Vandaag is het ... dag
Vandaag viert Big Hero 6 zijn verjaardag.

Ontdek Big Hero 6
- op de tuesday guest star day
- op Disney XD
- of in een cupcake

Ontdek Big Hero 6
- op de tuesday guest star day
- op Disney XD
- of in een cupcake
Vandaag is het...world Kindnessday

Welke aangename ervaringen met Disney Cast Members (of anderen) heb jij al gehad? Zet hen vandaag extra in de verf door je verhalen hier te delen.

Welke aangename ervaringen met Disney Cast Members (of anderen) heb jij al gehad? Zet hen vandaag extra in de verf door je verhalen hier te delen.
Het leukste moment met een CM? Dat was toch wel een heuse battle met lichtzwaarden en The Force .... gewoon in een winkel .... tussen alle volk.... en als mijn dochter, gekleed in haar Rey-outfit, the Force gebruikt laat de CM zich vallen tussen de rekken.... heerlijk om te zien! Zó goed in zijn rol!

Geweldig Lars! Voor ons was het de CM bij It's a Small World die Colin een ballon gaf en de hartelijke CM in de Golden Forest Lounge in mei. Wat een geweldig leuk mens was dat!Lars1978 schreefCOLONHet leukste moment met een CM? Dat was toch wel een heuse battle met lichtzwaarden en The Force .... gewoon in een winkel .... tussen alle volk.... en als mijn dochter, gekleed in haar Rey-outfit, the Force gebruikt laat de CM zich vallen tussen de rekken.... heerlijk om te zien! Zó goed in zijn rol!
bedankt om te delen Lars!
Ik wil heb zelf ook wel wat voorbeelden die ik zo fantastisch vond!
- Donald die de hele wachtrij m'n zoontje een applaus liet geven omdat hij een Donald knuffel mee had.
- Mickey die verstoppertje speelde met Seppe.
- CM die ik en mijn schoonbroer een Jedi-mantel overhandigden omdat we zo geïnteresseerd keken naar the lightsaber in de etalage.
- In WDW een cast member in the Jungle Cruise die mij constant betrok bij de grapjes.
Ik wil heb zelf ook wel wat voorbeelden die ik zo fantastisch vond!
- Donald die de hele wachtrij m'n zoontje een applaus liet geven omdat hij een Donald knuffel mee had.
- Mickey die verstoppertje speelde met Seppe.
- CM die ik en mijn schoonbroer een Jedi-mantel overhandigden omdat we zo geïnteresseerd keken naar the lightsaber in de etalage.
- In WDW een cast member in the Jungle Cruise die mij constant betrok bij de grapjes.
Toen ik tijdens mijn laatste trip met mijn birthday button een chocolate chip cookie ging kopen, overhandigde de CM me met een grote glimlach en een "Happy birthday!" een zakje met 2 cookies ipv 1
Het zijn de kleine dingen die het doen!
Heb er helaas geen foto van maar Halloween periode 2015, laat ik het zo zeggen bij La descente op 30 oktober kreeg ik van de cm in het disneyland hotel een roos, heerlijk dat soort kleine momenten.....daar geniet je zo veel te meer van

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Oh, als de characters ook meetellen als CM (wat natuurlijk wel zo is).
Minnie die mijn vriend (die altijd met camera naast de fotograaf stond) miste en hem ging zoeken en hem toen eerder gevonden had dan ik.
En "mijn" Goofy, een keer stond hij met Donald en toen gaf ik hem maar 1 knuffel, omdat ik het lullig vond voor Donald en toen stond hij helemaal verbaasd te kijken toen ik weg liep. De laatste dag alle Goofy meets af afgeweest om afscheid te nemen, maar steeds "de verkeerde". Op weg naar de cabin kwam ik toevallig "de goede" tegen en aan alles was te merken dat hij ook graag nog afscheid wilde nemen.
De pianist die 5 dagen nadat we hem gesproken hadden en verteld hadden dat we uit Nederland kwamen, dit nog wist toen we de Snugly Duckling in wilde.
Minnie die mijn vriend (die altijd met camera naast de fotograaf stond) miste en hem ging zoeken en hem toen eerder gevonden had dan ik.
En "mijn" Goofy, een keer stond hij met Donald en toen gaf ik hem maar 1 knuffel, omdat ik het lullig vond voor Donald en toen stond hij helemaal verbaasd te kijken toen ik weg liep. De laatste dag alle Goofy meets af afgeweest om afscheid te nemen, maar steeds "de verkeerde". Op weg naar de cabin kwam ik toevallig "de goede" tegen en aan alles was te merken dat hij ook graag nog afscheid wilde nemen.
De pianist die 5 dagen nadat we hem gesproken hadden en verteld hadden dat we uit Nederland kwamen, dit nog wist toen we de Snugly Duckling in wilde.
Gisteren was pakjesavond en vandaag konden vele kinderen hun schoentje vol leuks en lekkers terugvinden.

Bron: Mark (bedankt voor het zoeken van deze prachtige afbeeldingen op twitter)

Bron: Mark (bedankt voor het zoeken van deze prachtige afbeeldingen op twitter)