Afgelopen jaar was 1:30 de limiet; Bij een verwachtte eindtijd sneller dan dat, was 'Proof of Time' nodig. Dan moet je dus een eerder wedstrijd resultaat uploaden om aan te tonen dat je ook zo snel kan lopen.
Wel wil ik mensen waarschuwen. Als iedereen massaal 1:31 en 1:45 gaat invullen, om maar in B te komen, is het complete effect van startvakken verdelen en wordt de halve marathon net zo random ingedeeld als de 5K.
Er is ook een kans, denk ik, dat ze volgend jaar andere eisen stellen aan de tijd. Als er dit jaar al teveel 1:31 is ingevuld, kan het best zijn dat ze overstappen naar het Amerikaanse systeem. Daar moet voor alle verwachtte eindtijden sneller dan 2:45 een proof of time gevraagd. Zo zijn de eerste startvakken verdeeld op basis van je eindtijd, in plaats van alleen het A vak.
runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
-
sabientjuh
- Member

- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 05 Okt 2017, 21:12
Hallo allemaal,
Is hier iemand die ervaring heeft met het boeken via Loopreizen? Zoja, hoelang duurt het voordat zij contact met je opnemen na het invullen van een offerteaanvraag? Ik heb 1,5 week geleden gebeld en kreeg een mailadres waar ik mijn wensen naartoe moest mailen en dan zouden zij zo snel mogelijk contact opnemen. Ben ik nou gewoon heel ongeduldig
? of zal ik maar weer even bellen?
Is hier iemand die ervaring heeft met het boeken via Loopreizen? Zoja, hoelang duurt het voordat zij contact met je opnemen na het invullen van een offerteaanvraag? Ik heb 1,5 week geleden gebeld en kreeg een mailadres waar ik mijn wensen naartoe moest mailen en dan zouden zij zo snel mogelijk contact opnemen. Ben ik nou gewoon heel ongeduldig
Ah, dus wanneer je inschrijft staat los van je startvak? Ik ging er ergens van uit dat vak A de eerst ingeschrevenen waren, enz.RunningKoen schreefCOLONAfgelopen jaar was 1:30 de limiet; Bij een verwachtte eindtijd sneller dan dat, was 'Proof of Time' nodig. Dan moet je dus een eerder wedstrijd resultaat uploaden om aan te tonen dat je ook zo snel kan lopen.
Wel wil ik mensen waarschuwen. Als iedereen massaal 1:31 en 1:45 gaat invullen, om maar in B te komen, is het complete effect van startvakken verdelen en wordt de halve marathon net zo random ingedeeld als de 5K.
Er is ook een kans, denk ik, dat ze volgend jaar andere eisen stellen aan de tijd. Als er dit jaar al teveel 1:31 is ingevuld, kan het best zijn dat ze overstappen naar het Amerikaanse systeem. Daar moet voor alle verwachtte eindtijden sneller dan 2:45 een proof of time gevraagd. Zo zijn de eerste startvakken verdeeld op basis van je eindtijd, in plaats van alleen het A vak.

- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
Nee. Startvakken worden (deels) gebruikt om de hardlopers ook te verspreiden over het parcours. De mensen die in A lopen, rennen ook echt vrijwel de hele route. Als die achteraan beginnen en mensen die willen wandelen steeds moeten inhalen, heeft iedereen last van elkaar.MissMetal schreefCOLONAh, dus wanneer je inschrijft staat los van je startvak? Ik ging er ergens van uit dat vak A de eerst ingeschrevenen waren, enz.RunningKoen schreefCOLONAfgelopen jaar was 1:30 de limiet; Bij een verwachtte eindtijd sneller dan dat, was 'Proof of Time' nodig. Dan moet je dus een eerder wedstrijd resultaat uploaden om aan te tonen dat je ook zo snel kan lopen.
Bij de 5KM was het random, ik had vrij snel al een package gekocht, maar stond in C.
Ja, de normale photopass voor jaarkaart houders werkt niet voor de RunDisney evenementen. Je kunt dan wel de "JustRun" kopen.MissMetal schreefCOLONMoet je een aparte photopass betalen als je al een photopass hebt van je infinity abonnement?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Start to Run, dag 1... Ik voel mijn einde naderen, fysieke toestand slechter dan verwacht
Maar komaan, we gaan ervoor (de dochter en ik) Start to Run zijn we begonnen speciaal om volgend jaar RunDisney te kunnen doen, dus we zijn gemotiveerd

Maar komaan, we gaan ervoor (de dochter en ik) Start to Run zijn we begonnen speciaal om volgend jaar RunDisney te kunnen doen, dus we zijn gemotiveerd

Geboekt! Nog geen startbewijs wil de halve gaan lopen, maar heb nu nog last van een blessure. Wacht op de losse verkoop tegen die tijd weet ik zeker of de halve dan lukt. Anders wordt het de 10km. Duurt nog lang, maar heb er nou al zin in.
- Tona Theodora
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43
RunningKoen schreefCOLONNee. Startvakken worden (deels) gebruikt om de hardlopers ook te verspreiden over het parcours. De mensen die in A lopen, rennen ook echt vrijwel de hele route. Als die achteraan beginnen en mensen die willen wandelen steeds moeten inhalen, heeft iedereen last van elkaar.MissMetal schreefCOLONAh, dus wanneer je inschrijft staat los van je startvak? Ik ging er ergens van uit dat vak A de eerst ingeschrevenen waren, enz.RunningKoen schreefCOLONAfgelopen jaar was 1:30 de limiet; Bij een verwachtte eindtijd sneller dan dat, was 'Proof of Time' nodig. Dan moet je dus een eerder wedstrijd resultaat uploaden om aan te tonen dat je ook zo snel kan lopen.
Bij de 5KM was het random, ik had vrij snel al een package gekocht, maar stond in C.
Dit is zo herkenbaar lol, ik heb 2x 10,500 km gelopen tijdens de NN Marathon Rotterdam, de 2e keer starte ik ook in startvak A, zodat je inderdaad geen last hebt van andere lopers die langzamer zijn....anders zou het zo hinderlijk zijn.... je moet hiervoor ook een bewijs tonen van je tijd om in startvak A te mogen starten.
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16