Wat ? lees ik dat goed is de eerste show net als het park opengaat voor de gewone bezoekers ??
:hw_conf:
Disney's Halloween 2011
glstitch @ do sep 29, 2011 10:08 pm schreef: Dus die is eigenlijk aleen voor de hotelgasten en Dream ? 1 ding is zeker nu is het onmogelijk om alle shows te zien
Hoezo ? iedereen kan toch gewoon om 10 uur naar binnen ?
Of is de show eerder ? Ik kan het niet zo goed lezen ( het is de leeftijd hé :hw_wink: )
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
DLP counter: 65
-
Prince Charming
Eerste show is idd om 10u. En Main Street is om 9h30 open voor iedereen, dus iedereen die op tijd is kan de eerste show zien. Er komt dus waarschijnlijk ook een spiel om 10u dat t park open is. Opening is met de show!The Queen @ do sep 29, 2011 10:51 pm schreef:Hoezo ? iedereen kan toch gewoon om 10 uur naar binnen ?
Of is de show eerder ? Ik kan het niet zo goed lezen ( het is de leeftijd hé :hw_wink: )
Eerste show is idd om 10u. En Main Street is om 9h30 open voor iedereen, dus iedereen die op tijd is kan de eerste show zien. Er komt dus waarschijnlijk ook een spiel om 10u dat t park open is. Opening is met de show![/quote]Prince Charming @ 30 sep 2011 00:20 schreef: Hoezo ? iedereen kan toch gewoon om 10 uur naar binnen ?
Bedankt om het even te verduidelijken.
:hw_grin:
-
MINI Mouse
Ziet er gaaf uit, joepie, de piraten zitten er nog in 
Stuk met Cruella ziet er erg mooi uit
Ow, kan haast niet meer wachten, gelukkig mogen we bijna :appl: :appl:
Stuk met Cruella ziet er erg mooi uit
Ow, kan haast niet meer wachten, gelukkig mogen we bijna :appl: :appl:
-
MINI Mouse
Hey leuk, ik hoop dat Mickey dit keer zijn hoed op blijft houden, gaan we toch maar weer in de rij staan voor een foto met hoed 
Vind Mickey's pakje echt heel leuk. Ook schitterend dat we eindelijk Skellington Goofy te zien krijgen in Parijs. Ben heel benieuwd om het live mee te maken, heb er heeeeel veel zin in!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)