runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

aloft schreefCOLONHier de vouchers ook binnen, maar geen voucher voor de Disney photopass, komt dat later of op een andere manier?
Bij de kidsrace bip nr 1, was er vroeg bij blijkbaar :-)

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Kijk even of die bij je aankopen staat. Mijn invoice van de pins stond daar ook. Party tickets haal je af bij je hotel met je hotelreservering.

Update: waarschijnlijk krijg je nog een voucher voor de merchandise, staat onderin de mail
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Laura schreefCOLON
aloft schreefCOLONHier de vouchers ook binnen, maar geen voucher voor de Disney photopass, komt dat later of op een andere manier?
Bij de kidsrace bip nr 1, was er vroeg bij blijkbaar :-)

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Kijk even of die bij je aankopen staat. Mijn invoice van de pins stond daar ook. Party tickets haal je af bij je hotel met je hotelreservering.

Update: waarschijnlijk krijg je nog een voucher voor de merchandise, staat onderin de mail
Ik heb inderdaad wel een invoice, maar daar nog geen voucher van de photopass. Maar dan gaan we er maar even vanuit dat dat onder de 'add-on' valt; niet helemaal duidelijk uit de mail.

Wel goed dat er nog een extra trein loopt; ik zit in een hotel buiten het Disney resort, dus ben aangewezen op de RER. Dus dat is netjes geregeld!
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 19:56

Yes! Hier zijn ze ook binnen :thumbs: Spannend... Komt steeds dichterbij :)
Marleen
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2017, 15:54

Jaaa, ik heb ook alles binnen!
Daarbij vorige week 13,9 km gelopen met een gemiddelde van 9.58. De laatste km waren wel zwaar, toen is het gemiddelde ook behoorlijk omhoog gegaan. Op een gegeven moment liepen we zelfs 9.33!Dit heeft mijn vertrouwen dat het moet gaan lukken wel een boost gegeven moet ik zeggen :-)

Vraag over de Photo Pass: voor park en run kost deze $69,00 per persoon? Ik had iets gelezen dat er 3 personen op een pass kunnen. Hoe zit dit dan? Ik voel me zo'n leek!
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Yes, ik heb ze ook binnen :D Krijg er nu ook helemaal zin in! Is er ook al iets aan te zien in welke coral je komt te zitten? Of in ieder geval samen in dezelfde coral wordt geplaatst?

@Marleen volgens mij kunnen er meerdere Bibs op een Photopass. Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe dat precies werkt. Misschien hebben er mensen meer ervaring mee.

Als aanvullende vraag de Photopass is toch ook bij de Expo nog te koop met jaarpaskorting?
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Corral is volgens mij pas te zien bij het ontvangen van de bib, maar geen zorgen als je niet bij dezelfde corral zit met je groep. Je mag namelijk naar een lager corral gaan, dus bijv. van B naar C. (jezelf hoger plaatsen mag niet)

Sowieso is de Photopass verkrijgbaar bij de Expo, jaarpaskorting ook mogelijk, daar ben ik 90% zeker van :lol: (Staat als het goed is ergens op de site met pins etc)

Bij Photopass park+run (69) is er plaats voor 6 bibs, bij Photopass alleen run (49?) Is er plaats voor 3. Hou er rekening mee dat de challenge als een bib telt dus er passen best veel races op een photopass! Heb zelf geen gedeeld vorig jaar (zonde!) Maar je kon later de bibnummers toevoegen, maar ook op de expo.

Zit op mn mobiel dus kan niet fatsoenlijk researchen dus ik sta open voor correcties :lol:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Klopt wel wat je zegt MagieDeDisney ;-)

Even ten aanvulling: de Park + Run photopass (6 bibs) kun je ook gebruiken in de parken, om attractie foto's en character foto's etc erop te zetten. Just Run (3 bibs) is alleen voor de hardloopfoto's. Vorig jaar kregen wij er jaarpaskorting op, dus ik ga er vanuit dat dat dit jaar ook weer kan, daarom hebben wij het nog niet besteld. Je koopt de pas op de Expo (kan alleen bij de Expo!), rekent af, gaat naar de Photopass stand en daar kun je je bib nummers koppelen. Je kunt dit ook later doen. Maak een photopass account, en/of download de Disney Photopass App en daar kun je je bib nummers ook koppelen. Geen paniek als je een typfout maakt! Wij konden vorig jaar heel makkelijk bib nummers toevoegen en verwijderen in het account. Vorig jaar waren de bestanden te groot om alles in 1x te downloaden, waardoor we thuis wel even bib nummers moesten verwijderen.

Wij kopen de Run+Park photopass, 6 bibs en delen deze. Totaal gaat hier 3x de challenge op en 3x de 5K. Park foto's hebben we eigenlijk niet nodig, omdat we een jaarpas photopass hebben. We kiezen niet voor de Just run, omdat we 4 bibs hebben. Vorig jaar stond er op mijn bib nummers soms net andere foto's dan op die van mijn vriend.

In welk corral je zit kom je pas achter op de Expo helaas.

aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Laura schreefCOLONKlopt wel wat je zegt MagieDeDisney ;-)

Even ten aanvulling: de Park + Run photopass (6 bibs) kun je ook gebruiken in de parken, om attractie foto's en character foto's etc erop te zetten. Just Run (3 bibs) is alleen voor de hardloopfoto's. Vorig jaar kregen wij er jaarpaskorting op, dus ik ga er vanuit dat dat dit jaar ook weer kan, daarom hebben wij het nog niet besteld.
Uit een mail van dlp.run kreeg ik als antwoord dat er geen korting voor jaarkaart houders zou zijn op een photopass. Maar ik vermoed dat dit een fout is. Als je de pas nu nog niet hebt, zou ik hem sowieso pas op de Expo kopen; je betaalt 2.50 servicekosten als je hem nu nog in de e-shop koopt.

De normale photopass (bv van een jaarkaart) werkt niet voor de hardloopfoto's, dus daar heb je inderdaad de Run photopass voor nodig.

Nuttige info Laura over hoe toevoegen van de bibs werkt! Dank!
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Alles uitgeprint en in het mapje van de disneyrun gedaan.
Oooh wat heb ik er zin in.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Hier ook alles klaar nu! Ik kan niet wachten!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69

Even voor alle zekerheid: ik neem dus mee (we zijn een gezin van 4: 2 volwassenen, 2 kinderen van 15 en 10, we doen samen de 5 km en ik doe in mijn eentje nog de 10 km):

*in totaal 5 vouchers om de bibs af te halen
*4 waivers, 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik zie dat op de waivers de bib nummers kunnen worden ingevuld, doe ik dat zelf? Omdat ik zelf 2 runs doe, moet ik dan voor mijzelf 2 waivers doen of is 1 voldoende (je kunt meerdere bibs invullen op de waiver)
*2 minority verklaringen (of hoe ze ook maar heten) voor mijn beide kinderen dat we ze toestemming geven om mee te doen aan de 5km
*(uiteraard) onze ID-kaarten
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

aloft schreefCOLON
Laura schreefCOLONKlopt wel wat je zegt MagieDeDisney ;-)

Even ten aanvulling: de Park + Run photopass (6 bibs) kun je ook gebruiken in de parken, om attractie foto's en character foto's etc erop te zetten. Just Run (3 bibs) is alleen voor de hardloopfoto's. Vorig jaar kregen wij er jaarpaskorting op, dus ik ga er vanuit dat dat dit jaar ook weer kan, daarom hebben wij het nog niet besteld.
Uit een mail van dlp.run kreeg ik als antwoord dat er geen korting voor jaarkaart houders zou zijn op een photopass. Maar ik vermoed dat dit een fout is. Als je de pas nu nog niet hebt, zou ik hem sowieso pas op de Expo kopen; je betaalt 2.50 servicekosten als je hem nu nog in de e-shop koopt.

De normale photopass (bv van een jaarkaart) werkt niet voor de hardloopfoto's, dus daar heb je inderdaad de Run photopass voor nodig.

Nuttige info Laura over hoe toevoegen van de bibs werkt! Dank!
Dit staat op de book-run.disneylandparis.com site
This product is available for sale until September 9th, 2017. PhotoPass+ products are non-exchangeable, non-refundable and non-transferrable. No specific discount available on this e-shop. Annual Pass holder may get a discount when purchasing during the runDisney Health & Wellness Expo.
Dus ik ga gewoon uit van korting, zo niet, jammer dan. Scheelt anders inderdaad de servicekosten!

Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 19:56

Wij hadden vorig jaar wel het probleem dat niet alle attractie foto's in het park op de Park+Run pas kwamen te staan en daar kwamen we helaas thuis pas achter. Van sommigen hadden we wel gelukkig foto's van het scherm gemaakt zodat we daar de nummers van hadden, die hebben we toen door gegeven via de mail aan Disney. Maar we hebben dus niet alle attractie foto's kunnen krijgen helaas...

Dus als je de Park + Run pas neemt zou ik wel de app downloaden als ik jullie was! Dan kunnen jullie meteen checken of de attractiefoto's (en ook character foto's natuurlijk) er echt op staan. En neem dus ook een foto van de schermen bij de attracties, zodat je ook het nummer hebt voor het geval dat. :)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Kuki schreefCOLONEven voor alle zekerheid: ik neem dus mee (we zijn een gezin van 4: 2 volwassenen, 2 kinderen van 15 en 10, we doen samen de 5 km en ik doe in mijn eentje nog de 10 km):

*in totaal 5 vouchers om de bibs af te halen
*4 waivers, 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik zie dat op de waivers de bib nummers kunnen worden ingevuld, doe ik dat zelf? Omdat ik zelf 2 runs doe, moet ik dan voor mijzelf 2 waivers doen of is 1 voldoende (je kunt meerdere bibs invullen op de waiver)
*2 minority verklaringen (of hoe ze ook maar heten) voor mijn beide kinderen dat we ze toestemming geven om mee te doen aan de 5km
*(uiteraard) onze ID-kaarten
Ik zou nog een extra waiver voor jezelf voor de 10km meenemen. Het logische zou zijn dat je voor meerdere racen met 1 waiver kan doen voor 1 persoon, maar het is Frankrijk, je weet het maar nooit ;)

En als je van te voren pins of photopass hebt besteld, deze voucher ook meenemen.

Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69

Ok, doe ik!

We halen daar de photopas, omdat ik een jaarpas heb en dan dus hopelijk de korting erover krijg.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar