runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

ik heb het voorzichtig aan met twee foto's geprobeerd. er wordt niets in rekening gebracht, dus dat is goed. maar als na enkele minuten de downloadlink komt, dan springt de site ook bij mij op: "download in preparation"
Volgens mij was dat vorig jaar de eerste dagen ook zo... website/downloadsite zal wel redelijk overbelast zijn... komende dagen nog maar eens proberen :)

voor aloft: heb je onlangs na de registratie wel een mailbevestiging gehad dat je account was aangemaakt? dan weet je in ieder geval zeker dat je account zelf werkt (en dat je rundisney code werkt), anders krijg je nog steeds alleen je foto's te zien omdat je het bibnummer invoert.

update: (tja, nog laat achter de pc): nadat ik al rond 23:00 uur de melding "preparation" kreeg en dat venster toch maar open had laten staan, zag ik net ineens een windows-download-venster als popup verschijnen. zip bestand downloaden en jawel hoor: alle 80 foto's nu binnen! happy! :D :thumbs: :thumbs:
ze zitten allemaal zo rond de 3000 x 4500 pixels (12megapixel), behoorlijke kwaliteit dus al lijkt de compressie af en toe vrij sterk.... gemiddeld slechts 1MB per foto.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Kyrtje
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2015, 12:38

:thumbs: :thumbs: hier ook net alles kunnen downloaden!
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

pinocchio schreefCOLON
voor aloft: heb je onlangs na de registratie wel een mailbevestiging gehad dat je account was aangemaakt? dan weet je in ieder geval zeker dat je account zelf werkt (en dat je rundisney code werkt), anders krijg je nog steeds alleen je foto's te zien omdat je het bibnummer invoert.

.
Het account is wel goed aangemaakt maar het lijkt erop dat met het koppelen van de bibs iets misgaat. Als ik inlog met het photopass nummer dan krijg ik een van mijn andere bibs te zien.

Maar registratie wil dan niet lukken, omdat hij aangeeft dat de bib niet overeen komt met de naam.

Ik heb een mail gestuurd, maar daar zal het wel druk zijn en een paar dagen duren.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Ik heb mijn foto's binnen, download was ook binnen 2 minuten klaar! Volgens mij mis ik nog wel een aantal foto's.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Alles binnen, alleen het gevoel dat er nog wel meer foto's moesten zijn. Nuja, de karakterfoto's zijn er allemaal bij.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Mensen, photopass is vrijgegeven en werkt nu wel :)
Hakuna Matata!

Zoals je ziet ben ik extreem blij dat Timon er stond! Tijdens de volle marathon heb ik hem echt net gemist (break time), dus het heeft me 63.3 KM gekost, maar ik heb hem gevonden :D Zo ben ik ook blij met mijn foto met Sadness, omdat ik daar in de USA ook al een runDisney foto mee had!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

mooi dat het bij jou nu ook werkt Koen!

we kunnen de komende dagen het beste de photopass website nog in de gaten blijven houden, want tussen mijn ca. 80 foto's stond nog niet die met ZooTopia, ik zag op andere Fora dat mensen die foto's ook nog misten. vorige jaar kwamen er zelfs een week of twee later nog extra foto's bij.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 19:56

Ik hoop dat iedereen nu z’n foto’s heeft kunnen ontvangen!! Ik ben vooral heel blij met mijn foto met Tinkerbell Afbeelding ik stond in de rij voor Alice, toen deze veranderde in Tinkerbell met 4 mensen voor mij. Superblij was ik! Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Tinkerbell was leuk! Dat punt in de route zat er dubbel in. Tijdens de halve marathon was de route op de heen weg al leeg, iedereen was al voorbij. Ik liep voor de 2e keer relatief vooraan (bij de eerste 500) en de 20 meter voor en achter mij was helemaal niemand.
Ook geen wachtrij bij haar. Dus Tinkerbell heeft heel fanatiek naar mij gezwaaid, en ik naar haar.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Jammer was die bij de 5K leeg, wel een foto laten maken aangezien ik toch vanuit A startte, haha.

Mijn favoriete foto is wel deze! Vond de 10K het leukste vanwege de route maar ook vanwege mijn kopstuk. Het zat perfect en heb veel complimentjes gekregen :P
Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28

Ja echt tof kopstuk MagieDeDisney! Ik sta ook samen met mijn moeder en zusje als de 3 goede feeën op de foto met Doornroosje en de prins, echt een leuke foto geworden :)

Ik heb je trouwens gezien tijdens de halve marathon (denk ik)! Bij de stormtroopers fotostop, je had toen toch een kostuum met schildje toch?
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Zou best kunnen ja! 25th logo schildje, blauw met witte kleren en groene helm :P Stond je in de rij of rende je gewoon langs?
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
kimmyb
Member
Member
BerichtenCOLON 28

Dan was jij het! Ik ging in de rij staan toen jij net weg rende ;)
Disneyrunner
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2017, 18:36

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het werkt met het downloaden van die foto's. Ik kan ze inmiddels wel selecteren maar ik moet er dan nog steeds voor betalen. Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Disneyrunner schreefCOLONZou iemand mij kunnen uitleggen hoe het werkt met het downloaden van die foto's. Ik kan ze inmiddels wel selecteren maar ik moet er dan nog steeds voor betalen. Alvast bedankt.
Vanuit je winkel wagentje kan je de functie 'all download' selecteren. Als je een photopass hebt, is die gratis. Vervolgens kan je een gratis bestelling plaatsen en krijg je een bevestigingsmail met daarin een download link.

Ik wilde vandaag 2 nieuwe foto's downloaden, had alleen die geselecteerd. De download link bevatte letterlijk een 'all download', dus alle 119 foto's zijn opnieuw gedownload
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar