Inderdaad, dus je zult altijd moeten plooien vrees ik.Prins Adam schreefCOLONDe security beslist gewoon of het mag of niet...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Algemeen Vragen Topic
- Vuurvliegje
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11
Haha, dat is ook lekker vaag. Maar wel een effectieve manier om je in te dekkenMinoKB schreefCOLONTja er staat dus letterlijk in: - Zaken die naar onze mening schadelijk, storend of ongepast zijn.Vuurvliegje schreefCOLONWut?! Mag je geen statiefje meenemen vanwege het potentiele gebruik als wapen? *flabbergasted* Da's nieuw voor mij. Het is een ieniemienie ding van een paar centimeter, toch wel een 'must' voor avondfotografie...
Ik wacht ook het antwoord op je tweet af!
Ik heb de vraag gesteld aan DLPHelp ... en kreeg hierop zojuist het volgende antwoord:
"Hello
I am sorry but every type of tripod are not permitted in our Parks (from 1st July 2015). Have a nice day °o°"
Duidelijk, dus geen statief, geen Gorillapod o.i.d.
Jammer, maar helaas...
"Hello
I am sorry but every type of tripod are not permitted in our Parks (from 1st July 2015). Have a nice day °o°"Duidelijk, dus geen statief, geen Gorillapod o.i.d.
Jammer, maar helaas...

Beste Disneyland fans,
Wij zijn van plan een trip te boeken voor de februari vakantie.
Na controle van de Franse vakanties heb ik gezien dat 2 van de 3 Franse zones dan ook vakantie hebben gedurende ons verblijf, waaronder de regio waar Parijs onder valt.
Zijn er mensen die dan enig idee hebben hoe het met de drukte gesteld zal zijn?
Ik begrijp dat het wat drukker zal zijn dan in een week dat er geen vakanties zijn maar ben even benieuwd.
Bedankt alvast!
Wij zijn van plan een trip te boeken voor de februari vakantie.
Na controle van de Franse vakanties heb ik gezien dat 2 van de 3 Franse zones dan ook vakantie hebben gedurende ons verblijf, waaronder de regio waar Parijs onder valt.
Zijn er mensen die dan enig idee hebben hoe het met de drukte gesteld zal zijn?
Ik begrijp dat het wat drukker zal zijn dan in een week dat er geen vakanties zijn maar ben even benieuwd.
Bedankt alvast!
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
- Ik ben een keer in begin juni geweest. Toen kon je bijna wandelen over de hoofden, zo druk was het! We konden toen ook nergens eten omdat alles barstend vol zat, met de eindconclusie dat we dan maar terug gingen naar ons eigen hotel (partner hotel Kyriad verbleven we destijds) ontzettend lekker eten, maar je wil graag toch in het park eten voor de sfeer ook. Welk hotel in het park, of in de Village, is vaak alsnog wel plek op drukke dagen zonder reservering?
- Ik ben er inmiddels achter dat Marie van de Aristokatten ontzettend lastig is om tegen het lijf te lopen. Behalve Kerst, zijn er nog andere dagen, plekken of evenementen waarbij face character Marie bijna altijd naar buiten komt? En als Marie met Kerst naar buitenkomt, is dat dan alleen op de kerstdagen zelf of tijdens de gehele Kerstperiode?
- Het word dit jaar mijn allereerste keer dat ik in de herfst naar Disney ga. Normaal ging ik altijd in de lente (niet gepland, dat kwam toevallig zo uit) Zijn er nog dingen wat echte must-see’s zijn voor in het herfst/Halloween seizoen?
- Is er kans om Pocahontas tegen de komen in Disneyland Parijs? Ik las op deze website dat ze nooit in de Parijs vestiging te zien is?
- Ik ben gek op foto’s maken met characters, maar ik lijk ze op de één of andere manier altijd mis te lopen. Weet iemand waar ik sowieso Disney characters kan treffen (geen prinsessen) of staat dat op de plattegrond/folder als ik die dag het park in wandel?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
- Jochum en Albert
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09
Hallo. Wie kan mij antwoord geven op de volgende vraag.
Ik (Albert) gebruik dagelijks nogal wat medicijnen en deze moeten dus ook mee naar Disneyland Paris volgende maand. Normaal gesproken bewaar ik de medicijnen in een doosje waar de hoeveelheden per dag los in zitten (zodat je er niet 1 vergeet). Omdat ik geen toestanden wil hebben bij een eventuele controle wil ik graag het volgende weten. Kan ik de medicijnen gewoon meenemen zoals hierboven beschreven of is het beter om alles in originele verpakkingen mee te nemen. En is het nodig een overzicht (doktersverklaring) van huisarts/apotheek mee te nemen waarin alle medicijnen staan die ik gebruik en waarvoor. Alvast bedankt voor het antwoord.
Ik (Albert) gebruik dagelijks nogal wat medicijnen en deze moeten dus ook mee naar Disneyland Paris volgende maand. Normaal gesproken bewaar ik de medicijnen in een doosje waar de hoeveelheden per dag los in zitten (zodat je er niet 1 vergeet). Omdat ik geen toestanden wil hebben bij een eventuele controle wil ik graag het volgende weten. Kan ik de medicijnen gewoon meenemen zoals hierboven beschreven of is het beter om alles in originele verpakkingen mee te nemen. En is het nodig een overzicht (doktersverklaring) van huisarts/apotheek mee te nemen waarin alle medicijnen staan die ik gebruik en waarvoor. Alvast bedankt voor het antwoord.
Big dreams in a small world
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hey Albert ,
Zowel mijn moeder als ik hebben ook redelijk wat medicijnen mee in de parken .
Hier hebben ze nog nooit wat van gezegd . Zolang het geen drugs ofzo is is het wel oké hahaha .
Al je je toch veiliger wil voelen . Kan je eventueel een papier van de dokter meenemen .
Alle originele doosjes zorgen denk ik voor een hoop onnodige last .
Maar ik vertrouw erop dat je zorgeloos kan gaan genieten in Disneyland .
Hier hebben ze nog nooit wat van gezegd . Zolang het geen drugs ofzo is is het wel oké hahaha .
Al je je toch veiliger wil voelen . Kan je eventueel een papier van de dokter meenemen .
- Jochum en Albert
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09
D-Tekenaar schreefCOLONHey Albert ,
Bedankt voor je antwoord. ben er erg mee geholpen
Big dreams in a small world
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ik heb ook altijd reserve medicatie mij (van alles) en nog geen opmerkingen gehad.
Gisteren zaten er wel 5 of 6 blikjes in rugzak en moest wel rugzak open om blikjes te controleren... was eerste keer dat we dit meemaakten...
Gisteren zaten er wel 5 of 6 blikjes in rugzak en moest wel rugzak open om blikjes te controleren... was eerste keer dat we dit meemaakten...

Slim zelf ook veel medicijnen en die heb ik in een blikje in de blister verpakking zitten. Nog nooit naar gevraagd terwijl er ook zetpillen tussen zitten en die geven toch raar röntgen beeld 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hey Disney Collections ,
Sorry voor mijn late antwoordt .
Ik zie je bericht nu pas ...
- Ik ben er inmiddels achter dat Marie van de Aristokatten ontzettend lastig is om tegen het lijf te lopen. Behalve Kerst, zijn er nog andere dagen, plekken of evenementen waarbij face character Marie bijna altijd naar buiten komt? En als Marie met Kerst naar buitenkomt, is dat dan alleen op de kerstdagen zelf of tijdens de gehele Kerstperiode?
Marie kan je zien zowel het het volledige Halloween als Kerst seizoen
- Het word dit jaar mijn allereerste keer dat ik in de herfst naar Disney ga. Normaal ging ik altijd in de lente (niet gepland, dat kwam toevallig zo uit) Zijn er nog dingen wat echte must-sed’s zijn voor in het herfst/Halloween seizoen?
De Halloween parades en villain meets zijn echt leuk .
Ook is de meet met Mickey en Minnie in COCO outfit de max !!!
- Is er kans om Pocahontas tegen de komen in Disneyland Parijs? Ik las op deze website dat ze nooit in de Parijs vestiging te zien is?
Ze is er enkele keren geweest voor meets de afgelopen jaren .
En ze was ook te zien in Forrest of enchantment .
Maar ik zou er niet op hopen als ik jou was ..
- Ik ben gek op foto’s maken met characters, maar ik lijk ze op de één of andere manier altijd mis te lopen. Weet iemand waar ik sowieso Disney characters kan treffen (geen prinsessen) of staat dat op de plattegrond/folder als ik die dag het park in wandel?
Zoiezo staan de meeste characters aangegeven op het dag programma .
Soms heb je ook wel is de kans om een extra te ontmoeten in Fantasyland aan de voet van Bella Notte .
Of ergens tussen de bosjes van Aventureland . Dit is vooral in de buurt van colonel hathi en Indiana Jones .
Sorry voor mijn late antwoordt .
Ik zie je bericht nu pas ...
Marie kan je zien zowel het het volledige Halloween als Kerst seizoen
- Het word dit jaar mijn allereerste keer dat ik in de herfst naar Disney ga. Normaal ging ik altijd in de lente (niet gepland, dat kwam toevallig zo uit) Zijn er nog dingen wat echte must-sed’s zijn voor in het herfst/Halloween seizoen?
De Halloween parades en villain meets zijn echt leuk .
Ook is de meet met Mickey en Minnie in COCO outfit de max !!!
Ze is er enkele keren geweest voor meets de afgelopen jaren .
En ze was ook te zien in Forrest of enchantment .
Maar ik zou er niet op hopen als ik jou was ..
Zoiezo staan de meeste characters aangegeven op het dag programma .
Soms heb je ook wel is de kans om een extra te ontmoeten in Fantasyland aan de voet van Bella Notte .
Of ergens tussen de bosjes van Aventureland . Dit is vooral in de buurt van colonel hathi en Indiana Jones .
Als je in de weekends in oktober gaat, is het sowieso blijkbaar gigantisch druk. Afgelopen weekend was er enorm veel volk in de parken, de disneyland app crashte constant (ik vermoed door het vele volk die er tegelijk gebruik van wilde maken), enorme rijen tijdens etenstijd voor alle counter service restaurants. Mijn tip is om gewoon niet tussen 12-14 u te lunchen, en daarna dan ook 's avonds niet op een standaard uur te dinerenDisney Collections schreefCOLONIk ga niet vaak naar Disneyland Parijs en zou veel vaker willen gaan dan dat ik nu eigenlijk doe. Omdat ik niet vaak ga, had ik wat vraagjes waar jullie me hopelijk bij kunnen helpen:
- Ik ben een keer in begin juni geweest. Toen kon je bijna wandelen over de hoofden, zo druk was het! We konden toen ook nergens eten omdat alles barstend vol zat, met de eindconclusie dat we dan maar terug gingen naar ons eigen hotel (partner hotel Kyriad verbleven we destijds) ontzettend lekker eten, maar je wil graag toch in het park eten voor de sfeer ook. Welk hotel in het park, of in de Village, is vaak alsnog wel plek op drukke dagen zonder reservering?
- Het word dit jaar mijn allereerste keer dat ik in de herfst naar Disney ga. Normaal ging ik altijd in de lente (niet gepland, dat kwam toevallig zo uit) Zijn er nog dingen wat echte must-see’s zijn voor in het herfst/Halloween seizoen?
Characters: welke datum ga je gaan? ik heb de folder die geldig is tot 20 oktober, als je wil stuur ik hem door?
Verder is het zeer handig om twitter te downloaden, en ED92 te volgen. Als ik in het park ben zet ik meldingen aan voor deze account, want zij posten als er 'ongeplande' characters in het park verschijnen, wat zeer leuk is
De show 'mickey and the magician' in de studio's is fantastisch, dat vind ik een absolute must-see.

kipburger (een oversized kipnugget), kaas, ketchup, brood. Geen groentjes en je kan hem ook altijd zonder saus/kaas vragen als je dat liever hebt. De gewone rundsburgers hetzelfde.Stitch87 schreefCOLONWeet er iemand wat er precies allemaal op de kids chicken burger ligt bij cafe hyperion en pinokkio (groenten, sauzen, kaas, ...)? Kan enkel een foto vinden van in 2012.

[/u