Disney's Betoverende Kerst, 11 november'17 tot 7 januari'18

vdbemdsa
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Deel jou Disney kerst fotos op sociale media !!!

Afbeelding

Hoe wordt jij de ster van een echt Disney kerst feest ? Heel simpel !
Het enige wat je moet doen is jou Disney Kerst foto plaatsen op Twitter of instagram .
En dit met de vermelding van #NoelSuperStar en @DisneylandParis.
En met een beetje geluk verschijn je op het grote scherm voor de Tower of Terror .

Voor deze leuke actie werd er ook een folder gemaakt .
Deze folder vind je vanaf dit weekend terug in de Disney parken .
Hieronder kan je de volledige folder al bekijken .
De actie loopt van 11 November tot 7 Januari .

Afbeelding

Zou dan ook leuk zijn als je geprojecteerd wordt, dat je daarover verwittigd wordt, want kan me inbeelden, dat je niet de ganse dag kunt blijven staren naar dat beeld, als je er dan toch niet zou komen op te staan.
Mouseketeer
Member
Member

vdbemdsa schreef:
Zou dan ook leuk zijn als je geprojecteerd wordt, dat je daarover verwittigd wordt, want kan me inbeelden, dat je niet de ganse dag kunt blijven staren naar dat beeld, als je er dan toch niet zou komen op te staan.
Werkt gewoon op dezelfde manier als tijdens Season of the Force.
Soms kom je pas enkele dagen later.
Het is ook zo dat je een KANS hebt om op het scherm te verschijnen en geen garantie.
Wordt duidelijk op het programma vermeldt.
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

De magie van Kerst schittert magisch tijdens de late uren !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
D-Tekenaar
Member
Member

Een blik op de Miguel Rivera pop die vanaf morgen verhaaltjes verteld bij Fuente del oro !!!

Afbeelding

Bron : Ed92
D-Tekenaar
Member
Member

Stitch draagt vanaf morgen dit kerstman kostuum in zijn eigen live show !!!

Afbeelding

Bron: Ed92
D-Tekenaar
Member
Member

Het kerstseizoen is vandaag begonnen in Disneyland Paris!

Afbeelding

We zijn weer klaar voor een Magishe Kerst
Bijnanaardisney
Member
Member

hi allemaal, ik heb me aangemeld omdat ik ergens niet uitkom en zag dat dit topic goed actief is

wij gaan donderdag as naar Disney tot zaterdag met onze dochter van 2 jaar
nu zag ik dat je een photo pas kan kopen , je hebt een normale en een "+" begreep ik, snap ik het goed dat je met de normale alleen de foto in het park kan bekijken en afdrukken en met de + de pas mee naar huis kan nemen? als je met de + een foto wilt afdrukken in het park hoeveel kost dat dan nog?

en als je de app gebruikt voor de normale pas, verdwijnen die foto dan op een gegeven moment? hoe weet de app dan tot wanneer je er bent haha

en over de plus, is hij het waard met een dochter van 2 die nog niet in alle attracties zal kunnen? ik las ook dat er soms maar weinig fotografen aanwezig zijn, dit lijkt me dan ook zonde van het geld , klopt dit?

lopen er verder ook fotograven rond die foto maken of alleen op bepaalde punten, en willen ze ook foto maken met jouw eigen camera ?
sta je lang in de rij voor de foto met figuren?

en de laatste vraag, hoeveel kost de pas op het moment?

oeps nog een vraag, de vuurwerkshow, zijn die altijd als het park sluit? dus bv op donderdag en vrijdag om 19.00?

groetjes!!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Bijnanaardisney schreef:hi allemaal, ik heb me aangemeld omdat ik ergens niet uitkom en zag dat dit topic goed actief is

nu zag ik dat je een photo pas kan kopen , je hebt een normale en een "+" begreep ik, snap ik het goed dat je met de normale alleen de foto in het park kan bekijken en afdrukken en met de + de pas mee naar huis kan nemen? als je met de + een foto wilt afdrukken in het park hoeveel kost dat dan nog?

en als je de app gebruikt voor de normale pas, verdwijnen die foto dan op een gegeven moment? hoe weet de app dan tot wanneer je er bent haha

en over de plus, is hij het waard met een dochter van 2 die nog niet in alle attracties zal kunnen? ik las ook dat er soms maar weinig fotografen aanwezig zijn, dit lijkt me dan ook zonde van het geld , klopt dit?

lopen er verder ook fotograven rond die foto maken of alleen op bepaalde punten, en willen ze ook foto maken met jouw eigen camera ?

oeps nog een vraag, de vuurwerkshow, zijn die altijd als het park sluit? dus bv op donderdag en vrijdag om 19.00?

groetjes!!
Veel antwoorden op je vragen: http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... s-service/
De Photopass + kost momenteel zonder jaarkaart 69 euro, als je een arrangement geboekt hebt kan je deze bijboeken voor 59 euro. De kaart is 10 dagen geldig vanaf het eerste gebruiken.
Om de fotos te bekijken moet je eerst een account aanmaken en dan de kaart toevoegen: http://www.disneyphotopass.eu/ Er is trouwens ook een app voor je gsm.
De app werkt denk ik enkel met de photopass + en niet met de andere versie. Als je de Photopass + nog niet gekocht hebt en in DLP veel foto's op de gewone Photopass hebt staan en dan beslist om toch een Photopass+ te kopen, dan kan je deze er nog laten opzetten!

Of je Photopass + hebt of niet, als je foto's in de parken wilt laten afdrukken betaal je ter plekke gewoon per foto. En de prijs blijft dezelfde.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Het podium aan de castle stage is volledig klaar voor ' A Merry Stitchmas' !!!

Afbeelding

Afbeelding

Binnen een aantal minuten is er een livestream van ED92
D-Tekenaar
Member
Member

D-Tekenaar schreef:
D-Tekenaar schreef:Het podium aan de castle stage is volledig klaar voor ' A Merry Stitchmas' !!!

Afbeelding

Afbeelding

Binnen een aantal minuten is er een livestream van ED92
https://twitter.com/ED92live/status/929348165358227456

En hier is de show dan !!!
D-Tekenaar
Member
Member

Wat een zalige show :) Ik heb continu zitten smilen en bewegen hahaha
Japperboy
Moderator
Moderator

Ontdek dit Kerstseizoen nog meer Coco nabij Fuento del Oro

Afbeelding

Nieuwe beelden en versieringen bij Fuento del Oro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mariachi band is gebleven dit Seizoen en speelt kerstnummers

luister naar de verhalen van Miguel uit Coco

Afbeelding

Miguel & the Mariachis - Frontierland

Bron: Disneyphile, Disneyland Forumclub, ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Bijnanaardisney
Member
Member

Prins Adam schreef:
Bijnanaardisney schreef:hi allemaal, ik heb me aangemeld omdat ik ergens niet uitkom en zag dat dit topic goed actief is

groetjes!!
Veel antwoorden op je vragen: http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... s-service/
De Photopass + kost momenteel zonder jaarkaart 69 euro, als je een arrangement geboekt hebt kan je deze bijboeken voor 59 euro. De kaart is 10 dagen geldig vanaf het eerste gebruiken.
Om de fotos te bekijken moet je eerst een account aanmaken en dan de kaart toevoegen: http://www.disneyphotopass.eu/ Er is trouwens ook een app voor je gsm.
De app werkt denk ik enkel met de photopass + en niet met de andere versie. Als je de Photopass + nog niet gekocht hebt en in DLP veel foto's op de gewone Photopass hebt staan en dan beslist om toch een Photopass+ te kopen, dan kan je deze er nog laten opzetten!

Of je Photopass + hebt of niet, als je foto's in de parken wilt laten afdrukken betaal je ter plekke gewoon per foto. En de prijs blijft dezelfde.

Super bedankt voor jouw antwoord , denk jik persoonlijk dat het de moeite waard is ? Groetjes!
Annet
Member
Member

Voor een eenmalig verblijf vind ik het zelf niet zo de moeite, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je moet net het geluk hebben dat er veel photopass fotografen staan, dat varieert nogal. De photopass voor jaarkaarthouders, dus voor meerdere bezoeken, vind ik absoluut het geld waard!
Bijnanaardisney
Member
Member

Annet schreef:Voor een eenmalig verblijf vind ik het zelf niet zo de moeite, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je moet net het geluk hebben dat er veel photopass fotografen staan, dat varieert nogal. De photopass voor jaarkaarthouders, dus voor meerdere bezoeken, vind ik absoluut het geld waard!

Ja daar was ik dus ook al “bang” voor , ga er nog maar even over na denken ;)
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”