Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Overmorgen komen we meer te weten van de FanDaze !!! Ben jij klaar voor nieuwe avonturen ???

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

D-Tekenaar schreefCOLONOvermorgen komen we meer te weten van de FanDaze !!! Ben jij klaar voor nieuwe avonturen ???
Helemaal! :goofy:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

ik ga de eindeloze tease foto's en speculaties best wel missen, het was grappig om iedere keer te zien hoe twitter begon te speculeren wat het zou worden :p
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

MissMetal schreefCOLONik ga de eindeloze tease foto's en speculaties best wel missen, het was grappig om iedere keer te zien hoe twitter begon te speculeren wat het zou worden :p
haha! laten we nog een laatste dagje helemaal los gaan met speculaties!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

De fansites hebben 24 uur exclusiviteit op het nieuws en mogen het discusieren op hun media zodus zullen wij het ook vandaag weten.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneyzot schreefCOLONDe fansites hebben 24 uur exclusiviteit op het nieuws en mogen het discusieren op hun media zodus zullen wij het ook vandaag weten.
Ook Café Mickey is aanwezig trouwens

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Mich€l is voor ons te gast op de persvoorstelling van Fandaze ... en houdt ons op de hoogte van alle nieuwtjes daar !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Let’s say hi to these special guests ! #DisneyFanDaze

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Fandaze wordt in juni 2018 met een inaugural party geopend met speciaal entertainment en attracties exclusief open.

Wat mogen we verwachten:
Nieuwe personages zoals Bolt, Joy and Sadness, Hiro, Clarabelle, Roger Rabbit...
Ducktales parade
Goof troop show
Aanmoediging voor Disneybound en Disney accessoires
Speciaal eten en merchandise

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

De characters die we mogen verwachten met Disney FanDaze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Het FanDaze team:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik kijk al erg uit naar dit event.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney FanDaze: het Ultieme Fanevent in Disneyland® Parijs
Dit fonkelnieuwe feest vindt plaats in het eerste weekend van juni 2018

Afbeelding

Disney FanDaze is speciaal bedacht voor Disneyfans van overal en lanceert zijn eerste fanevent ooit in Disneyland Parijs, maar één weekend lang! De Disney FanDaze Inaugural Party zal plaatsvinden in het eerste weekend van juni 2018. Op het programma: unieke shows, ontmoetingen met zeldzame en nooit geziene Disneypersonages, live entertainment, iconische attracties, lekkers, exclusieve merchandise en verkleedplezier voor fans om aan de wereld te tonen hoe Disney ze vanbinnen zijn. Een belevenis die elke echte Disneyfan pretoogjes bezorgt!

Beeld je eens in… dat je een levensechte Disneydroom beleeft die je doet duizelen met dolle dagen, gedurfde avonturen, dans- en verkleedplezier… één grote belevenis, speciaal om de fans te vertroetelen. Dit is jouw kans om een glimp van Disneypersonages op te vangen op elke straathoek Sommige zijn voor de allereerste keer in Disneyland Parijs. Stort je in een wild avontuur met de sterren van DuckTales en beleef een onvergetelijke nacht in de stijl van cultklassieker A Goofy Movie uit 1995 en zoveel meer.

Het wordt een ongelofelijk feest voor fans uit de hele wereld.

Hier volgt een glimp van wat je te wachten staat:

DANCE YOUR DUCKTALES PARADE
Voor het eerst begroeten fans de favoriete inwoners van Duckstad en schudden ze hun eendenstaarten tijdens de “Dance Your DuckTales Parade”, speciaal bedacht voor de Disney FanDaze Inaugural Party. Zoals gewoonlijk zorgen de sterren van DuckTales voor flink wat spektakel in het hele Walt Disney Studios® Park.

Afbeelding

MAX LIVE! GETTIN’ GOOFY WITH IT
Max heeft er helemaal zin in en staat klaar om te rocken op zijn allereerste concert in Disneyland® Parijs! Er hangt opwinding in de lucht bij Production Courtyard wanneer Goofy’s zoon en zijn getalenteerde Disneymaatjes een knotsgekke show opvoeren, compleet met popdeuntjes in de stijl van A Goofy Movie. Let op de hilarische hikaanvallen tijdens de live-uitzending. Fans zullen hun ogen en oren niet geloven.

Afbeelding

ONTMOET JOUW DISNEYLIEVELINGEN
Voor fans bestaat er geen magischer en spannender moment dan een ontmoeting met de Disneysterren van hun dromen, en daar is de Disney FanDaze Inaugural Party dé gedroomde plek voor. Van de zeldzaamste tot de mooiste ... meer dan 50 Disneyvriendjes waaronder favorieten uit TaleSpin, Who Framed Roger Rabbit, Bolt en nog vele anderen zullen van de partij zijn om hun grootste fans blij te maken! Verwacht je aan het onverwachte, want je weet nooit wie je tegenkomt. Van klassieke personages zoals Klarabella Koe en Clarice tot nieuwkomers zoals Joy en Sadness, één ding is zeker: de fans mogen hun fototoestel niet vergeten!

BETOVERENDE NIEUWE OUTFITS
Mickey, Minnie, Duffy, ShellieMay, Donald, Daisy, Goofy en Pluto begroeten hun fans in de weelderigste outfits, speciaal ontworpen voor Disney FanDaze, het grootste fanevent van het jaar! Deze kleurige nieuwe outfits zullen vertrouwd lijken, maar kregen een twist. Met hun innovatieve ontwerpen en materialen zullen ze de fashionista's onder de fans aanspreken en al snel de nieuwe trend in Disneycouture worden!

NIEUWKOMERS
Mickey breidt zijn Disney FanDaze-VIP-familie (Very Important Pals) uit met twee zeldzame Disneypersonages die nooit eerder samen gezien zijn in de geschiedenis van de Disneyparken. Meer informatie volgt, maar we kunnen al zeggen dat het om een populair Disneyduo gaat.

ATTRACTIES 'S AVONDS ENKEL OPEN VOOR FANS
Walt Disney Studios Park opent zijn poorten exclusief voor fans tijdens de Disney FanDaze Inaugural Party. Een epische duik van 13 verdiepingen op de Twilight Zone Tower of Terror, krimpen tot rattenformaat in Ratatouille: The Adventure... deze privéavond zullen fans niet licht vergeten.

LEKKERS EN EXCLUSIEVE SOUVENIRS
Gasten kunnen smullen van menu’s met unieke smaken, die speciaal samengesteld zijn voor Disney FanDaze. Voorts vind je ook exclusieve verzamelitems in beperkte oplage, waarvan de meest toegewijde Disneyverzamelaars blij zullen worden.

HOE DISNEY BEN JIJ VANBINNEN?
Alle fans hebben een unieke Disneystijl waarmee ze maar wat graag pronken en Disney FanDaze Inaugural Party nodigt hen uit om precies dat te doen! Disneypins, -petjes, -oortjes en andere accessoires brengen de Disneyfantasie tot leven, geïnspireerd op een favoriet personage of een onvergetelijke Disneyattractie. Elke originele en excentrieke Disneylook wordt zeker een van de leukste blikvangers 's avonds!

En dit is nog maar het begin van alle verrassingen die we in petto hebben. @DisneyFanDaze Twitter zal nog meer informatie posten over het #DisneyFanDaze event. Blijf dus op de hoogte.

Bron Disneyland Paris

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
dA_CRueLLa
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2017, 12:52

Ziet er geweldig uit!! Spijtig genoeg zit de zoon dan in de examens... Ach ja, we gaan in februari al dikke fun hebben! Daar kijken we nu al naar uit :-)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Disney FanDaze Bloggers Event 30 September 2017

Afgelopen weekend mocht ik namens Café Mickey aanwezig zijn bij het Disney FanDaze Bloggers Event. Tijdens dit event zou meer bekend gemaakt worden over het eerste Disney FanDaze event wat volgend jaar komen gaat. Hier een kort verslag van het weekend.

’s Ochtends gaat al vroeg de wekker om op tijd te beginnen aan de autorit van vier en een half uur. De hele rit verliep voorspoedig, alleen bij afrit 14 richting Disneyland Paris kwam ik toch nog even in de file richting het hotel. Blijkbaar hadden meer mensen het idee om deze dag naar het park te gaan… ;)

Afbeelding

Een half uur na de afrit dan eindelijk de slagboom van het Disneyland Hotel bereikt. Na het laten zien van de uitnodiging te laten zien mocht ik verder rijden naar het hotel. Bij de ingang van het hotel stond er direct een Cast Member langs de auto om mijn koffer aan te nemen. Aangezien ik zelf ook best wel wat kan doen, besluit ik om zelf mijn auto weg te zetten (dit wilden ze ook nog voor me doen). Tja, ik ben al die luxe niet gewend :P (en ik voel me stiekem ook meer op mijn gemak als ik gewoon zelf ook wat mag doen :) ).

Afbeelding

Na de auto geparkeerd te hebben was het tijd om in te checken. De Cast Member van de receptie wist alles vlot en netjes af te handelen en vertelde nog dat ze zelf ook erg nieuwsgierig was naar het event, aangezien ze zelf ook nog geen informatie hadden over Disney FanDaze. De kamer was direct beschikbaar. Na alle papieren ontvangen te hebben ben ik direct doorgelopen naar de kamer. Mijn kamer was kamer 3281 en is op de tweede verdieping (dezelfde verdieping als de winkel, restaurants en bar). Op de tweede verdieping liep ik naar de west vleugel en helemaal aan het einde van de gang was mijn kamer. Deze was erg netjes en schoon, echter oogt alles wel een beetje oubolliger en ben ik benieuwd wat de renovatie over enkele jaren zal gaan brengen.

Afbeelding

Afbeelding

Na even op het park geweest te zijn, maar weer even terug gegaan naar de kamer. Met wachttijden van meer dan twee uur voor de populairste attracties had ik weinig behoefte om daarvoor in de rij te gaan staan. Ondertussen was mijn koffer ook op de kamer gebracht. En ja het blijft een luxer hotel dan ik gewend ben, dus de parkprogramma’s en de andere papieren die ik daar op tafel had gegooid, lagen nu netjes naast elkaar op een rijtje. Ook kwam ik erachter dat zelfs het geluid van de TV via een speaker boven het toilet op de badkamer te horen was :p Wat een luxe dat je het (zo vaak gehoorde) 10-dingen-die-je-niet-mag-missen zelfs op het toilet kunt blijven volgen, gelukkig is het volume ook uit te draaien, want na al die trips is dat filmpje best irritant :lol:

Afbeelding
En in de badkamer stak de wastafel zijn tong ook nog uit :lol:

’s Avonds om kwart over acht was het dan tijd om op mijn gemakje naar de het Walt Disney Studios Park te lopen voor het event. Daar aangekomen verlieten de laatste gasten het park en stonden er al verschillende andere genodigden voor de poort te wachten. Om half negen kwam een Cast Member ons vertellen dat we bij de kassa’s van de Studio’s ons moesten melden en we een toegangspas zouden krijgen. Na het toegangspas gehaald te hebben was het wachten op het moment dat de grote poort open ging. Dit was nog een hele klus, aangezien er diverse Cast Members aan te pas moesten komen voordat ze hem open kregen.

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal binnen stonden we daar op een verder leeg Place des Frères Lumière. We werden als groep begeleid langs Studio 1 af om zo ontvangen te worden in de voorshow van Art of Disney Animation. Hier werden we opgewacht door Mickey, Minnie, Goofy, Pluto, Donald, Katrien, Duffy en ShellieMay, de figuren van Disney FanDaze. Nadat iedereen de gelegenheid had gekregen om foto’s te maken kwamen de figuren ons nog even persoonlijk begroeten. Voordat iedereen een hapje en een drankje kreeg werd er nog even een groepsfoto gemaakt. Helaas was de belichting niet helemaal ideaal, maar deze groepsfoto was in eerste instantie niet gepland. Maar hoe vaak krijg je de kans om met al deze figuren tegelijk op de foto te kunnen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na deze groepsfoto vertrokken de figuren en kregen we een hapje en een drankje en konden iedereen even bijpraten met oude bekenden of kennismaken met nieuwe gezichten. Verschillende mensen kende ik wel van gezicht, doordat ik ze wel eens op internet voorbij heb zien komen. Het was dan ook leuk om deze mensen nu eens echt te ontmoeten en even te spreken.

Afbeelding

Afbeelding

Toen iedereen zijn drankje op had verplaatste de groep zich naar Studio 1. Hier zou de rest van het event plaatsvinden. In de overdag soms zo drukke ‘studiostraat’, stonden nu een aantal mooi gedekte tafels en was er een klein podium neergezet. Aan het einde van Studio 1 (of eigenlijk het begin, maar we kwamen achter binnen) stond een rij met tafels waar een aantal koks hun lopend buffet hadden opgediend. Als presentje kreeg iedere gast een notitieboekje, postkaart en pen (uiteraard allemaal voorzien van het Disney FanDaze-logo). Verder werd de avond muzikaal ondersteunt door een pianiste en een zangeres, welke bekende Disney-nummers brachten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten begon dan de presentatie over Disney FanDaze. Eindelijk was het moment daar dat we hopelijk meer te horen krijgen over het evenement waar we al de hele maand nieuwsgierig naar gemaakt worden. Hieronder nogmaals het filmpje van de presentatie door Marilyn Magness en Emmanuel Lenormand.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de presentatie was het tijd voor het dessert. Ook hier was weer een uitgebreide keus. Vele lekkere desserts, waarbij voor mij uiteraard de mini-cheesecake toch favoriet was :)

Afbeelding

Ik deelde de tafel met een gezellig gezelschap, waaronder Steve van Dedicated to Disneyland Paris, Nicolai van Disneyland Paris Treasures, Geoff van DLP Town Square, Jonathan van Salon Mickey Blog en Maxime van Designing Disney. Leuk om te zien hoe iedereen op z’n eigen manier gepassioneerd is over zijn eigen sites over Disneyland Paris. Na het dessert besloten we om nog even een foto te maken voor het green screen wat opgesteld stond langs het buffet. De fotograaf was heel enthousiast bezig met ons in de juiste posities te zetten, terwijl we al hoorden dat de presentatrice van de avond alweer klaar stond voor de laatste verrassing van de avond. Nadat even een kort muziekfragmentje was de fotograaf klaar en had onze foto gemaakt en keerden we weer terug naar onze tafel.

Afbeelding

Toen we weer allemaal aan tafel zaten was dan de grote afsluiting van de avond. Nogmaals kwamen alle acht de figuren, welke ons eerder die avond verwelkomt hadden, nogmaals op het podium. Ditmaal in Disney FanDaze-outfit. Daarnaast kwamen ook nog wat meer bijzondere figuren langs, namelijk Joy & Sadness, Bolt & Mittens, Hiro & Yokai en Judy Hopps & Nick Wilde. Na de nodige confetti die naar beneden was gekomen mochten we ook nog foto’s maken van en met de figuren. Als laatste poseren alle figuren nog even op het podium en wil iedereen een foto van ze nemen. Het valt niet mee om dan nog een goede foto te nemen zonder andere camera’s en telefoons erop te krijgen :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat iedereen de nodige foto’s gemaakt hadden vertrokken de figuren weer en werd er nog even nagepraat. Langzaamaan verliet iedereen Studio 1. Emmanuel en Marilyn pakten ook nog even de kans om de foto te maken bij het green screen. Dan kon ik de kans, net als een paar anderen, niet laten liggen om met deze twee ook nog even op de foto te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Toen we het park weer verlaten hadden ben ik nog met een aantal tafelgenoten een drankje gaan drinken in de Sports Bar in Disney Village. Daarmee sloten we een hele gezellige avond af en liepen we weer terug naar het Disneyland Hotel om ons bedje op te zoeken.

Afbeelding

Het was erg leuk om deel te mogen uitmaken van dit evenement en ben daarom ook erg dankbaar dat ik deze mogelijkheid heb gekregen om dit te mogen doen voor Café Mickey!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar