Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ona1991 schreefCOLON kipburger (een oversized kipnugget), kaas, ketchup, brood. Geen groentjes en je kan hem ook altijd zonder saus/kaas vragen als je dat liever hebt. De gewone rundsburgers hetzelfde. :)
Hahaha, thx :D. Ondertussen bijna een maand geleden dat we die genomen hebben :). Lag geen kaas op maar wel tomaat. Verandert blijkbaar wel eens :P. Had me het kippengedeelte wel helemaal anders voorgesteld :D. Maar dochter luste het dus oef ;)
Madammeke
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2014, 21:58

ik weet niet zeker of dit de goed plek is voor deze vraag..dus sorry als hij fout staat.
als ik nu op de site van Disneyland Paris kijk dan kan ik maar arrangementen/prijzen zien met een vertrekdatum tot 02-04-2018. Weet iemand vanaf wanneer je ook voor latere data kunt boeken? Volgens mij was dit eerder nl al vanaf een veel eerdere datum, je kon ook tot ca 1 jaar van te voren kijken.

ik hoop dat iemand dit weet.

alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nog wat geduld, waarschijnlijk eind dit jaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
TAVL
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2015, 07:08

Madammeke schreefCOLONik weet niet zeker of dit de goed plek is voor deze vraag..dus sorry als hij fout staat.
als ik nu op de site van Disneyland Paris kijk dan kan ik maar arrangementen/prijzen zien met een vertrekdatum tot 02-04-2018. Weet iemand vanaf wanneer je ook voor latere data kunt boeken? Volgens mij was dit eerder nl al vanaf een veel eerdere datum, je kon ook tot ca 1 jaar van te voren kijken.

ik hoop dat iemand dit weet.

alvast bedankt
Ik zou gewoon bellen. Heb zelf al gewoon kunnen boeken voor najaar 2018. Kon op dat moment ook via de site. Nu helaas niet meer. Was toen een vroegboekaanbieding met nachten gratis. Ook Run Disney is bij die arrangementen te boeken.
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2017, 15:33

Hi, ik heb een vraag over de drukte (of juist niet) in januari.
In 2012 zijn wij met onze kinderen in de voorjaarsvakantie (februari/maart) geweest.
Nu gaan we van 11 tm 14 januari dus 2 dagen buiten vakantietijd en in het weekend.
Zijn de weekenden altijd druk of zit daar ook nog verschil in?
Heeft iemand ervaring met deze periode?

Ik twijfel bijvoorbeeld ook of ik de restaurants moet reserveren (actie incl. Dinner) ik zou het fijn vinden om eerst ff rond te neuzen, maar wil ook niet extreem laat aan tafel (of dat het vol zit) er is NL ook nog een bijna 3 jarige mee....tja wat is wijsheid

Alvast bedankt, groet
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

In 2016 was ik er een weekend half januari en toen was het best rustig. Restaurants reserveren zou ik wel altijd aanraden, je kunt ook online alle restaurants en de menukaarten al bekijken om een keus te maken :)
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Alvast bedankt voor je antwoord.
Met de actie van gratis dinner vouchers heb je niet heel veel keus, je kan kiezen uit 7 buffetrestaurants.
Wat ze daar precies aanbieden staat dan niet op de kaart. Uiteraard kan je wel ergens anders eten maar dan betaal je weer bij ..en met gezin van 7 tikt dat dan weer snel aan en vind ik niet echt een toevoeging (geloof ik)
Ik wil ook wel graag eten bij hotel cheyenne (waar we verblijven)maar omdat ze daar momenteel aan het verbouwen zijn is deze beperkt open. Op zich geen probleem maar vraag ,e alleen af of het aanbod dan wel hetzelfde zal zijn.
Het lastige van reserveren vind ik ook dat je daar je planning weer op af moet stellen...soms weet je niet hoe iets loopt qua tijd en de afstanden tussen beide parken en hotel zijn best groot.
Maar ik ga me er toch nog maar eens in verdiepen, bedankt
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je kan bij tripadvisor goede foto’s vinden van de verschillende buffeten. Maar los van agrabah lijken ze allemaal wel redelijk op elkaar. Altijd wel wat verschillen, maar je hebt ook niet iedere keer exact hetzelfde denk ik.
Wij dachten in januari niet te hoeven reserveren en toen konden we bij hunter grill pas om half 9 terecht, op een door de weekse dag (we vroegen het de dag ervoor). Je ontkomt er dus echt niet aan denk ik
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Oké, dat is idd heel duidelijk. Dan toch maar goede planning maken en reserveren, bedankt
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Iemand hier ervaring met cheyenne buffet tijdens de verbouwing?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

En je kunt mensen hier natuurlijk naar hun ervaringen met de verschillende buffetten vragen, hoe het zit tijdens de verbouwing heb ik helaas geen idee van.
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Misschien nog een domme vraag, ik ben me nu aan het verdiepen in de buffetrestaurants en kom is uit bij plaza gardens. Op donderdag en vrijdag gaat het park om 19:00 dicht en uiteraard willen we ook de laatste show zien. Sluit het restaurant dan ook om 19:00uur?
Hoe laat kan je dan terecht, ik kan dit niet 123 vinden. Mijn Engels is niet superbest dus lastig om veel info te vragen via de reserveringslijn.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Lana schreefCOLONMisschien nog een domme vraag, ik ben me nu aan het verdiepen in de buffetrestaurants en kom is uit bij plaza gardens. Op donderdag en vrijdag gaat het park om 19:00 dicht en uiteraard willen we ook de laatste show zien. Sluit het restaurant dan ook om 19:00uur?
Hoe laat kan je dan terecht, ik kan dit niet 123 vinden. Mijn Engels is niet superbest dus lastig om veel info te vragen via de reserveringslijn.
Als het park om 19:00 sluit, sluit Plaza Gardens om 18:30 en is de laatste zitting om 17:30.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Openingstijden en menu's restaurants hier: http://www.cafemickey.com/forum/disneyapps.php

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Oké, bedankt, dus als ik het goed begrijp kan je eigenlijk alleen in je hotel na sluitingstijd eten.
Ik ga verder puzzelen. :lol:
Fijn dat ik met jullie hulp alvast mijn huiswerk kan doen zodat wij straks volop kunnen genieten..top! :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar