Resultaten van de HM staan online!
http://www.chronorace.be/classements/li ... 5233719764
Even een screenshot gemaakt van onze finish. Mooi synchroon toch?

Maar dat is dus het probleem. Er is al een account en ik raak er niet op. Hmpf, ik hoop ooit nog te kunnen inloggen...Laura schreefCOLONhttp://www.run.disneyphotopass.eu/Stijneke schreefCOLONToch even hier de vraag stellen, want wat een gedoe met die PhotoPass. Ik heb er dus voor gemaild dat ik niet kon inloggen om andere bib-nummers toe te voegen.
Nu antwoordden ze dat het normaal is dat dat nog niet kan en pas kan vanaf 30/9, maar ik dacht dat ze me zeiden dat ik de andere bib-nummers voor morgen moest ingeven?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bovenin staat register, en daar kan je vast een account aanmaken. Eenmaal een account, log je in en ga je naar My Account. Linksonder staat dan My PhotoPass+ and my Bibs en daar kan je 1 voor 1 een startnummer invullen. Er staat "You will be able to add more bibs after the runDisney 2017 (from 9/26)", maar wij hebben ook al 4 bibs ingevuld (andere 2 volgen nog). Op de site staat dat de photos beschikbaar zijn vanaf 30-9. Ik hoop dat het je zo lukt om al een account te maken en wat bibs toe te voegen!

Jammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!
Aucune correspondance trouvé pour le nom Mr Vermeulen Stijn et le dossard 52016

Je hebt waarschijnlijk je voor- en achternaam waarschijnlijk niet in het juiste vakje ingevuld dan. Aangezien je neem ik aan Mr. Stijn Vermeulen bent en niet Mr. Vermeulen StijnStijneke schreefCOLONJammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!Aucune correspondance trouvé pour le nom Mr Vermeulen Stijn et le dossard 52016
Ik had exact hetzelfde! Ook omgekeerd, daarna kende het systeem me wel.Mich€l schreefCOLONJe hebt waarschijnlijk je voor- en achternaam waarschijnlijk niet in het juiste vakje ingevuld dan. Aangezien je neem ik aan Mr. Stijn Vermeulen bent en niet Mr. Vermeulen StijnStijneke schreefCOLONJammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!Aucune correspondance trouvé pour le nom Mr Vermeulen Stijn et le dossard 52016

Oké, nu voel ik me echt dom. Ik was zo kwaad dat het niet wou lukken, blijkt het mijn eigen domme schuld te zijn. Dankjewel Mich€l.Mich€l schreefCOLONJe hebt waarschijnlijk je voor- en achternaam waarschijnlijk niet in het juiste vakje ingevuld dan. Aangezien je neem ik aan Mr. Stijn Vermeulen bent en niet Mr. Vermeulen StijnStijneke schreefCOLONJammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!Aucune correspondance trouvé pour le nom Mr Vermeulen Stijn et le dossard 52016