Hier ook hoor.... een 45 minuten durende show, wat eigenlijk een soort van oud en nieuw disco is.... Naja, gemiste kans. De finale was overigens wel geweldig!Svenneke @ di nov 01, 2011 8:40 pm schreefCOLONIk moet zeggen: teleurstellend! )
Disney's Halloween 2011
-
Prince Charming
- Buzz Lightyear
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 24 Feb 2009, 17:15
Onze algemene indruk van het Halloweenseizoen was matig.Svenneke @ di nov 01, 2011 7:40 pm schreefCOLONen we zijn weer thuis. Ik moet zeggen: teleurstellend! Niet echt iets waar men veel kan aan doen, maar de immense drukte (zelfs grote wachtrijen bij fastpassrijen) hebben ervoor gezocht dat tijdens de dag de magie soms ver te zoeken was. En grootste teleurstelling: de fantillusion die doodleuk gewoon voorbijreed zonder één keer te stoppen.
Maar....De showtjes waren wel tof en de eindshow was magisch!! Kippevel bij de 'lanterns' van Rapunzel en (voor wie dit kent) ik voelde me in een boek van kingdom keepers met de verschijning en de vuurbal van Malificent.
trouwens: Wie van jullie heeft het aangedurfd om in 'Le Ventre de la Terre' te gaan:p ik heb er de schrik van mijn leven opgelopen:)
Maar de Soiree was zoals vanouds weer top.
De "Rapunzel Scene" was inderdaad een mooie toevoeging aan de finale.
Laatste bezoek:
Orlando en WDW 22 September - 8 Oktober 2014
35 X DLRP
3 X WDW
35 X DLRP
3 X WDW
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Terrorific night leek wel een flauw afkooksel van vorig jaar, zeker op het gebied van attracties......
Er was wel meer straat animatie, maar er ontbrak een afsluitende show vond ik.
Halloween Soiree vonden we geweldig zeker de afsluitende show. De dance show ervoor vonden we ook wel super!!!
(je bent er wel voor of tegen)
Het was wel heel druk in de parken en heel weinig Halloween decoratie, hopelijk doen ze het volgend jaar anders op dat vlak??
Er was wel meer straat animatie, maar er ontbrak een afsluitende show vond ik.
Halloween Soiree vonden we geweldig zeker de afsluitende show. De dance show ervoor vonden we ook wel super!!!
(je bent er wel voor of tegen)
Het was wel heel druk in de parken en heel weinig Halloween decoratie, hopelijk doen ze het volgend jaar anders op dat vlak??
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Buzz Lightyear
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 24 Feb 2009, 17:15
Ik heb een video gevonden van de grote finale ....
Laatste bezoek:
35 X DLRP
3 X WDW
35 X DLRP
3 X WDW
driesko69 @ wo 02 nov, 2011 17:31 schreefCOLONFanti stopt nooit tijdens de halloween soireekevin @ vr 28 okt, 2011 21:25 schreefCOLON2 keer:)
Aha! Nu ja, was toch teleurstelling:p Vind de Fantillusion heel wat minder zonder stops.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
http://www.disneygazette.fr/terrorific- ... s-537.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Dit lijkt me echt heel leuk! Dus ja ik ga men angsten opzij zetten en gewoon gaan!