Mij werd altijd verteld dat de Prins die de privé feestjes betaald een andere is....olafLover schreefCOLONIk vroeg me ook al af of dat miss invloed had op de fan dazz (of hoe schreven ze dat?)
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Papa is 1.100 euro armer nadat dochtertje (9) reis naar Disneyland boekt terwijl hij aan het slapen is

Ian Wilson (53) trok grote ogen toen hij merkte dat er 1.100 euro van zijn rekening verdwenen was. Het geld was via Paypal van zijn rekening geboekt en het was dus niet moeilijk om te achterhalen welke aankoop erachter school. Het bleek om een tripje naar Disneyland Paris te gaan en de schuldige bleek onder hetzelfde dak te wonen.
Ians negenjarige dochtertje Susan had ’s nachts, toen haar papa lag te slapen, zijn telefoon genomen en het juiste wachtwoord geraden. Daarna begon ze aan haar ‘kleine uitspatting’. Het Britse meisje kocht eerst vliegtickets en een hotelcheque voor 400 pond , zo’n 450 euro. Daar voegde ze een VIP-uitstap naar de Eiffeltoren aan toe voor 214,08 pond of 243 euro. Vervolgens gaf ze 391,84 pond - 440 euro - uit aan vervoer met de Disneyland Express en pretparktickets voor de dag nadien.
Susan boekte de tours via een van oorsprong Duitse reiswebsite, de vluchten regelde ze via Bravofly. “Ik weet niet hoe ik het gedaan heb”, aldus de negenjarige. “Ik vind het gewoon leuk om met papa’s telefoon te spelen. Ik weet niet waar Parijs ligt of wat de Eiffeltoren is.”
10 cent
Het was pas drie dagen later dat Ian zag dat er plots meer dan 1.000 pond of 1.100 euro van zijn rekening was verdwenen. “Ik denk niet dat Susan de grootsheid beseft van wat ze heeft gedaan”, reageert hij bij de krant The Sun. “Ze heeft sorry gezegd en 10 cent aangeboden om mij terug te betalen.”
Ian contacteerde zijn bank én de bedrijven in kwestie, maar die weigeren de gemaakte kosten terug te betalen omdat er geen sprake is van fraude.
“Ze wassen hun handen in onschuld”, aldus Ian. “Terwijl ze zullen zien dat niemand de geboekte tours en vluchten ook effectief zal gebruiken.”
The Sun nam zelf contact op met Paypal, die als geste het volledige bedrag terugstortte. “Jonge kinderen zijn erg gewiekst en dus is het belangrijk om onze accounts en toestellen goed te beschermen”, klinkt het bij Paypal.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171107_03173902

Ian Wilson (53) trok grote ogen toen hij merkte dat er 1.100 euro van zijn rekening verdwenen was. Het geld was via Paypal van zijn rekening geboekt en het was dus niet moeilijk om te achterhalen welke aankoop erachter school. Het bleek om een tripje naar Disneyland Paris te gaan en de schuldige bleek onder hetzelfde dak te wonen.
Ians negenjarige dochtertje Susan had ’s nachts, toen haar papa lag te slapen, zijn telefoon genomen en het juiste wachtwoord geraden. Daarna begon ze aan haar ‘kleine uitspatting’. Het Britse meisje kocht eerst vliegtickets en een hotelcheque voor 400 pond , zo’n 450 euro. Daar voegde ze een VIP-uitstap naar de Eiffeltoren aan toe voor 214,08 pond of 243 euro. Vervolgens gaf ze 391,84 pond - 440 euro - uit aan vervoer met de Disneyland Express en pretparktickets voor de dag nadien.
Susan boekte de tours via een van oorsprong Duitse reiswebsite, de vluchten regelde ze via Bravofly. “Ik weet niet hoe ik het gedaan heb”, aldus de negenjarige. “Ik vind het gewoon leuk om met papa’s telefoon te spelen. Ik weet niet waar Parijs ligt of wat de Eiffeltoren is.”
10 cent
Het was pas drie dagen later dat Ian zag dat er plots meer dan 1.000 pond of 1.100 euro van zijn rekening was verdwenen. “Ik denk niet dat Susan de grootsheid beseft van wat ze heeft gedaan”, reageert hij bij de krant The Sun. “Ze heeft sorry gezegd en 10 cent aangeboden om mij terug te betalen.”
Ian contacteerde zijn bank én de bedrijven in kwestie, maar die weigeren de gemaakte kosten terug te betalen omdat er geen sprake is van fraude.
“Ze wassen hun handen in onschuld”, aldus Ian. “Terwijl ze zullen zien dat niemand de geboekte tours en vluchten ook effectief zal gebruiken.”
The Sun nam zelf contact op met Paypal, die als geste het volledige bedrag terugstortte. “Jonge kinderen zijn erg gewiekst en dus is het belangrijk om onze accounts en toestellen goed te beschermen”, klinkt het bij Paypal.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Vandaag kreeg Melissa de officiële uitnodiging om met de hele klas naar de prijsuitreiking te komen met de hele klas. 

Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes schreefCOLONVandaag kreeg Melissa de officiële uitnodiging om met de hele klas naar de prijsuitreiking te komen met de hele klas.
Super leuk en spannend!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dat moment waarop je per ongeluk spot dat de mini-me in de week voor de kerstvakantie 3 dagen geen school heeft na de kerstexamens
(deze drie dagen 'evaluatie, vrijaf Voor de leerlingen' stonden nog niet op de jaarkalender in het begin van het schooljaar, toevallig zag ik het op de schoolwebsite, en daarnet via mail bevestigd door het secretariaat)
Disneyland here we come (again)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
(deze drie dagen 'evaluatie, vrijaf Voor de leerlingen' stonden nog niet op de jaarkalender in het begin van het schooljaar, toevallig zag ik het op de schoolwebsite, en daarnet via mail bevestigd door het secretariaat)
Disneyland here we come (again)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Onze zoon en dochter zouden daar ook toe in staat zijnSteven78 schreefCOLONPapa is 1.100 euro armer nadat dochtertje (9) reis naar Disneyland boekt terwijl hij aan het slapen is
10 cent
Mijn dochter had vorige maand studieboeken besteld en laten toekomen op school en zoon vorige week betrapt op bestelling van strips... wel beide dat je niet onmiddellijk moest betalen. Want onze kaarten zijn gelukkig niet gelinkt aan onze smartphone/ipads...
Mijn zoon zit ook regelmatig te kijken voor hotels en cruises

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Spannend, wanneer is de prijsuitreiking?Mama van prinsesjes schreefCOLONVandaag kreeg Melissa de officiële uitnodiging om met de hele klas naar de prijsuitreiking te komen met de hele klas.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Vrijdag.Minnie1979 schreefCOLONSpannend, wanneer is de prijsuitreiking?Mama van prinsesjes schreefCOLONVandaag kreeg Melissa de officiële uitnodiging om met de hele klas naar de prijsuitreiking te komen met de hele klas.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Heel snel berichtje tussendoor:
Het is hier spannend!

Het is hier spannend!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Bedankt allemaal!!!
Eigenlijk zijn we nog niet veel wijzer, alleen dat ze niet de eerste was helaas. Maar, wel in de top10, een geweldige trip met de klas mogen maken en een gigantisch prijzenpakket gekregen.

En natuurlijk helemaaaaaaal ontroerd van alle steun van iedereen. Wat mij betreft is De Wereldwijzer in ieder geval kampioen “aanmoedigen”.

Voor beeld en geluid:
https://instagram.com/p/BbUX0UUA42E/
Eigenlijk zijn we nog niet veel wijzer, alleen dat ze niet de eerste was helaas. Maar, wel in de top10, een geweldige trip met de klas mogen maken en een gigantisch prijzenpakket gekregen.

En natuurlijk helemaaaaaaal ontroerd van alle steun van iedereen. Wat mij betreft is De Wereldwijzer in ieder geval kampioen “aanmoedigen”.

Voor beeld en geluid:
https://instagram.com/p/BbUX0UUA42E/