Countdown
-
Marieke1978
- Member

Nog 44 dagen tot 7 dagen/6 nachten DLP/eerste keer hotel Cheyenne.
-
Marieke1978
- Member

Nog 43 dagen tot 7 dagen/6 nachten DLP/eerste keer hotel Cheyenne.
-
Marieke1978
- Member

Nog 42 dagen tot 7 dagen/6 nachten DLP/eerste keer hotel Cheyenne.
- D-Tekenaar
- Member

Hier ooooookAnnet schreef:Morgen!!!
- D-Tekenaar
- Member

Tuurlijk duimen we mee !!! Alvast veel plezier gewenst 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ow... succes alvast! Plan B: auto?Stitch87 schreef:Nog 8 nachtjes. Duimen jullie mee? We gaan met tgv maar de spoorwegen in belgie willen dan net gaan staken ... Hoop zo dat 'onze' tgv gewoon rijdt zonder tussenkomsten.
Bert en Annet ... jullie alvast heel veel plezier vanaf morgen. Jammer genoeg lopen we elkaar dus wéér mis... wij zijn er over 12 dagen "pas" weer...
Stitch: hoelang blijf jij dit keer?

Mja, we laten ons voeren naar station (Lille) dus geen optie om toch met auto te gaan als ze niet rijden. Tenzij taxi maar dat heb ik er niet voor over
. Dusja, nog niet echt een plan B. Mss hopen dat de gewone franse treinen geen hinder hebben en de prijzen meevallen
. Weet niet eens of de onze uit brussel komt. Heb al contact opgenomen maar ze wisten zelf niet hoe het zat ... Paar dagen op voorhand nog eens proberen. We blijven als alles goed gaat 3 dagen.
Als je rechtstreeks op de TGV stapt zal je volgens mij geen impact hebben van de staking, TGV is een internationaal treinvervoer héStitch87 schreef:Mja, we laten ons voeren naar station (Lille) dus geen optie om toch met auto te gaan als ze niet rijden. Tenzij taxi maar dat heb ik er niet voor over. Dusja, nog niet echt een plan B. Mss hopen dat de gewone franse treinen geen hinder hebben en de prijzen meevallen
. Weet niet eens of de onze uit brussel komt. Heb al contact opgenomen maar ze wisten zelf niet hoe het zat ... Paar dagen op voorhand nog eens proberen. We blijven als alles goed gaat 3 dagen.
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

-
Marieke1978
- Member

Nog 41 dagen tot 7 dagen/6 nachten DLP/eerste keer hotel Cheyenne.