Als je nog in het park bent en je mist foto's, kun je ook even bij de photopass balie langs. Zij kunnen je foto's dan opzoeken en op je kaart zetten.
Ik mistte 1 keer foto's, dag erna naar de balie en was binnen paar minuten opgelost.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Disney's Photo Pass
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
waar is die balie of is het overal waar je photopass kan aankopen?aloft schreefCOLONAls je nog in het park bent en je mist foto's, kun je ook even bij de photopass balie langs. Zij kunnen je foto's dan opzoeken en op je kaart zetten.
Ik mistte 1 keer foto's, dag erna naar de balie en was binnen paar minuten opgelost.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
ik heb het paar gezien op terugweg maar ondertussen heb ik mijn foto's al ontvangen
wel andere code dan mijn photopass code van jaarkaart
dus snelle service van Disneyland

Op Main Street is het de eerste winkel aan de rechterkant op de hoek; ik weet even niet de naam van de winkel. Daar hangt buiten een Photopass bord volgens mij. Dan zit achterin de winkel een dedicated photopass balie.Minnie1979 schreefCOLONwaar is die balie of is het overal waar je photopass kan aankopen?aloft schreefCOLONAls je nog in het park bent en je mist foto's, kun je ook even bij de photopass balie langs. Zij kunnen je foto's dan opzoeken en op je kaart zetten.
Ik miste 1 keer foto's, dag erna naar de balie en was binnen paar minuten opgelost.
Maar het kan volgens mij ook bij meet Mickey of de princess paviljoen. Was met een vriendin en we hadden beide een fotopas, maar niet alles op beide passen laten zetten. Op een gegeven ogenblik gevraagd bij meet Mickey of ze alles van de ene pas ook op de andere konden zetten (we bedoelden toen van Mickey) en toe had ik alle character foto's van 2 dagen en de attractie foto's van die dag (attractie foto's zijn een dag beschikbaar, character foto's ik dacht 2 weken).
Miste ook een keer een foto uit het hotel, toen naar de shop in het hotel gegaan en daar met hulp van de medewerker de foto opgezocht en op mijn kaart gezet
Miste ook een keer een foto uit het hotel, toen naar de shop in het hotel gegaan en daar met hulp van de medewerker de foto opgezocht en op mijn kaart gezet
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
De nieuwe photopass+

Volg onze avonturen op instagram
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Wat is er veranderd?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Jaarkaarthouders krijgen 1 kaartje, dit is eigenlijk bedoeld voor persoonlijk gebruik....SabinaH schreefCOLONIk heb alles helemaal doorgelezen. Heb 1 vraagje.. Krijg je op dit moment nog steeds maar 1 pasje als je een infinity pass aanschaft?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

ja en op je photopass+ staat ook pass annuel Infinity opSabinaH schreefCOLONIk heb alles helemaal doorgelezen. Heb 1 vraagje.. Krijg je op dit moment nog steeds maar 1 pasje als je een infinity pass aanschaft?

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er komt naast de Photopass + nu ook een andere variant....
@ED92live
Disneyland Paris will also launch a new Photopass offer this month: Photopass+ Attractions One - €39.99/day for attractions photos only.

39.99 euro voor 1 dag attractie foto's
Star Wars: Hyperspace Mountain, Discoveryland
Buzz Lightyear Laser Blast®*, Discoveryland
Big Thunder Mountain, Frontierland
Pirates of the Caribbean, Adventureland
Rock 'n' Roller Coaster avec Aerosmith, Backlot
The Twilight Zone Tower of Terror™**, Production Courtyard
@ED92live
Disneyland Paris will also launch a new Photopass offer this month: Photopass+ Attractions One - €39.99/day for attractions photos only.

39.99 euro voor 1 dag attractie foto's
Star Wars: Hyperspace Mountain, Discoveryland
Buzz Lightyear Laser Blast®*, Discoveryland
Big Thunder Mountain, Frontierland
Pirates of the Caribbean, Adventureland
Rock 'n' Roller Coaster avec Aerosmith, Backlot
The Twilight Zone Tower of Terror™**, Production Courtyard
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Een vraagje hebben meer mensen er last van als ze de foto's van de photo pass wilt afdrukken via kruitvat of Hema dat dat nu ineens niet meer lukt. Paar maanden geleden wel nog.maar nu kan ik dat ineens niet meer.
Second star to the right and straight on until morning,
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Ik heb nog nooit foto's laten afdrukken maar na ieder bezoek download ik alle foto's naar mijn pc. Dus ik veronderstel dat je dan naar de website van Kruidvat of Hema gaat, je gewoon de foto's kan bestellen.fairy tale schreefCOLONEen vraagje hebben meer mensen er last van als ze de foto's van de photo pass wilt afdrukken via kruitvat of Hema dat dat nu ineens niet meer lukt. Paar maanden geleden wel nog.maar nu kan ik dat ineens niet meer.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Nee. Er wordt naar je paspoort gevraagd en klopt het niet dan wordt je uit het park verbannen.Kyrtje schreefCOLONIk heb een vraagje, als ik een Photopass heb en ik ben een keer met vrienden in Disney, mogen hun dan ook daar mede van gebruik maken?
Dus kunnen hun charactermeets en atractiefoto's en dan ook gewoon op?
groetjes Cindy
Ja natuurlijk mag dat. Wat je met je Photopass doet, moet je zelf weten.