runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
yoshi1986
Member
Member

Iemand enig idee als je korting kan verkrijgen met jaarpassen? Allee op volledig pakket dan?
skivlugt
Member
Member

hopelijk wordt dat snel bevestigt van de room-only mogelijkheid
MissMetal
Member
Member

Is het belangrijk om nu al te boeken? De mini-me en ik zouden graag proberen te starten met lopen, en dan meedoen aan rundisney... Maar we weten natuurlijk nog niet of het lopen wel goed zal gaan :D

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
bunni119
Member
Member

Sounds good.. Jaartje trainen en kijken om mee te doen!

Sent from my A0001 using Tapatalk
Stijneke
Member
Member

yoshi1986 schreef:Iemand enig idee als je korting kan verkrijgen met jaarpassen? Allee op volledig pakket dan?
Enkel op de hotelkamer, voorlopig staat die datum op 14/11 voor België en Nederland.
skivlugt schreef:hopelijk wordt dat snel bevestigt van de room-only mogelijkheid
Ja, ik weet niet of de Infinity-lijn-medewerkster mij deze informatie zomaar mocht geven, want in het verleden waren ze nooit zo openhartig over data.
Afbeelding
skivlugt
Member
Member

Net contact gehad met Loopreizen.nl en het is al mogelijk om zonder entree te boeken als je een jaarkaart heb.
Stijneke
Member
Member

skivlugt schreef:Net contact gehad met Loopreizen.nl en het is al mogelijk om zonder entree te boeken als je een jaarkaart heb.
En met korting op de kamers? Of kan loopreizen.nl die korting toekennen?
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Stijneke schreef:
skivlugt schreef:Net contact gehad met Loopreizen.nl en het is al mogelijk om zonder entree te boeken als je een jaarkaart heb.
En met korting op de kamers? Of kan loopreizen.nl die korting toekennen?
Vrees dat zij geen jaarkaartkorting kunnen geven....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
MissMetal
Member
Member

is loopreizen.nl wel een officieel verkooppunt? want die worden niet vermeld op de rundisney website?
Afbeelding
skivlugt
Member
Member

MissMetal schreef:is loopreizen.nl wel een officieel verkooppunt? want die worden niet vermeld op de rundisney website?
Vorig jaar wel en dit jaar ook. Vorig jaar is het ook pas later besteld
MarjoleinART
Member
Member

Misschien dat ik hier even wat vragen kan stellen, wil volgend jaar weer meedoen (2016 deed ik mee aan de 5, dit jaar niet ivm zwangerschap). Het spookt de laatste dagen enorm in mijn hoofd dat ik zooo graag de halve wil lopen. Nu heb ik tot ik zwanger was tot de 5k getraind om deze ook te lopen in Disney 2016. Ik denk dat ik dat niveau wel snel weer op pan pakken en door ga trainen naar de 10 en dan misschien verder ... Heb er toch een laar vragen over ...

De pace is minimaal 6km/u toch? Je hebt maximaal 3,5 uur? (Gerekend vanaf de eerste groep, of wanneer de laatste is gestart?) Maar aangezien ze ook wil stoppen is trainen rond de 7,5 prima?? Hoe hebben jullie het trainen aangepakt? Ook echt al een halve gelopen? Of getraind tot 18 oid?
Ik wil graag wat meer vooraan starten, dan moet je een tijd doorgeven? Dat is dan geschat? Wat kun je nog meer doen om verder vooraan te kunnen starten?
Kregen jullie makkelijk een doktersverklaring? Kan een fysio dat ook afgeven/ondertekenen?
Heeft iedereen hem hier uitgelopen?

Kun je én de challenge 5-10-21 doen én de 10-21? Dus 2 extra medailles?
Heeft iemand dat gedaan? Is dat te doen? Zaterdag de 10 en zondag de 21?? Genoeg tijd om te herstellen? Wat heb je de zaterdag nog gedaan? Het park nog in om terug naar je kamer om te rusten?
Was er dit jaar meer entertainment tov 2016? Dan bedoel ik meer voor de wachters? Kan mer herrinneren dat mijn man met de kinderen niet veel kon doen, alles was dicht. Hij zit er daarom erg tegenop om weer zo lang te moeten wachten met 2 kindjes. Ik zag iets van polsbandjes?
Het liefste willen we na de halve vertrekken (iig niet nog een overnachting) hoe hebben jullie dat met uitchecken gedaan?
Wat een vragen! Maar ik denk dat jullie overal wel antwoord op hebben! bedankt!!
Groetjes Marjolein
MarjoleinART
Member
Member

En welke hotels hebben die datum eerder ontbijt? Zat te kijken naar explorers
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

MarjoleinART schreef:En welke hotels hebben die datum eerder ontbijt? Zat te kijken naar explorers
De officiële hotels hebben dit, weet niet of de partner hotels hieraan meedoen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
kizzy
Member
Member

Kgeloof dat het ontbijt in explorers dit jaar vanaf 6 uur was
MagieDeDisney
Member
Member

De pace is minimaal 6km/u toch? Je hebt maximaal 3,5 uur? (Gerekend vanaf de eerste groep, of wanneer de laatste is gestart?) Maar aangezien ze ook wil stoppen is trainen rond de 7,5 prima?? Hoe hebben jullie het trainen aangepakt? Ook echt al een halve gelopen? Of getraind tot 18 oid?

De tempo van 6km/u (of 10 min per km) begint na de laatste loper, dus op zich voldoende tijd als je op tijd in de startvak staat. Een langzamer tempo trainen is zeker mogelijk. Ik doe gemiddeld 8 min per km, bij de halve van 2017 zat ik zelfs rond de 12 omdat ik superveel characters heb gedaan. (Eindtijd 3:12)

Ik ben waarschijnlijk een van de meest ongetrainde renners hier. Ik kom tijdens het trainen mentaal niet verder dan 10km, en ik neem veel te veel rustweken. Met de kleine conditie die ik wel heb opgebouwd, heb ik de DLP halve van 2016 overleefd en alle 3 races dit jaar. Ik raad wel aan om (als het kan) zo goed mogelijk te trainen, het is namelijk bij iedereen namelijk anders! RunDisney biedt trainingsschema's aan voor beginners, waarbij je afwisselt tussen wandelen en lopen.

Ik wil graag wat meer vooraan starten, dan moet je een tijd doorgeven? Dat is dan geschat? Wat kun je nog meer doen om verder vooraan te kunnen starten?
Alleen als je de halve onder 1:30 doet wordt je echt vooraan gezet, maar ik zou gewoon een tijd invullen die bij jouw tempo past. (Weet nog steeds niet of ze er wat mee doen) Op de dag zelf is het gewoon het beste om vroeg in het startvak te staan. Bij de halve sloot B (best wel een grote vak) om 6:30. Ik ging rond 6:10 in het startvak staan en kon om 7 uur al na 10 minuten vertrekken na de eerste groep.

Kregen jullie makkelijk een doktersverklaring? Kan een fysio dat ook afgeven/ondertekenen?
Heeft iedereen hem hier uitgelopen?

Ik ben bij een sportdokter geweest, veel mensen hebben het laten ondertekenen bij de huisarts. Geen idee of de fysio ook kan eerlijk gezegd!
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar ik geloof dat zowat iedereen hier de halve heeft kunnen uitlopen! Best veel forumleden hebben mij ingehaald haha.

Kun je én de challenge 5-10-21 doen én de 10-21? Dus 2 extra medailles?
Heeft iemand dat gedaan? Is dat te doen? Zaterdag de 10 en zondag de 21?? Genoeg tijd om te herstellen?

Ik heb ze dit jaar alle 3 gedaan en nogmaals, ik heb niet geweldig getraind dus ik was ook een beetje aan mezelf aan het twijfelen maar uiteindelijk ging het super! 5 en 10 zijn niet eens getimed dus je zou ze zelfs bijna lopend kunnen afleggen om het rustig aan te doen. Spierpijn viel reuze mee (niet op maandag haha) maar voor mij hielp het om 40 minuten te lopen in de ochtend voor de race. (Ik vertrok vanuit Parijs) Disneyraces zijn echt beginnersvriendelijk dus je hoeft niet voor ieder race jezelf uit te putten.

Wat heb je de zaterdag nog gedaan? Het park nog in om terug naar je kamer om te rusten?
Ik verbleef in Parijs dus teruggaan was niet zo handig. Ben er niet trots op, maar ik friste me op bij de toiletten, nieuw shirt aan en dan de parken in. Vrienden van me zijn wel gaan rusten en gaan douchen, wat ook zeker fijn is.

Was er dit jaar meer entertainment tov 2016? Dan bedoel ik meer voor de wachters? Kan mer herrinneren dat mijn man met de kinderen niet veel kon doen, alles was dicht. Hij zit er daarom erg tegenop om weer zo lang te moeten wachten met 2 kindjes. Ik zag iets van polsbandjes?
Het liefste willen we na de halve vertrekken (iig niet nog een overnachting) hoe hebben jullie dat met uitchecken gedaan?

Verblijf in Parijs en kwam in mijn eentje dus heb hier geen antwoord op!

Met medische vragen lijkt het me het beste om bij een professional langs te gaan, Disney races zijn wel echt makkelijk om mee te beginnen maar er kunnen altijd verborgen dingen in de weg liggen.

Gefeliciteerd met de geboorte, en veel succes! Als je het supergraag wilt, gewoon doen!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Plaats reactie

Terug naar “Rundisney - Disneyland Paris”