runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Laat je het antwoord weten? Misschien hebben meerdere mensen wat aan het antwoord.

Resultaten van de HM staan online!
http://www.chronorace.be/classements/li ... 5233719764
Even een screenshot gemaakt van onze finish. Mooi synchroon toch? Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Laura schreefCOLON
Stijneke schreefCOLONToch even hier de vraag stellen, want wat een gedoe met die PhotoPass. Ik heb er dus voor gemaild dat ik niet kon inloggen om andere bib-nummers toe te voegen.
Nu antwoordden ze dat het normaal is dat dat nog niet kan en pas kan vanaf 30/9, maar ik dacht dat ze me zeiden dat ik de andere bib-nummers voor morgen moest ingeven?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
http://www.run.disneyphotopass.eu/
Bovenin staat register, en daar kan je vast een account aanmaken. Eenmaal een account, log je in en ga je naar My Account. Linksonder staat dan My PhotoPass+ and my Bibs en daar kan je 1 voor 1 een startnummer invullen. Er staat "You will be able to add more bibs after the runDisney 2017 (from 9/26)", maar wij hebben ook al 4 bibs ingevuld (andere 2 volgen nog). Op de site staat dat de photos beschikbaar zijn vanaf 30-9. Ik hoop dat het je zo lukt om al een account te maken en wat bibs toe te voegen!
Maar dat is dus het probleem. Er is al een account en ik raak er niet op. Hmpf, ik hoop ooit nog te kunnen inloggen...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Ik had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145

pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!
Jammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:
Aucune correspondance trouvé pour le nom Mr Vermeulen Stijn et le dossard 52016
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Zo ik ben weer thuis naar een heel leuk weekend.
Ik heb 5km. 10km en de halve marathon gelopen en ik vond het echt geweldig. Ik heb mezelf niet gewoon overtroffen maar ook nog eens op een magische plek. Weer nieuwe Disney fans leren kennen of mensen die ik al kende daar getroffen.

Wat er met de medailles is gebeurt bij de 5km en de kids run vond ik echt heel erg voor die mensen. Ook van de rijen die vroeg zich gingen vind ik eigenlijk niet kunnen en dat ze daar toch rekening mee hadden kunnen houden. Zeker omdat zoveel mensen meedoen. De 5km was even wennen omdat het de eerste was. Bij ons ging bij de 10km ook vaker al een rij voor ons dicht of karakters gingen ruilen en niet terug komen. Dus vaker een foto van verder af moeten maken. 
Na de 10km de 21km heb ik echt hard door het park gerend om met de karakters die ik graag wilde op de foto te kunnen en dat is me gelukt. (Mijn moeder en Ik hebben zich toen even gesplitst) Ik had zelfs dubbel geluk bij nick wilder die ging over 10min wisselen met judy en daar heb ik op gewacht. Ik wilde die 2 zoooo graag. Toen ik net judy had gehad kwam mijn moeder daar aan en zijn we gezellig samen verder gegaan. We waren op 3:36 binnen dat vind ik knap na 4 karakter stops een wc stop en bij iedere km een foto

We kijken al uit naar volgend jaar
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Stijneke schreefCOLON
pinocchio schreefCOLONIk had dat probleem ook. Het was pas opgelost toen ik een ander mail adres gebruikte dan wat ik voor een al bestaande / oude photopass gebruikte... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zou het even proberen met een ander mailadres (gmail,hotmail of als je net als ik een eigen domeinnaam hebt een ander eigen mailadres). Succes!
Jammer genoeg geen oplossing. Bij het aanmaken van een account volgende melding:
Je hebt waarschijnlijk je voor- en achternaam waarschijnlijk niet in het juiste vakje ingevuld dan. Aangezien je neem ik aan Mr. Stijn Vermeulen bent en niet Mr. Vermeulen Stijn :-)
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Mich€l schreefCOLON
Stijneke schreefCOLON
Je hebt waarschijnlijk je voor- en achternaam waarschijnlijk niet in het juiste vakje ingevuld dan. Aangezien je neem ik aan Mr. Stijn Vermeulen bent en niet Mr. Vermeulen Stijn :-)
Ik had exact hetzelfde! Ook omgekeerd, daarna kende het systeem me wel. :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Celebrity Guests Celebrate the Return of the Disneyland Paris Magic Run Weekend

Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145

Mich€l schreefCOLON
Stijneke schreefCOLON
Oké, nu voel ik me echt dom. Ik was zo kwaad dat het niet wou lukken, blijkt het mijn eigen domme schuld te zijn. Dankjewel Mich€l.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Haha, als ik het zo terug zie is dit waarschijnlijk ook bij mij de oplossing geweest en niet het andere mailadres... Goed dat het nu bij jullie ook werkt!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik had zelf ook die fout gemaakt
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Heeft er nog iemand een mail gekregen over de medailles die misten?
Afbeelding

Afbeelding
Kyrtje
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2015, 12:38

heb net geprobeerd... ook die fout gemaakt!! bedankt Michel...eindelijk gelukt :)
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Press Release Disneyland Paris Magic Run Weekend

Afbeelding

Meer dan 20.000 deelnemers bij het Disneyland Paris Magic Run Weekend - Zie je in 2018!

20.030 renners, tussen de 1 tot 82 jaar oud, hebben deelgenomen aan het Disneyland Paris Magic Run Weekend tweede editie. Dat zijn 5.000 meer deelnemers vergeleken met de eerste editie van vorig jaar.

Het Disneyland® Paris Magic Run Weekend is 4 dagen sport en entertainment met een droombelevenis in de Disney Parken.

In de 2017 editie was er ook een nieuwe race: een 10K race. Deze nieuwe afstand was een groot succes met 6.462 deelnemers op zaterdagochtend. De 5k race, wat zonder twijfel de grappigste race was met de meeste onverwachte momenten tijdens het weekend, werd voor de eerste keer gehouden op de vrijdagavond. Het heeft 5.364 personen bij elkaar verzameld in alle leeftijden. De Disneyland® Paris-Val d’Europe Half Marathon had 7.135 deelnemers op zondagochtend. En er waren 1.069 kinderen tussen de 1 en 12 jaar die hebben deelgenomen aan de runDisney Kids Races.

Mickey en zijn vrienden hebben dit weekend nog magischer gemaakt tijdens het supporten van de deelnemers. Meer dan 100 Disney Characters waren in het park te vinden om de deelnemers te ontmoeten.

Disney Business Solutions beoogt om na dit succes het evenement jaarlijks te laten terugkeren. Een derde editie is al onderweg!

Het Disneyland® Paris Magic Run Weekend 2018 zal plaatsvinden vanaf 20 tot en met 23 september!

De pakketten voor de 2018 editie worden verkocht via: http://run.disneylandparis.com/bookings

Toekomstige deelnemers kunnen vanaf nu hun deelname aan al de races boeken:
  • De runDisney Kids Races - Magische races voor beginnende renners
  • Disneyland® Paris 5K - in de avond voor sterren in de ogen
  • Disneyland® Paris 10K - om te rennen met vrienden of familie door de Disney parken
  • Disneyland® Paris-Val d’Europe Half Marathon - de meest magische van de halve marathons
Afbeelding

Over het Disneyland® Paris Magic Run Weekend
Veel meer dan gewoon een weekend met races, het Disneyland® Paris Magic Run Weekend is vier dagen met sport en entertainment in de unieke wereld van Disney. Van donderdag tot zondag, met vrienden of met familie, iedereen kan genieten van de magie van Disneyland Paris met races voor volwassenen, kinderen, een tentoonstelling, de opening night party en veel meer activiteiten. En natuurlijk niet te vergeten; alle attracties die geopend zijn tijdens het weekend.

Over Disney Business Solutions, oragnisator van het Disneyland® Paris Magic Run Weekend

Disney Business Solutions is het team dat de leiding heeft over zakelijk toerisme en events management in Disneyland Paris - Europa's nummer 1 single-site bestemming (hotels, restaurants, verhuurruimte, activiteiten, etc). Een marktleider, Disney Business Solutions heeft rond de 850 evenementen georganiseerd per jaar tijdens de afgelopen 24 jaar. De teams halen inspiratie uit de kracht van Disney DNA en storytelling, waarbij ze al hun expertise toepassen om emotie toe te voegen aan het hart van alle evenememten, om ze te transformeren in onvergetelijke verhalen.

Bron: Disneyland Paris

[*]Originele Engelse Press Release:[*]

Press release
Marne-la-Vallée, September 25th, 2017

More than 20 000 runners for the Disneyland® Paris Magic Run Weekend - See you in 2018 !

20 030 runners, aged 1 to 82 took part in the Disneyland® Paris Magic Run Weekend second edition, representing nearly 5 000 additional runners compared to last years’ first edition.

The Disneyland® Paris Magic Run Weekend is 4 days of sport and entertainment with a dream experience in the Disney® Parks.

The 2017 edition has bet on a new race : a 10K. This new distance was a great success with 6 462 runners on Saturday morning. The 5K, which is without doubt the funniest and unexpected event of the weekend, was for the first time ran at night, on the Friday evening. It gathered 5 364 persons of all ages. The Disneyland® Paris-Val d’Europe Half Marathon counted 7 135 participants on Sunday morning. And, 1 069 children between 1 and 12 participated in the runDisney Kids Races.

Mickey and his Friends made this week-end even more magic while supporting the runners. Over 100 Disney Characters wandered throughout the parks to meet the runners.

Disney Business Solutions aims after this success to make this event a yearly rendezvous. A third edition is already on track ! The Disneyland® Paris Magic Run Weekend 2018 will take place from September 20th to September 23rd !

Packages booking are on sold for the 2018 edition :http://run.disneylandparis.com/bookings

Future runners can from now own book their participation to all the races :
  • The runDisney Kids Races - magical races for apprentice runners
  • Disneyland® Paris 5K - at night time for stars in the eyes
  • Disneyland® Paris 10K - to run with friends or family throughout the Disney® Parks
  • Disneyland® Paris-Val d’Europe Half Marathon - the most magical of the half-marathons
About the Disneyland® Paris Magic Run Weekend
A lot more than just a weekend of races, the Disneyland® Paris Magic Run Weekend is four days of sports and entertainment, in the unique world of Disney. From Thursday to Sunday, amongst friends or with family, everyone can enjoy the magic of Disneyland® Paris with races for adults, as well as children, an exhibition, the opening night party, and many other activities. Of course, let’s not forget that all the Disney® Park attractions are open all weekend.

About Disney Business Solutions, organizer if the Disneyland® Paris Magic Run Weekend
Disney Business Solutions is the team in charge of business tourism and events management at Disneyland® Paris - Europe’s number one single-site destination (hotels, restaurants, rental space, activities, etc.). A market leader, Disney Business Solutions has been organising around 850 events per year for 24 years. Teams draw on the power of Disney DNA and storytelling, applying all their expertise to put emotion at the heart of all events, transforming them into unforgettable stories.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Wij hebben ook weer een fantastisch weekend achter de rug. De kleine café mickey meeting voor de start van de 5 k was gezellig. Toch leuk dat je elkaar gedurende het weekend toch weer tegenkomt. Voor mij persoonlijk was de 5 km de minste van de 3 races. Wij stonden redelijk vooraan in startvak C, maar de rijen voor de characters waren redelijk lang. Ook vond ik dat je te lang over het parcours van tramtours liep, redelijk donker en er hing weinig sfeer. De 10 km was al beter, aangemoedigd door de enthousiaste castmembers. Het lopen door beide parken heeft toch wel iets magisch. Maar de halve marathon was voor mij toch wel de echte disney magie. Rennend door beide parken, veel fotomoment en ook in het buitengebied hing een leuke sfeer met muziek en zo. Kortom een weekend om nooit meer te vergeten. Hopelijk volgend jaar weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar