Haha, nee, dit is een foto van iemand andersRunningKoen schreef:Heb je serieus een bekertje bewaard als aandenken Laura?
runDisney 2017 Disneyland Parijs
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
jammer dat de 10km niet langs de hotels loopt, had ik stiekem wel op gehoopt, maar zo te zien toch een heel deel backstage, wordt ook wel leuk, denk ik.
Wij zijn er in ieder geval klaar voor, waivers, bibs en voucher voor de party zijn uitgeprint. Nu alleen afwachten hoe het gaat zitten met het ontbijt in Cheyenne...
Wij zijn er in ieder geval klaar voor, waivers, bibs en voucher voor de party zijn uitgeprint. Nu alleen afwachten hoe het gaat zitten met het ontbijt in Cheyenne...
- MagieDeDisney
- Member

Ben inderdaad heel benieuwd naar de backstage area! Vorig jaar was het zo overweldigend dat ik me niet veel kan herinneren van vorig jaar haha.
Ben bijna klaar met de kostuums, maar het werd tijd om ze ook even te plaatsen! Vanavond hard doorwerken en hopelijk is alles dan klaar!
Ze zijn alledrie gethematiseerd naar de 25e verjaardag van Disneyland Parijs, geïnspireerd door de shows en de parade. 5 en 10 zijn ook gethematiseerd naar de medaille!

Rosie van Starlit Princess Waltz voor de 5K, beetje jammer is dat iemand al met dezelfde character naar Dapper Day Parijs is gegaan, maar kon er niets aan doen aangezien mijn kostuum midden augustus al klaar was! Ik ben vooral trots op de blauwe kant van de waaier! Dit zijn trouwens ong. 5 lagen van rokken en stoffen. Meest uitgewerkte kostuum, ben dol op jurken dus vond het ook superleuk om aan deze te werken!

Maleficent van Stars on Parade voor 10K, de rest van de kostuum is nog steeds hard aan de gang maar de kop heb ik deze week eindelijk afgekregen! Hele ding is van papier mache en ijzerdraad. Zoals eerder gezegd, klein beetje zorgen aan het maken voor beveiliging, het steekt niet al te veel uit gelukkig.

Danser voor de halve. Dit moest de meest comfortabele outfit worden, maar ik zeg je, de kop en 5 rokken zitten zelfs beter
Ik vind hem bijna te simpel, maar er komt nog een kleine toevoeging! Materiaal verzamelen was wel makkelijk voor deze outfit.
Heel veel katoen, karton en verf, dus het gaat vermoeiend worden
Ik heb ook de hele proces gefilmd, dus voor de geïnteresseerden, het komt binnenkort op Youtube
Ben bijna klaar met de kostuums, maar het werd tijd om ze ook even te plaatsen! Vanavond hard doorwerken en hopelijk is alles dan klaar!
Ze zijn alledrie gethematiseerd naar de 25e verjaardag van Disneyland Parijs, geïnspireerd door de shows en de parade. 5 en 10 zijn ook gethematiseerd naar de medaille!

Rosie van Starlit Princess Waltz voor de 5K, beetje jammer is dat iemand al met dezelfde character naar Dapper Day Parijs is gegaan, maar kon er niets aan doen aangezien mijn kostuum midden augustus al klaar was! Ik ben vooral trots op de blauwe kant van de waaier! Dit zijn trouwens ong. 5 lagen van rokken en stoffen. Meest uitgewerkte kostuum, ben dol op jurken dus vond het ook superleuk om aan deze te werken!

Maleficent van Stars on Parade voor 10K, de rest van de kostuum is nog steeds hard aan de gang maar de kop heb ik deze week eindelijk afgekregen! Hele ding is van papier mache en ijzerdraad. Zoals eerder gezegd, klein beetje zorgen aan het maken voor beveiliging, het steekt niet al te veel uit gelukkig.

Danser voor de halve. Dit moest de meest comfortabele outfit worden, maar ik zeg je, de kop en 5 rokken zitten zelfs beter
Ik heb ook de hele proces gefilmd, dus voor de geïnteresseerden, het komt binnenkort op Youtube
- RunningKoen
- Member

- fairy tale
- Member

MagieDeDisney schreef:Ben inderdaad heel benieuwd naar de backstage area! Vorig jaar was het zo overweldigend dat ik me niet veel kan herinneren van vorig jaar haha.
Danser voor de halve. Dit moest de meest comfortabele outfit worden, maar ik zeg je, de kop en 5 rokken zitten zelfs beterIk vind hem bijna te simpel, maar er komt nog een kleine toevoeging! Materiaal verzamelen was wel makkelijk voor deze outfit.
Omg wat leuk gedaan. Echt knap.
Laatst gewijzigd door fairy tale op 20 sep 2017, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Second star to the right and straight on until morning,
MagieDeDisney, jij gaat de show stelen, wat een geweldige mooie kostuums! Wat ben je ontzettend creatief, erg mooi om te zien!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Maar daar willen we dan wel allemaal bij zijn!Stijneke schreef:En ik met mijn simpele order t-shirts voel me al een beetje schuldig dat ik niet creatiever ben geweest. Als ik de BBB-challenge toch behaal dit jaar, ga ik volgend jaar als prinses! (Hier ga ik spijt van krijgen...)
Volg onze avonturen op instagram
Even een gerucht in de groep gooien: Zou Chopin en Esmeralda lang de route staan denken jullie?

Vandaag zijn ze in Disneyland Parijs te vinden!
Bron: ED92

The runDisney Health & Wellness Expo is getting prepared to welcome you! See you at the Disney® Events Arena to collect your bibs, attend our Speaker Series and participate in fun sports animations!
3pm - 8pm on Thursday, September 21, 2017
10am - 8pm on Friday, September 22, 2017
(extension until 10pm for packet pick-up only)
9am - 7pm on Saturday, September 23, 2017

Bron: runDisney France
- fairy tale
- Member

Ik zag het ook net voorbij komen op Facebook.Laura schreef:Even een gerucht in de groep gooien: Zou Chopin en Esmeralda lang de route staan denken jullie?
Ik hoop het van wel. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wie allemaal naar buitenkomt dit jaar.
Ik hoop op judy en nick en Remy en emile.
Al het andere vind ik ook heel leuk natuurlijk.
Wie hopen jullie te treffen?
Second star to the right and straight on until morning,
- MagieDeDisney
- Member

Bedankt voor de complimentjes iedereen! Wordt allemaal zeer gewaardeerd
Ben er zelf ook trots op alhoewel het verschrikkelijk veel tijd innam 
Ik ben geen harde loper dus op zich moet het veilig genoeg zijn! En ja, dit keer een hele vroege trein gepakt, tijd voor een 5K redemption! 

De draak is wonderbaarlijk stevig. Had graag willen proef rennen, maar geen tijd meer gehad. Rondhuppelen in de woonkamer is wel veiligStitch87 schreef:Wow MagieDeDisney! Superknap!!! Hopelijk blijft alles heel tijdens het lopen, zou anders echt zonde zijn. Geen schrik om te lopen met die draak? Zou bang zijn dat het afvalt
.
En hopelijk geraak je er deze keer op tijd
Zou het wel gaaf vinden, ze zijn nu toch in DLP en aangezien Hunchback in Parijs afspeelt, vind ik het wel een mustLaura schreef:Even een gerucht in de groep gooien: Zou Chopin en Esmeralda lang de route staan denken jullie?