MagieDeDisney schreef:Ben inderdaad heel benieuwd naar de backstage area! Vorig jaar was het zo overweldigend dat ik me niet veel kan herinneren van vorig jaar haha.
Ben bijna klaar met de kostuums, maar het werd tijd om ze ook even te plaatsen! Vanavond hard doorwerken en hopelijk is alles dan klaar!
Ze zijn alledrie gethematiseerd naar de 25e verjaardag van Disneyland Parijs, geïnspireerd door de shows en de parade. 5 en 10 zijn ook gethematiseerd naar de medaille!
Rosie van Starlit Princess Waltz voor de 5K, beetje jammer is dat iemand al met dezelfde character naar Dapper Day Parijs is gegaan, maar kon er niets aan doen aangezien mijn kostuum midden augustus al klaar was! Ik ben vooral trots op de blauwe kant van de waaier! Dit zijn trouwens ong. 5 lagen van rokken en stoffen. Meest uitgewerkte kostuum, ben dol op jurken dus vond het ook superleuk om aan deze te werken!
Maleficent van Stars on Parade voor 10K, de rest van de kostuum is nog steeds hard aan de gang maar de kop heb ik deze week eindelijk afgekregen! Hele ding is van papier mache en ijzerdraad. Zoals eerder gezegd, klein beetje zorgen aan het maken voor beveiliging, het steekt niet al te veel uit gelukkig.
Danser voor de halve. Dit moest de meest comfortabele outfit worden, maar ik zeg je, de kop en 5 rokken zitten zelfs beterIk vind hem bijna te simpel, maar er komt nog een kleine toevoeging! Materiaal verzamelen was wel makkelijk voor deze outfit.
Heel veel katoen, karton en verf, dus het gaat vermoeiend worden
Ik heb ook de hele proces gefilmd, dus voor de geïnteresseerden, het komt binnenkort op Youtube
Wauw hoe leuk gemaakt !!!

ik hoop dat het morgen rustiger is. Succes Laura en veel plezier!