Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

peggy schreefCOLONweet iemand de nr waar ik een kamer kan boeken met een infinity paspoort ben de telefoon kwijt..iemand een idee wat een kamer kost in sequoia lodge
hoi, ik zag net je vraag, misschien heb je ondertussen het nummer al, maar toch...ik bel altijd naar de Nederlandstalige reserveringslijn, werkt prima, ook voor kortingen met de jaarkaart.
Het nummer is 078 15 60 28

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Andastra schreefCOLONDan hadden we beter geboekt met de jaarpas van ons dochter, zij heeft een magic plus jaarpas, wij een dream. Dacht dat Dream een hoger kortingspercentage gaf. Domdom.
Tegen mij hebben ze duidelijk aan de lijn gezegd dat de dream meer korting gaf dan de magic plus, dus hebben ze de dreamkaart van mijn man gebruikt voor de korting te krijgen voor ons verblijf in november
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLON
Andastra schreefCOLONDan hadden we beter geboekt met de jaarpas van ons dochter, zij heeft een magic plus jaarpas, wij een dream. Dacht dat Dream een hoger kortingspercentage gaf. Domdom.
Tegen mij hebben ze duidelijk aan de lijn gezegd dat de dream meer korting gaf dan de magic plus, dus hebben ze de dreamkaart van mijn man gebruikt voor de korting te krijgen voor ons verblijf in november
Dream en Infinity geven de hoogste korting
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kimberlys
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 19:26

Hallo! Ik ben van plan in januari met 3 vriendinnen in Hotel New York te verblijven. Zij hebben geen jaarpas. We hebben zowel de room-only prijzen als de arrangementsprijzen (zonder mij) al eens vergeleken, maar nu vragen we ons af of je ook jaarpaskorting krijgt als je een arrangement telefonisch boekt? Heeft iemand hier een idee van? Alvast bedankt!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Kimberlys schreefCOLONHallo! Ik ben van plan in januari met 3 vriendinnen in Hotel New York te verblijven. Zij hebben geen jaarpas. We hebben zowel de room-only prijzen als de arrangementsprijzen (zonder mij) al eens vergeleken, maar nu vragen we ons af of je ook jaarpaskorting krijgt als je een arrangement telefonisch boekt? Heeft iemand hier een idee van? Alvast bedankt!
Volgens mij krijg je alleen korting op een kamer zonder tickets als jaarkaarthouder

ofwel moet je arrangement boeken via de normale weg als er promoties zijn
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Kimberlys schreefCOLONHallo! Ik ben van plan in januari met 3 vriendinnen in Hotel New York te verblijven. Zij hebben geen jaarpas. We hebben zowel de room-only prijzen als de arrangementsprijzen (zonder mij) al eens vergeleken, maar nu vragen we ons af of je ook jaarpaskorting krijgt als je een arrangement telefonisch boekt? Heeft iemand hier een idee van? Alvast bedankt!
uiteraard niet. Je krijgt met je jaarpas ROOM ONLY korting op ROOM ONLY tarieven, dus niet op arrangementen waar 1) tickets in zitten en 2) quasi altijd al een kortingsactie in verrekend zit.
Afbeelding
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Klopt het dat er maar een beperkt aantal kamers beschikbaar zijn voor room only?

Ik belde met disney voor een room only met jaarkaart korting, maar er waren geen kamers meer beschikbaar. Maar als ik online kijk met arrangementen zijn er nog genoeg kamers te krijgen.

Uitleg aan de telefoon was dat ze maar een klein aantal kamers voor room only hebben om te voorkomen dat het hotel vol zit met jaarkaart houders.

Eerste keer dat ik zoiets hoor, maar merk vaker dat er geen kamers meer zijn. Is dat een nieuwe regel?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

aloft schreefCOLONKlopt het dat er maar een beperkt aantal kamers beschikbaar zijn voor room only?

Ik belde met disney voor een room only met jaarkaart korting, maar er waren geen kamers meer beschikbaar. Maar als ik online kijk met arrangementen zijn er nog genoeg kamers te krijgen.

Uitleg aan de telefoon was dat ze maar een klein aantal kamers voor room only hebben om te voorkomen dat het hotel vol zit met jaarkaart houders.

Eerste keer dat ik zoiets hoor, maar merk vaker dat er geen kamers meer zijn. Is dat een nieuwe regel?

Dat klopt en is voor zover ik weet altijd zo geweest.
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Liez schreefCOLON
aloft schreefCOLONKlopt het dat er maar een beperkt aantal kamers beschikbaar zijn voor room only?

Dat klopt en is voor zover ik weet altijd zo geweest.
Ok. Wist ik niet. Nooit eerder "last" van gehad. Maar misschien altijd dan in periodes geboekt dat het minder druk was. Wellicht zorgt het 25-jarig bestaan dan toch voor een pak meer volk.

Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Dat klopt, ik heb het ook al meermaals tegengekomen dat bepaalde kamers in hotels niet meer beschikbaar zijn.

En voor kerstvakantie zijn er ook geen Golden Forrest kamers meer beschikbaar...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Geboekt voor 26 - 28 januari 2018
2 volwassenen
Hotel New York
348 € met infinity korting
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

MissMetal schreefCOLONGeboekt voor 26 - 28 januari 2018
2 volwassenen
Hotel New York
Is dit incl. ontbijt?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Lars1978 schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONGeboekt voor 26 - 28 januari 2018
2 volwassenen
Hotel New York
Is dit incl. ontbijt?
Nee, ontbijt niet inbegrepen
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

is een weekend ok, maar vind het toch nog een dure prijs eigenlijk, toch voor die periode, is toch tussenseizoen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

26 januari als aankomstdag is tussenseizoen

Afbeelding

Daarnaast is hotel NY niet het goedkoopste, wil je goedkoper kan dat zeker. Wat wij wel al
merkten is dat je voor de staandaard NY en Newport kamers bijna evenveel betaald als voor een Golden Forest in SQ Lodge en daar zit wel ontbijt en nog wat extra's bij. http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=78#p78
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar