@MagieDeDisney, Veel succes met de selecties.
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Bedankt allemaal voor het stemmen.
We gaan vandaag de school inlichten.
Volg onze avonturen op instagram
Omg, ik was een enorme The Streets fan. Mike Skinner is in 2011 gestopt met The Streets. Maar hij heeft een reünie gepland voor april volgend jaar. Hij heeft er 6 gepland en ik ga er naar 2. Naar Glasgow en blijf dan een weekend in Schotland en naar London een avondje. Omg ik ben zo excited. Als een kind in een speelgoedwinkel. Dat houdt wel in dat ik Disneyland moet overslaan volgend jaar. Maar The Streets gaan even voor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Even een upje, ze is vandaag gezakt naar plaats 8 
Sent from my iPhone using Tapatalk
prinsesje van mama schreefCOLONLieve iedereen,
Vorig jaar ben ik dankzij jullie 9e geworden bij de museumkids. Ook dit jaar doe ik weer mee. Op dit moment sta ik al op de 2e plek. De wedstrijd is nog tot 29 oktober.
Willen jullie misschien op mij stemmen? Zodat ik misschien dit jaar win?
https://www.museumkids.nl/profiel/pagina/13012
Heel erg bedankt alvast.
Melissa
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hier moet je naartoe: het allereerste Disneyrestaurant

Als kind was het onze grootste ambitie: prinses worden. De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat dat niet helemaal gelukt is, dus nemen we maar genoegen met the next best thing: eten zoals het een echte Disneyprinses betaamt. In een heus ‘Belle en het Beest’-restaurant.
“Come as a beauty, leave as a beast,” zo luidt de leuze van het gloednieuwe pop-uprestaurant in het Londense Vault Theater. Nog tot en met 14 januari waan je jezelf Belle in een waar sprookjeskasteel. Op het kasteel, dat voor het event de toepasselijke naam ‘Beauty and the Feast’ kreeg, word je hartelijk ontvangen door petemoei Fairy Liquid, en kan je genieten van enkele sprookjesachtige cocktails die je innerlijke beest loslaten.
Lees meer op :https://m.hln.be/nina/vrije-tijd/hier-m ... ~abbfc50d/

Als kind was het onze grootste ambitie: prinses worden. De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat dat niet helemaal gelukt is, dus nemen we maar genoegen met the next best thing: eten zoals het een echte Disneyprinses betaamt. In een heus ‘Belle en het Beest’-restaurant.
“Come as a beauty, leave as a beast,” zo luidt de leuze van het gloednieuwe pop-uprestaurant in het Londense Vault Theater. Nog tot en met 14 januari waan je jezelf Belle in een waar sprookjeskasteel. Op het kasteel, dat voor het event de toepasselijke naam ‘Beauty and the Feast’ kreeg, word je hartelijk ontvangen door petemoei Fairy Liquid, en kan je genieten van enkele sprookjesachtige cocktails die je innerlijke beest loslaten.
Lees meer op :https://m.hln.be/nina/vrije-tijd/hier-m ... ~abbfc50d/
Gestemd, hopelijk helpt het ietsMama van prinsesjes schreefCOLONEven een upje, ze is vandaag gezakt naar plaats 8
prinsesje van mama schreefCOLONLieve iedereen,
Vorig jaar ben ik dankzij jullie 9e geworden bij de museumkids. Ook dit jaar doe ik weer mee. Op dit moment sta ik al op de 2e plek. De wedstrijd is nog tot 29 oktober.
Willen jullie misschien op mij stemmen? Zodat ik misschien dit jaar win?
https://www.museumkids.nl/profiel/pagina/13012
Heel erg bedankt alvast.
Melissa
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Vanuit Orlando ook gestemd!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Bedankt allemaal 

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ook gestemdMama van prinsesjes schreefCOLONBedankt allemaal
Donderdag en vrijdag naar Disneyland geweest ipv weekend 28 en 29 oktober... Dacht dat het veel rustiger ging zijn maar dat had ik dus verkeerd gedacht. Zo druk dat het was op beide dagen. Heel veel Spanjaarden.
Ik had geen enkel restaurant geboekt en had donderdag dus ook pech dat we nergens terecht konden tenzij ik 45 min zou wachten bij Plaza Gardens.

Wij waren er dinsdag tem donderdag. Vond het nog meevallen van drukte. Donderdag was spaanse feestdag en ze maakten wrs de brug vrijdag. Naast spanjaarden ook veel duitsers. Hoorde erna dat het er vakantie is ...Minnie1979 schreefCOLON
Ook gestemd![]()
Donderdag en vrijdag naar Disneyland geweest ipv weekend 28 en 29 oktober... Dacht dat het veel rustiger ging zijn maar dat had ik dus verkeerd gedacht. Zo druk dat het was op beide dagen. Heel veel Spanjaarden.
Ik had geen enkel restaurant geboekt en had donderdag dus ook pech dat we nergens terecht konden tenzij ik 45 min zou wachten bij Plaza Gardens.
Met restaurant geen probleem gehad. Gaan wel altijd naar counter service en 's middags. We stonden de 3de in de rij dus snel bediend.
Maar durf wedden dat 28 en 29 veel drukker zullen zijn!
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Wij waren zondag 1 oktober er ook voor één dagje en er was de helft minder volk aanwezig dan vorige donderdag en vrijdag...Stitch87 schreefCOLONWij waren er dinsdag tem donderdag. Vond het nog meevallen van drukte. Donderdag was spaanse feestdag en ze maakten wrs de brug vrijdag. Naast spanjaarden ook veel duitsers. Hoorde erna dat het er vakantie is ...Minnie1979 schreefCOLON
Ook gestemd![]()
Met restaurant geen probleem gehad. Gaan wel altijd naar counter service en 's middags. We stonden de 3de in de rij dus snel bediend.
We wilden bij Captain Jack gaan eten en niet op voorhand gereserveerd en dus beide dagen volzet.

Lap dan gaan wij! K vind het jammer dat bijna de hele herfstvakantie er restrictiedagen zijn voor Fantasy Pass (dacht dat dit paar jaar geleden nog niet zo was) dus 28 en 29 oktober is letterlijk de enige optie voor onsStitch87 schreefCOLONWij waren er dinsdag tem donderdag. Vond het nog meevallen van drukte. Donderdag was spaanse feestdag en ze maakten wrs de brug vrijdag. Naast spanjaarden ook veel duitsers. Hoorde erna dat het er vakantie is ...Minnie1979 schreefCOLON
Ook gestemd![]()
We gaan er beste van maken en hopelijk met zoonlief toch wat attracties en shows meepikken
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Of je boekt een Disney hotel...Japperboy schreefCOLONLap dan gaan wij! K vind het jammer dat bijna de hele herfstvakantie er restrictiedagen zijn voor Fantasy Pass (dacht dat dit paar jaar geleden nog niet zo was) dus 28 en 29 oktober is letterlijk de enige optie voor onsStitch87 schreefCOLONWij waren er dinsdag tem donderdag. Vond het nog meevallen van drukte. Donderdag was spaanse feestdag en ze maakten wrs de brug vrijdag. Naast spanjaarden ook veel duitsers. Hoorde erna dat het er vakantie is ...Minnie1979 schreefCOLON
Ook gestemd![]()
Maar durf wedden dat 28 en 29 veel drukker zullen zijn!![]()
We gaan er beste van maken en hopelijk met zoonlief toch wat attracties en shows meepikken
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)