Run Disney algemeen

Hier vind je alles terug over de Rundisney events, Disneyland Paris heeft zijn eigen forum in verband met Rundisney: klik hier
Laura
Member
Member

Wel onwijs jammer hoor! Hopelijk kunnen ze in 2018 grote vorderingen maken met de constructies.
We waren van plan Superheroes te doen in 2018, maar dat wordt dan even uitgesteld... gelukkig hadden we verder nog niets geboekd, vind het heel zuur voor de mensen die voor begin 2018 al hotels en vluchten hadden geboekt voor de RunDisney weekenden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
RunningKoen
Member
Member

Ik had dus ook Superheroes 2018 in de planning staan. Gecombineerd met Wine & Dine. De twee leukste thema's in een grote reis, C2C binnenhalen, beide parken zien en lekker 2 weken genieten. Grote streep daar door heen. Voelde het al aankomen, maar kan alsnog wel janken nu.

Dat wordt 2021 op zijn vroegst.

De twee aankomende wedstrijd weekenden zullen heel gespannen verlopen, plus ik verwacht een run op Parijs; het blijft de enige mogelijkheid om buiten WDW te rennen en een challenge te halen.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Dat klinkt inderdaad als een hele mooie reis, wat balen zeg! Ben benieuwd wanneer ze het weer oppakken... Denk dat uitstel makkelijker is dan het weer opnieuw laten beginnen...
Ik verwacht dat Superhereos 2017 nu heel snel gaat uitverkopen, gezien dat de laatste race weekend nu is in Cali. Van Parijs ben ik nog niet zo zeker. Er waren heel veel die het in 2016 eenmalig deden, en anderen die voor het eerst in 2017 liepen, zodat ze nog iets langer konden sparen.
Hopelijk zorgt Parijs dat in 2018 de bib only wél soepel verloopt. Ik bedoel, Dopey verkoopt uit binnen een paar uur, en dat systeem kan al die mensen wel aan.

Of mensen gaan naar Hong Kong voor het Avenger weekend ;)

RunningKoen
Member
Member

Het Avenger weekend is niet vanuit runDisney zelf georganiseerd, dus daar kan je ook nooit een speciale challenge mee doen.

Of Superheroes zo kort nog uitverkoopt? Vliegtickets ed. zijn duur en hotels vol ivm. conferentie daar (Heb ik ooit al eens gecheckt (a) dus ik weet het niet.

Veel lopers uit florida kunnen geen Coast to Coast meer halen maar nog wel makkelijk Castle to Chateau; de startbewijzen in Amerika zijn veel duurder en vliegtickets naar Europa nu nog goedkoop, dus dat zal voor een deel zeker een alternatief worden.
Afbeelding
Laura
Member
Member

De data voor de races in 2018-2019 zijn bekend gemaakt!

Afbeelding

Bron: runDisney

D-Tekenaar
Member
Member

San Diego Runner Shares Remarkable Story at Disney Wine & Dine Half Marathon Weekend

Laura
Member
Member

Het eerst volgende runDisney event is het Walt Disney World Marathon weekend, van 3 tot en met 7 januari. De official guide is uitgebracht en is hier te vinden:
http://rodale-usa.instantmagazine.com/r ... 18#!/cover

- De Marathon bestaat 25 jaar!
Afbeelding
- Alle races starten bij Epcot.
- De Marathon is de enigste race die door alle vier Walt Disney World parken gaat!
- De medailles:
Afbeelding

- De 5K gaat door Epcot.
- De Kids Races gaat door het ESPN Wide World of Sports Complex.
Afbeelding

- De 10K gaat door Epcot en langs hotels Disney's Beach Club, Yacht Club en Boardwalk.
- De Halve Marathon begint bij de parkeerplaats van Epcot, gaat door Magic Kingdom en eindigt in Epcot.
- De Marathon begint bij de parkeerplaats bij Epcot, gaat door Magic Kingdom, door Animal Kingdom (niet door Avatarland, wat ze bij Wine & Dine in november '17 wel deden), door ESPN World Wide of Sports, Hollywood Studios en eindigt in Epcot.

- Het is "Dopey's 5th anniversairy"! Mensen die vanaf 2014 al meedoen met de Dopey challenge en dus "Perfect Dopey" zijn in 2018, krijgen wat speciaals! De Dopey challenge bib voor de 5K+10K is groen, voor de Perfect Dopey runners is deze blauw. De Dopey challenge bib voor de Halve Marathon + Marathon is wit, en voor de Perfect Dopey is deze paars. Diegene die alle Dopey races vanaf 2014 hebben uitgelopen, krijgen na de marathon een medaille met een speciaal lint.

- De allereerste WDW Marathon medaille!
Afbeelding

- Na WDW Marathon Weekend is het eerst volgende runDisney event ook in WDW (Disneyland California houdt in 2018 geen races): Star Wars Half Marathon Weekend - Dark Side, 19-22 April 2018.

Bronnen: RunDisney (Twitter), Event guide, Disney Parks Blog

Laura
Member
Member

Moderators, help! Hoe deel ik een tof runDisney filmpje van Facebook? Dit is de url:
https://www.facebook.com/RunDisney/vide ... 474253669/

Bovenstaand is een filmpje van alle marathon medailles vanaf 1993 tot 2018: 25 years of running the Walt Disney World Marathon!

Bron: runDisney Facebook

D-Tekenaar
Member
Member

Onze goede voornemens zijn meer motivatie te tonen !!!

RunningKoen
Member
Member

Laura schreef:Moderators, help! Hoe deel ik een tof runDisney filmpje van Facebook? Dit is de url:
https://www.facebook.com/RunDisney/vide ... 474253669/

Bovenstaand is een filmpje van alle marathon medailles vanaf 1993 tot 2018: 25 years of running the Walt Disney World Marathon!

Bron: runDisney Facebook
Dit filmpje is zo tof! Ik voel echt spijt dat ik dit jaar niet meedoe toen ik dit zag. Ook wel trots toen ik mijn eigen medaille zag (#24).

Trouwens, medailles voor Princess 2018 zijn gepost.

Blog
Extra foto's op instgram.

10K en 21K hebben een spinner

De hebben de medailles zo mooi gemaakt, en supertoffe foto's ervan. Ik heb net stiekem gekeken of er nog bibs waren. :oops: :oops:
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

door http://www.downvids.net/ te gebruiken en dan te uploaden via youtube ;)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
MagieDeDisney
Member
Member

Ik ben echt verliefd op die Rapunzel 5K medaille, jammer genoeg inderdaad geen bibs meer :(

Maar niet getreurd voor mij, heb eindelijk mijn eerste Amerikaanse race geboekt, vooral na de nieuwe Star Wars film ben ik helemaal hyped! :D
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
RunningKoen
Member
Member

MagieDeDisney schreef:Ik ben echt verliefd op die Rapunzel 5K medaille, jammer genoeg inderdaad geen bibs meer :(

Maar niet getreurd voor mij, heb eindelijk mijn eerste Amerikaanse race geboekt, vooral na de nieuwe Star Wars film ben ik helemaal hyped! :D
Ik vind rapunzel de minst leuke van allemaal, to be honest. Je zou nog via een travel agent kunnen gaan (een paar hebben nog bibs zag ik).

Wat ga je lopen in april? En dus sowieso Castle to Chateau! Congrats alvast :)
Afbeelding
MagieDeDisney
Member
Member

Alleen de halve marathon van Dark Side, zal dan Cast Member zijn dus ik wil niet teveel vrij vragen om de andere races te doen (had graag de challenge gedaan), maar de races zijn ook zoooo duur, een halve marathon staat weer gelijk aan alle 3 races in Parijs. Maarja, ik ga vooral voor de C2C medaille :P

Rapunzel is mijn favoriete prinses dus ben zwaar biased haha, kan het inderdaad nog proberen, weinig kans dat ik iets vind zonder hotel (of goedkoop hotel). Op zich geen probleem als ik hem moet missen, ben blij dat ik tenminste iets in US parks kan doen.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
RunningKoen
Member
Member

MagieDeDisney schreef:Alleen de halve marathon van Dark Side, zal dan Cast Member zijn dus ik wil niet teveel vrij vragen om de andere races te doen (had graag de challenge gedaan), maar de races zijn ook zoooo duur, een halve marathon staat weer gelijk aan alle 3 races in Parijs. Maarja, ik ga vooral voor de C2C medaille :P

Rapunzel is mijn favoriete prinses dus ben zwaar biased haha, kan het inderdaad nog proberen, weinig kans dat ik iets vind zonder hotel (of goedkoop hotel). Op zich geen probleem als ik hem moet missen, ben blij dat ik tenminste iets in US parks kan doen.
Oh ik vind Rapunzel een hele leuke film en princes, maar de medaille werkt gewoon niet voor mij. De combinatie van design maar ook de gedachte erachter vind ik tegenvallen.

Dark Side HM schijnt een hele leuke te zijn. Fijn parcours met leuk entertainment. Hij stond lang op mijn lijstje (maar qua planning
teveel overlap met rotterdam marathon, dus helaas)

Ik snap dat je niet de 10K erbij doet. Tis veel geld en in combi met cast member zijn daar ook erg lastig. Geniet ervan alvast, hoe gaat je training?

Mijn eerstvolgende opties zijn W&D '18 of WDW Marathon '19.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Rundisney - Wereldwijd”