De amerikanen zijn ook niet echt te spreken over de communicatie van rD in amerka, en ook daarvooor, cant blame them. Facebook en Twitter is een plek geworden waar bij ieder bericht wordt gevraagd naar Light Side & Tinkerbell '18.
Ik heb genoten van het buitengebied rond DLP, inderdaad die prachtige dorpjes.
Wanneer je in WDW rent, ren je vrijwel altijd over disney gebied en dan pak je niet altijd de mooiste stukjes landschap mee. In DL pak je bij de lange afstand juist een stukje Anaheim mee, wat mij ook geweldig lijkt.
Je hebt helemaal gelijk, disney mensen zijn sowieso al leuk, maar toch is het met de runDisney mensen weer anders: je kunt praten over eerdere races en ervaringen en dat schept gelijk wel iets van een band, merkte ik in zowel Parijs als WDW. Alleen al daarom zou ik nog vaker naar runDisney in Amerika willen: er zijn zoveel van die amerikanen die echt heerlijk over de top zijn. Zo stereotype als het maar kan, geweldig.
Run Disney algemeen
Ik hou erg van hun enthousiasme! Eenmaal in gesprek vind ik ze altijd oprecht geïnteresserd, helemaal niet te nieuwschierig. Volgens mij vinden ze het sowieso altijd wel interessant wanneer je uit het buitenland komt.
Ik ga in oktober een lokale 5K in Florida doen, leek me een erg leuke ervaring, mijn eerste race in Amerika! En ook daar verkleden mensen zich haha, het is de Pumkin 5K.
Ik ga in oktober een lokale 5K in Florida doen, leek me een erg leuke ervaring, mijn eerste race in Amerika! En ook daar verkleden mensen zich haha, het is de Pumkin 5K.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- RunningKoen
- Member

Nu Disneyland Half voorbij is zal de focus van runDisney in het algemeen op DLP half weekend komen te liggen.
Voor runDisney amerika breekt er echter een cruciale fase aan. DLP half is ver van weg en de druk op Light Side wordt steeds groter.
Ik verwacht binnen nu en een week eigenlijk wel meer informatie, anders wordt het echt een drama.
Voor runDisney amerika breekt er echter een cruciale fase aan. DLP half is ver van weg en de druk op Light Side wordt steeds groter.
Ik verwacht binnen nu en een week eigenlijk wel meer informatie, anders wordt het echt een drama.
- D-Tekenaar
- Member

Ontdek hier de video en enkele fotos van het Marvel 10K weekend in Hong Kong Disneyland !!!

bron : Hong Kong Disneyland

bron : Hong Kong Disneyland
Medal Reveal: Celebrating 25 Years of the Walt Disney World Marathon Weekend

Bron: disneyparks.disney.go.com/

Bron: disneyparks.disney.go.com/
- RunningKoen
- Member

- RunningKoen
- Member

Nee, Parijs is een sub onderdeel van runDisney, dus het staat bijvoorbeeld vermeld op de rundisney site in de kalender, en is juist door castle to chateau letterlijk gekoppeld aan de amerikaanse races.Bump schreef:Wat is het echte verschil tussen de runDisney in Parijs en in Hong Kong? Die van Parijs staat er toch ook best wel los van de Amerikaanse runs behalve de Castle to Chateau challenge?
Hong Kong heeft op geen enkele manier een link met runDisney zelf, je ziet het runDisney logo ook nergens terug tijdens de run ofzo.
- D-Tekenaar
- Member

Dief van borstnummer bij de kraag gevat ... in Disneyland

Vreemde situatie het voorbije weekend in Disneyland, waar de politie een finisher van een 10K onderschepte. Ondertussen is duidelijk waarom.
In Disneyland Amerika was de organisatie nog voor de start van de wedstrijd van 10 kilometer een dief op het spoor. Ene Melissa Martin Mayorgas had op Facebook laten weten dat haar borstnummer (40358) voor de wedstrijd gestolen was. Voor alle duidelijkheid: de persoon op de foto hierboven is niet Melissa.
Lees meer op : http://www.sport.be/running/nl/nieuws/a ... _ID=813194

Vreemde situatie het voorbije weekend in Disneyland, waar de politie een finisher van een 10K onderschepte. Ondertussen is duidelijk waarom.
In Disneyland Amerika was de organisatie nog voor de start van de wedstrijd van 10 kilometer een dief op het spoor. Ene Melissa Martin Mayorgas had op Facebook laten weten dat haar borstnummer (40358) voor de wedstrijd gestolen was. Voor alle duidelijkheid: de persoon op de foto hierboven is niet Melissa.
Lees meer op : http://www.sport.be/running/nl/nieuws/a ... _ID=813194
- RunningKoen
- Member

Event Guide van Wine & Dine staat online.
Leuke route voor de halve marathon! Pandora zit erin.
Klik Hier
Leuke route voor de halve marathon! Pandora zit erin.
Klik Hier
- RunningKoen
- Member

Ander gerucht: runDisney California annuleert alle races voor 2018 wegens constructie plannen voor het park. Hopelijk is het aangekondigde nieuws positiever.RunningKoen schreef:Wide & Dine waivers zijn vrijgegeven!
Maar, veel interessanter, er gaan geruchten over een aankondiging vanuit rD Amerika later deze week.
Ik weet niet of het nuttig is om zelf nog meer te lopen speculeren, dus ik laat het voor nu nog hierbij.
- RunningKoen
- Member

Nope, dat was ook mijn gerucht. Ik hoop echt dat ze iets anders aankodigen, want dit wordt een enorme impact op runDisney. 
Net geboekt voor Parijs '18. Mocht het waar zijn, dan verwacht ik veel meer amerikanen die komen meedoen. Lopers die sparen voor de West Coast kunnen dat ook gebruiken voor Parijs dan, Castle to Chateau is dan namelijk het enige challenge programma. Alle Coast to Coast versies worden onmogelijk.
Net geboekt voor Parijs '18. Mocht het waar zijn, dan verwacht ik veel meer amerikanen die komen meedoen. Lopers die sparen voor de West Coast kunnen dat ook gebruiken voor Parijs dan, Castle to Chateau is dan namelijk het enige challenge programma. Alle Coast to Coast versies worden onmogelijk.
Bron: disney park blogUPDATE ON RUNDISNEY RACES AT DISNEYLAND RESORT
OCTOBER 18
03:00 PM
We have heard from many of you over the past few months regarding registration for runDisney race weekends at Disneyland Resort. We greatly appreciate your loyalty and dedication to our runDisney race events and want to share the following update with you.
Given the level of construction to support the ongoing Disneyland Resort expansion, we have been working hard to determine how we can continue providing our West Coast participants with the best possible runDisney experience, which is designed around the ability to run throughout our resorts while enjoying entertainment offerings and characters.
After careful consideration and weighing all possibilities, we have made the very difficult decision to place all runDisney race weekends at Disneyland Resort on hiatus beginning in 2018. This includes the associated Coast to Coast Race Challenges.
Anyone who has registered for one of these races will be contacted directly by runDisney today by email and will receive a full refund for registration fees and for any commemorative items they may have purchased.
While news of this hiatus is sad to share, we are so thankful for the magic and memories you have helped create at our race weekends through the years. We look forward to hosting the upcoming Super Heroes Half Marathon Weekend at Disneyland Resort November 9-12, and we hope to see many of you there.
We encourage runners to continue to visit runDisney.com for other race opportunities. A full schedule of races at Walt Disney World Resort and Disneyland Paris are currently still being offered, in addition to our virtual race series. Guests with questions can contact rundisney@disneysports.com.
Zoals de geruchten al gingen: alle RunDisney races in Californië worden geannuleerd wegens verbouwingen aan het park.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk