Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

disneyzot schreefCOLONPixiedust.be is uitgenodigd op een event dat toelichting zal geven over fandaze op 30 september.dus niet 1 oktober. http://pixiedust.be/nieuws/disney-fanda ... aal-event/
Pers krijgt een dag eerder de info, de fans gewoon op 1 oktober ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

De events zelf beginnen pas in 2018
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

de pers/fansites zal ook niet wachten tot 1 oktober om het officiele nieuws te publiceren toch? met alle sociale media krijgen de fans het nieuws als het verteld word,tenzij disney vraagt om het niet te doen en dan nog zullen sommigen er zich niet aan houden.Dus de fans zullen de vrijgegeven fan events wel weten op 30 september savonds :).
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

disneyzot schreefCOLONde pers/fansites zal ook niet wachten tot 1 oktober om het officiele nieuws te publiceren toch? met alle sociale media krijgen de fans het nieuws als het verteld word,tenzij disney vraagt om het niet te doen en dan nog zullen sommigen er zich niet aan houden.Dus de fans zullen de vrijgegeven fan events wel weten op 30 september savonds :).
Als ze zich daar niet aan houden, krijgen ze ten eerste problemen en ten tweede worden ze nooit meer uitgenodigd.
En iedereen heeft juist zijn accounts, blogs etc om mee te draaien in de DLP wereld.
1 oktober hebben wij info, simpel. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Duffy had nooit verwacht dat hij voor een dag een piraat zou zijn !!! Ben jij een fan die houd van onverwachte dingen ?
Dan is FanDaze wat voor jou !!!!

Afbeelding

bron : Disney FanDaze
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ik had gedacht dat deze evenementen gewoon tijdens openingsuren vrij toegankelijk in de parken zouden doirgaan maar ik las dat dit evengoed betalende evenementen zouden kunnen zijn.je bent maar fan als je betaald zeker ?
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Volgens mij komen er zowel genoeg betalende als niet betalende events :)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

De events worden allemaal tegen betaling ;)
Dit omdat ze allemaal gefinancieerd worden door de prins.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Mouseketeer schreefCOLONDe events worden allemaal tegen betaling ;)
Als je het allemaal zo goed weet, waarom deel je het dan niet met ons? :oops:
Afbeelding
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

Stijneke schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLONDe events worden allemaal tegen betaling ;)
Als je het allemaal zo goed weet, waarom deel je het dan niet met ons? :oops:
Omdat ze eigelijk gwn net zoveel weet als ons. Maar gwn doet alsof ze alles weet
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Het is maar een gek idee, maar misschien kunnen we het gewoon gezellig houden hier en vriendelijk naar elkaar zijn ;)
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

ik ben alvast benieuwd naar fandaze, ik hoop vooral dat ze op 1 oktober alvast een kalender gaan delen, zodat we wat vooruit kunnen plannen als we iets willen meemaken :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ben ook erg benieuwd. Ben zelf niet zo van de massale evenementen, dus ik zou een kalender ook waarderen zodat ik niet per ongeluk in een megadruk weekend a la 12 april beland haha.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Alle aankondigingen van FanDaze tot nu toe

Als je een fan bent van Dromen zoals nooit tevoren, zul je van DisneyFanDaze, onze gloednieuwe magische ervaringen, gewoon houden!

Afbeelding

Als u fan bent van als eerste magisch nieuws te ontdekken, blijf dan afgestemd op DisneyFanDaze en kom snel naar Disneyland Paris

Afbeelding

Donald probeert altijd Goofy zover te krijgen om ​​grote uitdagingen te proberen. Als je fan bent van Dappere avonturen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Afbeelding

Minnie kan met haar opwinding geen blijf als Sleeping Beauty Castle verlicht wordt. Als je een fan bent van Schitterende nachten, zul je van DisneyFanDaze houden

Afbeelding

Daisy en Donald hebben de magic moves. Als je een fan bent van Dansen tot in de late uurtjes, zul je van DisneyFanDaze houden

Afbeelding

Duffy had nooit gedacht dat hij op een dag een stoere piraat zou zijn. Als je fan bent van het onverwachte doen, zul je van DisneyFanDaze houden

Afbeelding

Pluto neust in de desserten van Disneyland Parijs, dez zijn super speciaal. Als je een fan bent van magische Desserts, zul je van DisneyFanDaze houden

Afbeelding

ShellieMay houdt van haar dagelijkse wandeling door Disneyland Paris. Als je een fan bent van Heerlijke dagen, zul je van DisneyFanDaze houden!

Afbeelding

Deze twee geliefdes willen niets meer dan een nacht in Disneyland Parijs. Als je fan bent van een Date met magie , zul je van DisneyFanDaze houden

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Zeldasfortress
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2017, 19:15

Ik ben heel benieuwd wat dit is!
Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten, dus stuur me vooral een berichtje!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar