runDisney 2017 Disneyland Parijs
Als je nog een strak getrokken stuk elastiek in de rok kan verwerken dan blijft hij sowieso hangen. Dan gaat het wel ietsje rimpelen op die plek maar dan weet je zeker dat het blijft zitten. Het ziet er heel tof uit hoor!RunningKoen schreefCOLON Ik zal de 5KM wat rustiger lopen, je kunt me herkennen aan deze outfit.
(It's the symbol of the gods)
Ik ben creatiever dan ik dacht, en heb een verborgen talent ontdekt: die rok is me nog snel en goed gelukt ook.
Moet nu alleen de details nog afronden (hoe zorg ik dat de rok aanblijft? hoe maak ik een cape vast?) Dingen waar ik normaal niet over nadenk.
Ik vind het een beetje stom, maar ik ga de vreugde een beetje laten zakken... Vooral bij mezelf. Sinds verleden donderdag heb ik namelijk ontzettend veel last van mijn kuitspieren. De trainingen verleden week op de loopband (dankzij het ongelooflijk goede weer en toch een abonnement op de fitness voor mijn krachttrainingen en andere cardio-oefeningen) eisen hun tol. Afgelopen dagen heb ik dus korte wandelingetjes gemaakt om te kijken wat dat gaf, maar dat resulteerde vooral in de zetel met een ijszak.
Mijn laatste training van 100 minuten gisteren heb ik dus maar niet gedaan. Ook vandaag nog een rustdagje en morgen proberen opnieuw een wandeling te maken. Als die lukt, wil ik woensdag een korte run doen.
Ik ben nog steeds hoopvol, maar de BBB volledig al lopend doen, daar is de angst toch groot...
Mijn laatste training van 100 minuten gisteren heb ik dus maar niet gedaan. Ook vandaag nog een rustdagje en morgen proberen opnieuw een wandeling te maken. Als die lukt, wil ik woensdag een korte run doen.
Ik ben nog steeds hoopvol, maar de BBB volledig al lopend doen, daar is de angst toch groot...

- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18
Oh nee, wat vervelend! Beterschap! Gelukkig zijn de races wandelvriendelijk maar super stom dat al je harde werk verloren gaat 
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Ow dat is balen... heel veel beterschap
Second star to the right and straight on until morning,
Ik kom vrijdag ook aan in Parijs. Ga meedoen aan de 10k en de halve marathon.
Leuk om hier nog meer mensen tegen te komen!
Hebben jullie leuke outfits?
Mijn kids doen mee aan de kidsrun, die hebben gisteren de mini damloop gedaan en zijn nu al helemaal enthousiast voor de disneyrun alhoewel die maar 200m is.
Weet iemand hier of je nog ergens 5k kaarten kan overnemen? Ik heb te lang getwijfeld of ik die ook wilde doen en mijn dochter en ik willen hem toch wel graag gaan lopen...
Mijn kids doen mee aan de kidsrun, die hebben gisteren de mini damloop gedaan en zijn nu al helemaal enthousiast voor de disneyrun alhoewel die maar 200m is.
Weet iemand hier of je nog ergens 5k kaarten kan overnemen? Ik heb te lang getwijfeld of ik die ook wilde doen en mijn dochter en ik willen hem toch wel graag gaan lopen...
Ik kom vrijdag ook aan in Parijs. Ga meedoen aan de 10k en de halve marathon.
Ik zou het proefrondje op woensdag niet doen. Als je goed hebt getraind, herinnert je lichaam dit wel. Ik heb nu zelf al 4 weken niet meer hardgelopen door blessure en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik tape me wel in (jammer van de foto's, knie en kuit wordt ingetapetStijneke schreefCOLONIk vind het een beetje stom, maar ik ga de vreugde een beetje laten zakken... Vooral bij mezelf. Sinds verleden donderdag heb ik namelijk ontzettend veel last van mijn kuitspieren. De trainingen verleden week op de loopband (dankzij het ongelooflijk goede weer en toch een abonnement op de fitness voor mijn krachttrainingen en andere cardio-oefeningen) eisen hun tol. Afgelopen dagen heb ik dus korte wandelingetjes gemaakt om te kijken wat dat gaf, maar dat resulteerde vooral in de zetel met een ijszak.
Ik zal door de blessure ook veel lopen, omdat ik er nog steeds last van heb. Daar vrede mee gemaakt. Ik hoop dat jouw blessure nog wat meer opknapt voor Disney!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Als iemand zijn 5K bib verkoopt, kun je het nog regelen via runDisney dat jij het overneemt en het op jouw naam komt.Brobos schreefCOLONIk kom vrijdag ook aan in Parijs. Ga meedoen aan de 10k en de halve marathon.
Weet jij of er nog ergens een soort marktplaats voor is? Had al wat rondgekeken op google maar kan nog niks vinden.Laura schreefCOLONAls iemand zijn 5K bib verkoopt, kun je het nog regelen via runDisney dat jij het overneemt en het op jouw naam komt.Brobos schreefCOLONIk kom vrijdag ook aan in Parijs. Ga meedoen aan de 10k en de halve marathon.
Dan kunnen we misschien samen de 10K gaan wandelen: ik ben afgelopen zaterdag erg hard op mijn stuitje gevallen dus ik hoop dat zaterdag de pijn weg is, anders wordt het voor mij ook wandelen danStijneke schreefCOLONIk vind het een beetje stom, maar ik ga de vreugde een beetje laten zakken... Vooral bij mezelf. Sinds verleden donderdag heb ik namelijk ontzettend veel last van mijn kuitspieren. De trainingen verleden week op de loopband (dankzij het ongelooflijk goede weer en toch een abonnement op de fitness voor mijn krachttrainingen en andere cardio-oefeningen) eisen hun tol. Afgelopen dagen heb ik dus korte wandelingetjes gemaakt om te kijken wat dat gaf, maar dat resulteerde vooral in de zetel met een ijszak.
Hoe zit het eigenlijk als je de racepace niet haalt (16 minuten per mijl), wordt je dan opgepikt en naar de finish gebracht, of mag je 50 meter er voor weer afstappen en toch lopend/renend de finish over?
grz
MJ
Brobos, grootste kans heb je via de Facebookgroepen!
mcjas, tijdens de 5K en 10K zal het 'sweppen' van lopers niet zo streng gaan, gezien het niet getimed is. Ze waarschuwen je wel van te voren, je moet dan echt wel een wandeltempo aanhouden van zo'n 6km/u. Je krijgt wel je medaille, maar je wordt naar het gebied na de finish lijn gebracht.
mcjas, tijdens de 5K en 10K zal het 'sweppen' van lopers niet zo streng gaan, gezien het niet getimed is. Ze waarschuwen je wel van te voren, je moet dan echt wel een wandeltempo aanhouden van zo'n 6km/u. Je krijgt wel je medaille, maar je wordt naar het gebied na de finish lijn gebracht.
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
De merchandise zijn echt leuk. Ik heb al een pin besteld. Mijn moeder is helemaal weg van het roze t-shirt.
Ben benieuwd of er nog meer dingen komen.
Ben benieuwd of er nog meer dingen komen.
Second star to the right and straight on until morning,