runDisney 2017 Disneyland Parijs

Stijneke
Member
Member

Het shirt van Loki is ook toegekomen. Komt net wat groter uit dan de andere 2. Afbeelding
Afbeelding
Laura
Member
Member

De shirts die we al zagen in de filmpjes zijn inderdaad te koop bij de Expo en niet de halve marathon shirts die je krijgt bij je bib.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
RunningKoen
Member
Member

Dat van de shirtjes wist ik al, nagevraagd via FB messenger en antwoord gekregen, net als van de late check-out en ontbijt. Die mails kwamen een paar dagen later al.

De waivers zijn online gezet.Klik hier
Afbeelding
kimmyb
Member
Member

Jammer, ik dacht dat we die zouden krijgen bij de Expo. Helaas! Misschien koop ik ze sowieso wel, vind de roze erg leuk :)
Denken jullie dat de shirts die we krijgen ook nog online worden gezet of dat we ze pas bij de expo zien? Weet het niet meer van vorig jaar...
Laura
Member
Member

kimmyb schreef:Jammer, ik dacht dat we die zouden krijgen bij de Expo. Helaas! Misschien koop ik ze sowieso wel, vind de roze erg leuk :)
Denken jullie dat de shirts die we krijgen ook nog online worden gezet of dat we ze pas bij de expo zien? Weet het niet meer van vorig jaar...
Er is ook een mogelijkheid om de waivers in de Expo uit te printen. Maar heel eerlijk, er staat daar een flinke wachtrij. Waarom daar in de rij aansluiten, terwijl je nu thuis op je gemak de waivers kunt uitprinten?
Je krijgt de shirts pas bij de Expo te zien, maar je kunt al wel een beetje bedenken hoe ze eruit zullen zien. Ze zijn namelijk geïnspireerd op de medailles. Vorig jaar een wit shirt Remy voor de 5K en een grijs hardloopshirt met Mickey en kasteel voor de HM. Ik hoop dat ze dit jaar voor andere kleuren gaan.
RunningKoen schreef: De waivers zijn online gezet.Klik hier
Bedankt voor het delen! Ik ga de waivers per persoon 2x uitprinten (5K+challenge). Zoals ik het zo zie lijkt het erop dat het maar 1x hoeft, maar wat kost een extra printje nou meer en je weet het nooit met runDisney France ;) . Stel dat het per race/challenge wel 1 blaadje moet worden ingeleverd, hebben we het in ieder geval al. Vorig jaar vergaten ze het heel vaak in te nemen trouwens, maar zorg gewoon dat je het bij je hebt, want zoals op de site staat: je bent verplicht de waiver in te leveren voordat je je bib krijgt.

kimmyb
Member
Member

Laura schreef:
kimmyb schreef:Jammer, ik dacht dat we die zouden krijgen bij de Expo. Helaas! Misschien koop ik ze sowieso wel, vind de roze erg leuk :)
Er is ook een mogelijkheid om de waivers in de Expo uit te printen. Maar heel eerlijk, er staat daar een flinke wachtrij. Waarom daar in de rij aansluiten, terwijl je nu thuis op je gemak de waivers kunt uitprinten?
Je krijgt de shirts pas bij de Expo te zien, maar je kunt al wel een beetje bedenken hoe ze eruit zullen zien. Ze zijn namelijk geïnspireerd op de medailles. Vorig jaar een wit shirt Remy voor de 5K en een grijs hardloopshirt met Mickey en kasteel voor de HM. Ik hoop dat ze dit jaar voor andere kleuren gaan.
Sorry, ik was niet duidelijk haha. Ik bedoelde dat ik dacht dat we die shirts in je foto kregen bij de expo, niet de waivers ;) De waivers ga ik inderdaad gewoon thuis uitprinten!

Bedankt voor je antwoord, dan ga ik alvast een beetje fantaseren over hoe de shirts er uit kunnen zien.
Laura
Member
Member

Oooh, sorry! Naja, hopelijk lezen anderen mijn uitleg over de waivers en denken "goh, dat wist ik niet". ;-)

Ik ga proberen geen shirts te halen, gezien ik al zoveel (hardloop)shirts heb... Kijken of mij het lukt haha.

kimmyb
Member
Member

Geen probleem, extra info is inderdaad altijd handig ;)
DonaldD-fan
Member
Member

Heeft er al iemand een email gehad met bibnummer en info? Die zou je normaal gezien 15 dagen op voorhand toegestuurd krijgen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DonaldD-fan
Member
Member

Ben wel erg onder de indruk hoe sportief en creatief jullie allemaal zijn zelf doe ik voor het eerst mee samen met mijn dochter aan de 5k en heb nooit eerder gelopen zelfs die kleine afstand wordt dus voor mij al een overwinning. Al een tijdje aan het oefenen dus hopelijk lukt me dit wel

Laura
Member
Member

DonaldD-fan schreef:Heeft er al iemand een email gehad met bibnummer en info? Die zou je normaal gezien 15 dagen op voorhand toegestuurd krijgen

Niemand heeft deze nog ontvangen, dit jaar zijn ze er laat mee. Vorig jaar kregen we ze op 6 september. De tijdslimieten van runDisney France moet je een beetje ruim zien ;)

RunningKoen
Member
Member

Laura schreef: De tijdslimieten van runDisney France moet je een beetje ruim zien ;)
Die moeten we eigenlijk op een tegeltje hebben. Kenmerkend voor het hele proces van zowel 2016 als 2017.

Als ik runDisney Paris vergelijk met veel van mijn normale races, valt het echt wel mee hoelang we moeten wachten. Het komt vooral omdat runDisney Amerika zo ver vooruit werkt, waardoor rD Paris traag lijkt.

En als toevoeging op de waivers: Frankrijk heeft vrij strenge wetgeving voor dit soort evenementen. Vandaar dat het medisch certificaat en zo'n waiver verplicht is; Het lijkt er veel papierwerk wat erbij komt, maar dit zijn beide dingen waar runDisney France gewoon wettelijk aan moet voldoen.Het enige wat runDisney France zelf aan papierwerk creëert is een voucher/bewijs om je bib op te halen, omdat ze bibs niet per post versturen.

Verder; ik print de waivers drie keer; per race. Ik heb via een reisbureau namelijk drie races ingekocht en achteraf wel de challenge kunnen invullen, maar zoals je al zegt, je weet het nooit.

De wedstrijd shirtjes zijn unisex qua kleur, dus ik verwacht ook dit jaar geen verrassingen in de kleur. Felroze zal lastig worden voor de mannen, ook al zijn dat er altijd minder. Mij staat alles natuurlijk ;-)

De rest van de merchandise zal (hopelijk) net als vorig jaar zon 2-1,5 week voor het evenement online verschijnen. Ben benieuwd naar de I did it shirtjes.

Edit: Heb de data van vorig jaar erbij gepakt, en ik gok dat ze vanaf 11-12 september dingen in een sneltreinvaart naar buiten gaan brengen. Dan beginnen de PR afdelingen ook weer met hun werkdagen en is het nog maar 2 weken. Vorig jaar begon het vanaf 13 september ook ineens snel te gaan.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Ach ja, zal ik het maar de Franse slag noemen? (a) Opzich maakt het voor mij persoonlijk niet veel uit wanneer ze met welke informatie komen. Tuurlijk zou ik het graag eerder weten, maar ik vind het vooral vervelend voor mensen die nu al een reis door Europa aan het maken zijn en zo niet de vouchers voor de bibs en de waivers kunnen printen, terwijl dit wel 15 dagen voor het even beloofd was. (Eigenlijk hadden we dit dus al 6 september moeten hebben.)

Waivers 3x printen is een goed idee, ik dacht eerst aan 2x. Stel dat het opeens geen 1 bib is voor de challenge maar 2, en we moeten bij elke bib de waiver inleveren, dan heb ik met 3 voldoende.

Het is nu al 1,5week voordat het event begint! Ik denk ook dat we komende week wel een mail mogen verwachten met de laatste info en de vouchers.

Ik hoop dat ze de runDisney petjes weer op de Expo hebben, ik ben de mijne in april tijdens een halve marathon verloren :'( (Door de wind waaide het van mijn hoofd, zo de sloot in...)

RunningKoen
Member
Member

Wat vervelend van je petje zeg! Qua merchandise hoop ik verder op nog iets leuks zoals een sleutelhanger (die van 2016 heb ik nog steeds, alhoewel de plastic voorkant slijt. Het I did it shirtje van 2016 was ook supervet (halve marathon) en draag ik nog vaak.
Afbeelding
Stijneke
Member
Member

Laura schreef:Oooh, sorry! Naja, hopelijk lezen anderen mijn uitleg over de waivers en denken "goh, dat wist ik niet". ;-)
Ik wist dus van niets, dus alvast dankjewel!
DonaldD-fan schreef:Ben wel erg onder de indruk hoe sportief en creatief jullie allemaal zijn Afbeeldingzelf doe ik voor het eerst mee samen met mijn dochter aan de 5k en heb nooit eerder gelopen AfbeeldingAfbeelding zelfs die kleine afstand wordt dus voor mij al een overwinning. Al een tijdje aan het oefenen dus hopelijk lukt me dit wel Afbeelding
Je kan het! Er zullen er genoeg je vanaf de zijlijn toeroepen!

Vandaag nog eens een training afgewerkt. Het ging net iets minder goed dan verwacht. 15,25km op 90 minuten, met tussen minuut 40 en 60 een flinke regenbui en tussen minuut 75 en 90 lichte regenval. Intussen is mijn blaar aan mijn linkervoet behoorlijk genezen, maar vandaag een kleintje gecreëerd rechts. Vermoedelijk ligt het aan mijn schoenen van zo'n 3 maanden oud, die net aan de binnenkant van mijn voet iets meer wrijving heeft dan mijn ander paar.
Hebben jullie speciale gear die jullie gebruiken?

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”