Pers krijgt een dag eerder de info, de fans gewoon op 1 oktoberdisneyzot schreefCOLONPixiedust.be is uitgenodigd op een event dat toelichting zal geven over fandaze op 30 september.dus niet 1 oktober. http://pixiedust.be/nieuws/disney-fanda ... aal-event/
Disney FanDaze
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
De events zelf beginnen pas in 2018

de pers/fansites zal ook niet wachten tot 1 oktober om het officiele nieuws te publiceren toch? met alle sociale media krijgen de fans het nieuws als het verteld word,tenzij disney vraagt om het niet te doen en dan nog zullen sommigen er zich niet aan houden.Dus de fans zullen de vrijgegeven fan events wel weten op 30 september savonds
.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Als ze zich daar niet aan houden, krijgen ze ten eerste problemen en ten tweede worden ze nooit meer uitgenodigd.disneyzot schreefCOLONde pers/fansites zal ook niet wachten tot 1 oktober om het officiele nieuws te publiceren toch? met alle sociale media krijgen de fans het nieuws als het verteld word,tenzij disney vraagt om het niet te doen en dan nog zullen sommigen er zich niet aan houden.Dus de fans zullen de vrijgegeven fan events wel weten op 30 september savonds.
En iedereen heeft juist zijn accounts, blogs etc om mee te draaien in de DLP wereld.
1 oktober hebben wij info, simpel.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Duffy had nooit verwacht dat hij voor een dag een piraat zou zijn !!! Ben jij een fan die houd van onverwachte dingen ?
Dan is FanDaze wat voor jou !!!!

bron : Disney FanDaze
Dan is FanDaze wat voor jou !!!!

bron : Disney FanDaze
Ik had gedacht dat deze evenementen gewoon tijdens openingsuren vrij toegankelijk in de parken zouden doirgaan maar ik las dat dit evengoed betalende evenementen zouden kunnen zijn.je bent maar fan als je betaald zeker ?
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Volgens mij komen er zowel genoeg betalende als niet betalende events 
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
De events worden allemaal tegen betaling
Dit omdat ze allemaal gefinancieerd worden door de prins.

Omdat ze eigelijk gwn net zoveel weet als ons. Maar gwn doet alsof ze alles weetStijneke schreefCOLONAls je het allemaal zo goed weet, waarom deel je het dan niet met ons?Mouseketeer schreefCOLONDe events worden allemaal tegen betaling![]()

Alle aankondigingen van FanDaze tot nu toe
Als je een fan bent van Dromen zoals nooit tevoren, zul je van DisneyFanDaze, onze gloednieuwe magische ervaringen, gewoon houden!

Als u fan bent van als eerste magisch nieuws te ontdekken, blijf dan afgestemd op DisneyFanDaze en kom snel naar Disneyland Paris

Donald probeert altijd Goofy zover te krijgen om grote uitdagingen te proberen. Als je fan bent van Dappere avonturen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Minnie kan met haar opwinding geen blijf als Sleeping Beauty Castle verlicht wordt. Als je een fan bent van Schitterende nachten, zul je van DisneyFanDaze houden

Daisy en Donald hebben de magic moves. Als je een fan bent van Dansen tot in de late uurtjes, zul je van DisneyFanDaze houden

Duffy had nooit gedacht dat hij op een dag een stoere piraat zou zijn. Als je fan bent van het onverwachte doen, zul je van DisneyFanDaze houden

Pluto neust in de desserten van Disneyland Parijs, dez zijn super speciaal. Als je een fan bent van magische Desserts, zul je van DisneyFanDaze houden

ShellieMay houdt van haar dagelijkse wandeling door Disneyland Paris. Als je een fan bent van Heerlijke dagen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Deze twee geliefdes willen niets meer dan een nacht in Disneyland Parijs. Als je fan bent van een Date met magie , zul je van DisneyFanDaze houden

Als je een fan bent van Dromen zoals nooit tevoren, zul je van DisneyFanDaze, onze gloednieuwe magische ervaringen, gewoon houden!

Als u fan bent van als eerste magisch nieuws te ontdekken, blijf dan afgestemd op DisneyFanDaze en kom snel naar Disneyland Paris

Donald probeert altijd Goofy zover te krijgen om grote uitdagingen te proberen. Als je fan bent van Dappere avonturen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Minnie kan met haar opwinding geen blijf als Sleeping Beauty Castle verlicht wordt. Als je een fan bent van Schitterende nachten, zul je van DisneyFanDaze houden

Daisy en Donald hebben de magic moves. Als je een fan bent van Dansen tot in de late uurtjes, zul je van DisneyFanDaze houden

Duffy had nooit gedacht dat hij op een dag een stoere piraat zou zijn. Als je fan bent van het onverwachte doen, zul je van DisneyFanDaze houden

Pluto neust in de desserten van Disneyland Parijs, dez zijn super speciaal. Als je een fan bent van magische Desserts, zul je van DisneyFanDaze houden

ShellieMay houdt van haar dagelijkse wandeling door Disneyland Paris. Als je een fan bent van Heerlijke dagen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Deze twee geliefdes willen niets meer dan een nacht in Disneyland Parijs. Als je fan bent van een Date met magie , zul je van DisneyFanDaze houden

- Zeldasfortress
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 10 Mei 2017, 19:15
Ik ben heel benieuwd wat dit is!
Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten, dus stuur me vooral een berichtje!