Disney's Halloween 2011

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Dit jaar zullen er 2 Terrorific Nights worden georganiseerd, namelijk op 29 en 30 oktober
Afbeelding
Bron: DisneyGazette
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Zin in een Halloween feestje zonder al te veel griezelen? Dan is Mickey’s Not-So-Scary Party de perfecte gelegenheid. Kinderen van alle leeftijden verkleden zich en genieten van een spookachtig leuk feest op 7, 14, 21 en 28 oktober. Zij vieren samen met Mickey en zijn vrienden in prachtige Halloween kostuums een groots Halloweenfeest. Naast deze unieke momenten en shows worden ook een aantal kindvriendelijke attracties geopend in het Disneyland Park. De kosten bedragen € 25 per persoon en kinderen onder de 3 jaar zijn gratis.

Nieuwe shows voor de MNSSHP! (En dit klinkt uber-gaaf!) en diverse meet&greets in Frontierland en Fantasyland. Adventureland gaat open tussen Pirates & BTM. Disney Universe game testlocatie bij River Boat Landing.

Minnie's Pirate Halloween Party (op het podium van Following the Leader )
20h15, 21h15, 22h15

Huey, Dewey & Loui's Trick or Treat Party - Castle Courtyard
20h15, 21h15, 22h15

Disney's Not so Scary Halloween Show op central plaza om 23h15 als afsluiter van de avond. Geen vuurwerk en ook geen cavalcade. Maar wél Kwik, Kwek & Kwak !!! OMG :hw_grin:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MINI Mouse

Er gaan geruchten dat Yzma toegevoegd wordt aan de Villains line-up :D Dat zou toch zo ongelooflijk gaaf zijn !!

Is ze ooit al ergens geweest? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een foto van haar heb gezien als character.
Maar ze is 1 van mijn favoriete villains :D
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

MINI Mouse @ vr jul 08, 2011 7:52 pm schreefCOLONIs ze ooit al ergens geweest? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een foto van haar heb gezien als character. Maar ze is 1 van mijn favoriete villains :D
In de Disney Parken is ze naar mijn weten nog nergens geweest, maar al wel op de Disney Cruise line (Disney Magic en Disney Dream) tijdens de show "Villains Tonight"

Enkele foto's..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Zó gaaf dat Yzma erbij gaat zijn! Ben zo benieuwd naar het Halloween seizoen dit jaar :thumbs:
Caphook

Intern worden audities gehouden voor Malificent en Dr Facilier voor de halloween show!
Caphook

Tickets won’t be available for a few days yet, but Disneyland Paris has just confirmed the return of the popular Terrorific Night Halloween party to Walt Disney Studios Park, sending over the first advertising visual above (click for the full image). The event was launched in 2009 by French entertainment retailer FNAC as a more “adult” antidote to the Mickey’s Not-So-Scary Halloween Party at the original gate, but moved to full Disney control last year with a hugely well-received night that saw several Studios attractions given “Terrorific” overlays. Zombies, for example, patrolled a spookily-lit forest route of Studio Tram Tour: Behind the Magic (where during the day, the only zombies are the bored guests on-board) while Rock ‘n’ Roller Coaster and Crush’s Coaster featured special soundtracks.
Now in its third year, the event has become popular enough that 2011 will see not one but TWO nights of frights in the second gate, multiplying to cover both the 29th and 30th October 2011. This is in addition to the returning Not-So-Scary Halloween Party nights at Disneyland Park on 7th, 14th, 21st and 28th October and the main event itself, Disney’s Halloween Party on 31st October, giving a grand total of seven Halloween party nights. Scary!

Afbeelding
bron: dlrptoday
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Vind het niet zo leuk dat Yzma als nieuw character ons park zou komen vervoegen. Nieuw is ze zeker al niet, en Keizer Kuzco is nu ook niet de meest populaire/mooiste Disneyfilm.

Hadden ze beter Mother Gothel ofzo genomen uit Rapunzel.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Zijn maar geruchten he over Yzma.. Ik zou het wel vet vinden, zeker 1 van de grappigste Villains!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
elcy
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2010, 18:09

weet iemand wanneer de tickets voor de halloween night in verkoop gaan? :hw_grin:
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

elcy @ zo jul 17, 2011 8:19 pm schreefCOLONweet iemand wanneer de tickets voor de halloween night in verkoop gaan? :hw_grin:
Je kan nu al reserveren hoor dacht ik.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Jeps, al een aantal maand zelfs.
Ik heb mijn not so scary en halloween soiree geboekt van zodra de nieuwe prijzen in voege waren.
Ze konden zelfs de korting voor dreampas al in mindering brengen.
Gebruikers-avatar
elcy
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2010, 18:09

leuk!
vandaag eens bellen en boeken dan :hw_wink:
Afbeelding
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Decoratie op town square, 2 nieuwe shows (of mss DDE vervagen door de nieuwe show???), en voorlopig geen sprake van een nieuwe villain.
Er wordt ook niet gesproken van een halloween (pre/post)parade.

Ben alleszinds wel benieuwd.
MINI Mouse

2 nieuwe shows klinkt super :thumbs:

Ben benieuwd wat er verder nog komt. De pre-parade van vorig jaar was niet zo'n succes, maar ik hoop toch wel dat er wat komt.

Ik hoop ook dat er met de MNSSHP een show komt, voor zo ver ik het nu begrijp wordt daar ook nog niet over gesproken??

Woohoooo, zin in Halloween :witching: :hw_grin: :jack: :hw_wink:
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar