runDisney 2017 Disneyland Parijs
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
Ik log net in op de run photopass. Dag te vroeg nog , maar je weet nooit 
Ik had 3 bibs op de photopass geregistreerd, nu staat alleen de eerste nog. En de melding "maximum has been reached". Toevoegen van een volgende kost 12 EUR.
Heeft iemand anders dit ook?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Ik had 3 bibs op de photopass geregistreerd, nu staat alleen de eerste nog. En de melding "maximum has been reached". Toevoegen van een volgende kost 12 EUR.
Heeft iemand anders dit ook?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Facebook verandert continue de links van foto's en foto albums, waardoor we niet goed linkjes kunnen plaatsen.RunningKoen schreefCOLONDe foto's maken het topic enorm traag en lang. Eventueel gewoon een linkje naar de facebook foto albums?
Ondervindt nog iemand hinder dat het traag is? Ik merk namelijk niet echt dat het topic traag laadt.
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Hmmm, bedoel je op de telefoon? Of juist op de pc?Bump schreefCOLONIk vind het zelf wel heel erg vervelend. De pagina springt steeds naar boven omdat de foto's aan het laden zijn.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ow ik zie het al. Het is de gewone weergave. Ik gebruik op de telefoon Tapastalk en dan zit ik al op de volgende pagina. Ik zal even vragen wat we er tegen kunnen doen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ik heb de foto's verplaatst naar dit topic: viewtopic.php?p=124020#p124020
Zo kan iedereen die de foto's wilt bekijken ze bekijken dit onderwerp blijft dan gewoon open.
Zo kan iedereen die de foto's wilt bekijken ze bekijken dit onderwerp blijft dan gewoon open.
[QUOTE=RunDisney PhotoPass] Over 150 000 photos are currently being prepared !
A selection of photos from the 5km and 10km races are now available for advance viewing.
Orders and downloads for all of the event photos will be available from Wednesday 4th October 2017.
Thank you for your patience.[/QUOTE]
Nog even geduld. Je kan dus al wat foto’s zien, maar ik krijg enkel een zwart vakje.
A selection of photos from the 5km and 10km races are now available for advance viewing.
Orders and downloads for all of the event photos will be available from Wednesday 4th October 2017.
Thank you for your patience.[/QUOTE]
Nog even geduld. Je kan dus al wat foto’s zien, maar ik krijg enkel een zwart vakje.

Ik krijg ook alleen maar zwarte vakjes, en een paar grijzen zelfs...
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ik heb ook alleen zwarte/grijze vlakken. Maar nog steeds maar 1 Bib, terwijl ik een Run-Photopass van 3 heb (en die ook aangemeld heb). En bljkbaar kan ik ze niet opnieuw toevoegen.Laura schreefCOLONIk krijg ook alleen maar zwarte vakjes, en een paar grijzen zelfs...
Zien jullie in 'My Account" wel alle bibs die je toegevoegd hebt?
- mickeylover
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 13:03
Ja bij mij zijn alle bibnummers zichtbaar
Ook hier alleen maar 11 grijs/zwarte vakjes.. Bibnummer s had ik bewust nog niet toegevoegd, dus nog maar een zichtbaar
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Bij mij zijn beide bibs zichtbaar. 1 met 1 foto. 1 met 8 foto’s. De foto’s zijn wel nog niet te bewonderen
.
Ik heb nog een vrije plaats als iemand interesse heeft. Ik hoef daar niets voor, eerste reactie krijgt hem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Ik heb nog een vrije plaats als iemand interesse heeft. Ik hoef daar niets voor, eerste reactie krijgt hem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bij aanmelden had ik 4 bibs toegevoegd en die staan er ook bij. Ben benieuwd of ze de volgende deadline halen...
Even gekeken, tot nu toe 25 foto's van de 5K en nog maar 7 voor de challenge bib. Maar dat zegt niet zoveel, gezien ze nog steeds bezig zijn met verwerken. (Dit is het totale van 4 bibs, mijn vriend en ik liepen samen, dus zullen zeker een aantal dubbelen tussen zitten).
Even gekeken, tot nu toe 25 foto's van de 5K en nog maar 7 voor de challenge bib. Maar dat zegt niet zoveel, gezien ze nog steeds bezig zijn met verwerken. (Dit is het totale van 4 bibs, mijn vriend en ik liepen samen, dus zullen zeker een aantal dubbelen tussen zitten).
DLP: 27x sinds 1994