Wauw wat gaaf @ magiededisney!
heel veel plezier gewenst vast
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Volg onze avonturen op instagram
Wat onwijs gaaf! Ben blij voor je dat het is gelukt, topper!MagieDeDisney schreefCOLONNogmaals bedankt allemaal!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
MagieDeDisney schreefCOLONWoohoo, mag officieel vanaf januari voor een half jaar in Walt Disney World werken als costume operator!!
Proficiat
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik moest deze toch even delen na een geweldig Disney shop dagje gisteren met Miss Ariel en Prince Erik

Overal waar ik kom langs vlaamse wegen ..kom ik mijn vriend Darth Vader tegen
..zelfs in Wijnegem

Overal waar ik kom langs vlaamse wegen ..kom ik mijn vriend Darth Vader tegen
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Dankje Lars
en klopt helemaal hahaha
Wat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hoorde onlangs iemand anders ook heel erg klagen over het personeel in dat ziekenhuis! Gelukkig zijn ze bij Disney vriendelijker....vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Hopelijk ben je nu beter?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Wat rot zeg !!!vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Hopelijk is je volgende trip beter
vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Ah nee! Wat ontzettend balen! Gaat het nu wel weer goed met je?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ow neeeeee, meen je niet.vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Volg onze avonturen op instagram
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
oei dat is niet leuk. hopelijk gaat het al wat beter.