[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2401: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER" Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017 - - Forum Café Mickey
Ik ga voor de aller eerste keer naar een Disneyland Paris Halloween Soiree, dus ben totaal nieuw voor het gebeuren daar.
Wij komen in de voormiddag aan en ik vermoed dat je pas 'verkleed' in het park mag vanaf 17:00 als ik het goed heb. Voor diegenen die ook verkleed gaan hoe doen jullie dit precies en hoe verloopt het allemaal als je ervoor in het park bent zeg maar?
We verblijven in Hotel Cheyenne dus had gedacht misschien is het beste om even terug te trekken naar het hotel voor de soiree begint en daar klaar te maken? Maar aangezien ik dus geen idee heb met de wacht tijden om het park in te raken en hoe dit allemaal juist geregeld wordt heb ik heel veel 'onzekerheden' zeg maar. En ik zou kunnen afwachten en gewoon het laten gebeuren maar ik ben iemand die op voorhand toch graag weet waaraan en waaraf en wat ik kan verwachten hoe ik dingen zo als mij verkleden kan inplannen (we hebben plaza gardens geboekt om 18:00 om te eten geloof ik, goed idee of niet?)
Share with me your experience haha
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World