Bron : ED92

De poster gaat over de Mickey’s Halloween Tricycle Gang en Goofy's Skeletoon Street PartyD-Tekenaar schreef:De eerste poster voor de Soiree verschijnen nu ook in de Fantasia Gardens !!!
Bron : ED92

Normaal gesproken zou je die toch wel binnen de 2 weken max moeten hebben, ik zou er even over gaan bellen met de reserveringslijn of ze al zijn verzonden. Als je wel een bevestiging hebt via mial en of een reserveringsnummer is het voor hun gemakkelijker zoeken.WitteVM schreef:Een vraagje aan de mensen die tickets hebben besteld: hebben jullie ze al aangekregen?
Ik heb mijn tickets op 28 augustus besteld, maar heb ze nog steeds niet ...

Gelukkig is het zo opgelost! Die mensen zullen ze dan eerder proberen verkopen denk ik, zelf gaan is de kans klein. Dat is enkel voor Disney fans zo een dingen.WitteVM schreef:Ik heb dus gebeld en kennelijk hadden ze mijn tickets naar de verkeerde huisnummer gestuurd ... En dit al op 30 augustus. Vind het heel raar dat die mensen ze ni hebben teruggestuurd maar als ze denken er gebruik van te kunnen maken, zijn ze er aan voor de moeite. Disney heeft de tickets geannuleerd en nu moet ik mijn tickets in Disney zelf gaan halen op de Guest Relations aan de inkom met de benodigde papieren.
Dus het is opgelost geraakt. Gelukkig! En nu eens gaan nadenken over onze kostuums voor die avond.