen met m'n moeder en m'n zusje.
Wat een mooie outfits hebben jullie allemaal bedacht! Echt knap! Ik ben nog bezig met shirtjes ontwerpen voor mijzelf, mijn moeder en mijn zusje, we willen gaan als de drie goede feeën van Doornroosje. Ik zal de ontwerpen laten zien als ze af zijn! Die shirts doen we dan aan bij de 10K en we zijn van plan de halve marathon te lopen in de shirts die we krijgen op de expo.
Ik hoop met een paar prinsessen op de foto te gaan, maar het maakt me niet zo heel veel uit welke! En het lijkt me ook leuk om op de foto te gaan met de Fairy Godmother omdat het de Bibbidi Bobbidi Boo Challenge is.
Wens jullie in ieder geval allemaal nog heel veel succes met de training en de run!
Ik zit al een tijdje op dit forum, maar heb eigenlijk nooit wat gepost. Vooral omdat ik een beetje lui ben en nooit zo goed weet wat ik moet zeggen...
Wat een mooie outfits hebben jullie allemaal bedacht! Echt knap! Ik ben nog bezig met shirtjes ontwerpen voor mijzelf, mijn moeder en mijn zusje, we willen gaan als de drie goede feeën van Doornroosje. Ik zal de ontwerpen laten zien als ze af zijn! Die shirts doen we dan aan bij de 10K en we zijn van plan de halve marathon te lopen in de shirts die we krijgen op de expo.
Ik hoop met een paar prinsessen op de foto te gaan, maar het maakt me niet zo heel veel uit welke! En het lijkt me ook leuk om op de foto te gaan met de Fairy Godmother omdat het de Bibbidi Bobbidi Boo Challenge is.
Wens jullie in ieder geval allemaal nog heel veel succes met de training en de run!
Die 1250 zei ik ongeveer bij de 5K, niet de HM. De precieze aantallen weet ik niet. Tuurlijk zijn er ook veel naar een lagere corral gegaan om zo bij elkaar te starten. De lagere startvakken zullen daardoor minder vol zitten dan de hogere.RunningKoen schreef:Vakken zijn niet altijd gelijk verdeeld: De eerdere vakken zijn vaak gevuld met minder mensen; het gaat voor een deel ook op tijd en er zijn gewoon niet superveel snelle mensen. Ik weet niet of er 1250 mensen onder de 1:45 rennen
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk