runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 19:56

RunningKoen schreefCOLONZe zijn echt geweldig en prachtig! Hoe heb je dat gedaan? ziet eruit als superveel werk.

Ik heb net de 2e 'sandaal' afgekregen :oops: :oops:
Bedankt! :D Ik ben grafisch vormgever, dus ontwerpen is m'n werk. Maar er ging inderdaad veel tijd in zitten... XD Ik heb de lijntekeningen van de feeën van een kleurplaat op internet, en voor de rest zelf er een ontwerp om heen bedacht. Toen op speciaal papier gedrukt zodat je de print kan strijken op een t-shirt. En daar ben ik ook weer 2 uur mee bezig geweest, samen met m'n moeder haha. Dus ben blij dat ze klaar zijn!

Hoe maak jij je sandalen dan? Een stof over je hardloopschoen heen?
fairy tale schreefCOLON Omg die zijn leuk. Echt mooi gemaakt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MagieDeDisney schreefCOLONJezus die zijn mooi kimmyb!
Dank jullie wel! :)
Laura schreefCOLONKimmy, die zien er echt super gaaf uit! Zijn dat fijne shirts van de Hema? Sportshirts of gewone?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Dank je wel! :) Het zijn gewone katoenen shirts van de Hema. Ik dacht dat ik de print niet op sport shirts zou kunnen strijken, dus heb ik deze shirts uit gekozen. Voor de 10K kan dat prima vond ik. :)
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

De t-shirts zien er allemaal fantastisch uit. Pinocchio, je kan het eens proberen bij tshirtdeal.nl. daar heb ik ook mijn t-shirts laten drukken. Normaal een levertijd van 5-7dagen, maar ze kunnen ook met spoed leveren.

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

kimmyb schreefCOLON Dank je wel! :) Het zijn gewone katoenen shirts van de Hema. Ik dacht dat ik de print niet op sport shirts zou kunnen strijken, dus heb ik deze shirts uit gekozen. Voor de 10K kan dat prima vond ik. :)
Voor 10K kan dat inderdaad prima! Wij lopen zelf in katoen voor de 5K. Echt super leuk! Eerste seconde dacht ik dat dat DE rundisney shirts waren voor de 10K! :P
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

kimmyb schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLONZe zijn echt geweldig en prachtig! Hoe heb je dat gedaan? ziet eruit als superveel werk.

Ik heb net de 2e 'sandaal' afgekregen :oops: :oops:
Bedankt! :D Ik ben grafisch vormgever, dus ontwerpen is m'n werk. Maar er ging inderdaad veel tijd in zitten... XD Ik heb de lijntekeningen van de feeën van een kleurplaat op internet, en voor de rest zelf er een ontwerp om heen bedacht. Toen op speciaal papier gedrukt zodat je de print kan strijken op een t-shirt. En daar ben ik ook weer 2 uur mee bezig geweest, samen met m'n moeder haha. Dus ben blij dat ze klaar zijn!

Hoe maak jij je sandalen dan? Een stof over je hardloopschoen heen?
Laura schreefCOLONKimmy, die zien er echt super gaaf uit! Zijn dat fijne shirts van de Hema? Sportshirts of gewone?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Dank je wel! :) Het zijn gewone katoenen shirts van de Hema. Ik dacht dat ik de print niet op sport shirts zou kunnen strijken, dus heb ik deze shirts uit gekozen. Voor de 10K kan dat prima vond ik. :)
Haha, dat is een oneerlijke voorsprong! Maar alsnog supermooi, kunnen we volgend jaar bestellingen plaatsen bij je? ;-)

PS: dan heb je mij nog nooit een 10K zien lopen ;-) dat lukt niet met katoen.

Ik ben erachter gekozen dat Hercules een erg lastig kleurencombinatie heeft, dus ik werk met geverfd katoen. Rennen met leren polsbanen of 'shinguards' zag ik niet echt zitten.
Hier de details, wel op een hele slechte foto.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Voor degene die vroeg of je er in de parken last van hebt:

Vrijwel niet! De run's zijn juist zo gepland dat de parken operationeel kunnen blijven. De 5KM finisht na sluitingstijd in de studio's en de 10 en halve marathon zijn al door Disneyland Park heen (Je rent door een verlaten park omdat het voor openingstijd is!)

De finish is in de studio's en hier zal je op de zondag iets van merk. De route is anders dan vorig jaar, dus ik kan de details niet geven. Waarschijnlijk zetten ze de route uit aan de ene kant van het pad, en kunnen bezoekers aan de andere kant gewoon kijken/lopen zonder dat mensen last hebben van elkaar.

Je zal vooral qua verkeer (wegafsluiting op de rondweg) en drukte rondom disney village (route gaat langs alle hotels) er iets van merken. Over het algemeen verhoogt het de sfeer juist, en is het geen overlast.
Afbeelding
Cato
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2015, 18:18

Dank je wel voor je antwoord. Ik begrijp dat het dan zelfs een aanrader is om te gaan.
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 19:56

Laura schreefCOLON Voor 10K kan dat inderdaad prima! Wij lopen zelf in katoen voor de 5K. Echt super leuk! Eerste seconde dacht ik dat dat DE rundisney shirts waren voor de 10K! :P
Wauw, dat is pas een compliment :thumbs:
Ja, we hebben vorig jaar ook de 5K gelopen in katoenen shirtjes, dus dacht nog 5K erbij lukt dan vast wel!
RunningKoen schreefCOLON Haha, dat is een oneerlijke voorsprong! Maar alsnog supermooi, kunnen we volgend jaar bestellingen plaatsen bij je? ;-)

Ik ben erachter gekozen dat Hercules een erg lastig kleurencombinatie heeft, dus ik werk met geverfd katoen. Rennen met leren polsbanen of 'shinguards' zag ik niet echt zitten.
Hier de details, wel op een hele slechte foto.
Ehm.... ik zal erover nadenken hahaha. ;)

Zie reactie op Laura hierboven. Ik hoop dus dat het mij wel lukt met de 10K :lol:

Outfit ziet er al goed uit hoor, slim opgelost vind ik! Goed bezig!
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Cato schreefCOLONDank je wel voor je antwoord. Ik begrijp dat het dan zelfs een aanrader is om te gaan.
Ja zeker! Als je er van houdt, is het geweldig. Vorig jaar was het echt ontzettend druk, heel veel mensen waren aan het aanmoedigen!

Heb het ook in Amerika meegemaakt: 95% vindt het geweldig, 5% loopt chagrijnig door en ondervindt niet zoveel hinder.

En dankje Kimmy. :) Ben er zelf ook wel blij mee, het lijkt aardig op wat ik wilde bereiken. Moet nog wat afronden voor de cape, riem en rok en dan ben ik klaar :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Running koen dat ziet er ook al goed uit voor hercules.

Iedereen is goed bezig trouwens
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Nou, ongeveer 20 papieren verder, maar volgens mij heb ik nu alles uitgeprint!

- Hotel reservering
- entree ticket voor reisgenoot
- 2x vouchers voor de races 5K + BBB Challenge (voor vriend en mij)
- 4x waiver (voor de zekerheid voor elke bib 1)
- 2x Medical certificates (voor de zekerheid, als het goed is niet nodig)
- Email bevestiging voor de Opening party
- Voucher aankopen pins
(- 4x kortingsbonnen voor Earl of Sandwich, 1x Planet Hollywood, die kregen we bij de entreeticket die we apart voor onze reisgenoot hebben gekocht)

Nu de koffer verder inpakken :)

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

RunningKoen schreefCOLON
Euhm, het I Did It shirt die je laatst aanhad bij een loop en een foto plaatste is toch ook van katoen? ;)

Leuk om je vorderingen te zien met je Hercules costuum! Erg creatief!

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Laura schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLON
Euhm, het I Did It shirt die je laatst aanhad bij een loop en een foto plaatste is toch ook van katoen? ;)

Leuk om je vorderingen te zien met je Hercules costuum! Erg creatief!
Hahaha, scherp! Klopt, inderdaad van katoen. Kwam omdat ik totaal onverwachts 5KM ging lopen, en dat ging wel okay. Als ik er 10KM in loop, kun je hem wel weggooien denk ik. Dan wordt het net een spons.
Afbeelding
Marleen
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2017, 15:54

Heel erg bedankt voor de info over de photopass, zal hem in Disney aanschaffen.

Wat een geweldige kostuums allemaal!! Zelf heb ik iets simpels op een zwart sport shirt aangebracht en man- en dochterlief willen niet verkleed. Ik denk niet dat ze beseffen hoe groot dit is ;-)
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

Wat een superleuke outfits hebben jullie allemaal bedacht zeg!! Echt fijn om te zien hoe jullie er naartoe leven. Volgend jaar ga ik ook maar eens even wat sneller aan de slag :-) voor dit jaar hebben mijn dochter en ik enkel gekozen voor een loopshirt met 'Powered by Fairydust' erop. Tis onze eerste 5k dus denk dat we onze ogen zullen uitkijken als Disneyfans.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Ik ga verkleed als hardloper, met mijn tempo op de 5 en de 10 km is dat al genoeg fantasie :-)

Maar geweldige outfits allemaal, dat wordt een prachtig weekend vol magie!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar