Bij Studio's kan je gewoon naar de meest linker kassa lopen (aan de rechterzijde van de ingang), daar staat ook een rolstoel-logo bij het loket, daar krijg je de ticket ook.
Disney voor mindervaliden
Ik weet niet waar Salon Mickey zit.
Maar als je voor het Disney Hotel staat, loop je helemaal naar rechts, voorbij de ingang van het hotel en dan zie je recht voor je al Guest Relations staan. Groot bord op de gevel.
Bij Studio's kan je gewoon naar de meest linker kassa lopen (aan de rechterzijde van de ingang), daar staat ook een rolstoel-logo bij het loket, daar krijg je de ticket ook.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ik denk dat de Guest Relations in het midden ligt (links heb je Salon Mickey en rechts ervan de Guest Storage)
Maar als je voor het Disney Hotel staat heb je ook een kassa waar een rolstoel icoon opstaat, waarvoor dient deze kassa dan?
Maar als je voor het Disney Hotel staat heb je ook een kassa waar een rolstoel icoon opstaat, waarvoor dient deze kassa dan?

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dit is de Guest relations

Er zijn inderdaad ook de wachtrijen met de rolstoel icoontjes .
Hier kan je ook terecht voor het speciale ticket .
Maar deze zijn als ik me niet vergis pas vanaf 8u30 geopend .
Foto is van : PassPorter.com

Foto is van : PassPorter.com
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Bedankt voor de info, is inderdaad het duidelijkst met een fotoD-Tekenaar schreefCOLONDit is de Guest relations
Maar ik had het dus juist.
Wij komen toe rond 9 u met de tgv en gaan dan meestal iets drinken in Salon Mickey, kan dan onmiddellijk achter een ticket gaan voor mijn vriend.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Gisteren voor het eerst achter een ticket voor begeleider geweest.
Je moet hier veel geduld voor hebben, is niet voor mijn zoon weggelegd.
De kassa's waar er een rolstoelicoontje aanhangt, waren nog niet open om 9 u. Bij Guest Relations stond er super veel volk, 2 kassa's open en half uur later was ik nog niet opgeschoven. Toen gingen de andere kassa's open maar ook super traag... stond maar één persoon voor mij (volgens mij achter tickets met magic plus) en die wilde cash betalen dus terug duurde het lang eer ze wisselgeld gevonden had om terug te geven...
Gelukkig hebben we binnen ons gezin allemaal een jaarkaart, zou niks voor mij zijn om iedere dag achter kaartje aan te schuiven...
De kassa's waar er een rolstoelicoontje aanhangt, waren nog niet open om 9 u. Bij Guest Relations stond er super veel volk, 2 kassa's open en half uur later was ik nog niet opgeschoven. Toen gingen de andere kassa's open maar ook super traag... stond maar één persoon voor mij (volgens mij achter tickets met magic plus) en die wilde cash betalen dus terug duurde het lang eer ze wisselgeld gevonden had om terug te geven...
Gelukkig hebben we binnen ons gezin allemaal een jaarkaart, zou niks voor mij zijn om iedere dag achter kaartje aan te schuiven...

Troost u, zelfs als je de kassa met rolstoelicoontje hebt, en er staat zelfs maar 1 persoon voor je, kan het lang duren, snap dat soms niet wat daar allemaal te vertellen valt. Ik merk ook als ik dan kaartje vraag, ik hou al alles klaar wat er moet getoond worden, dan nog sta ik er meer dan 5 minuten voor een kaartje te bemachtigen. In de studios zegt iedereen sneller, neen zeker niet, want is de allereerste kassa van links, en daar staan ook de "gewone" klanten aan te schuiven.Minnie1979 schreefCOLONGisteren voor het eerst achter een ticket voor begeleider geweest.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
naar mijn gevoel is de kassa aan de guest service de snelste !!
Deze opent ook vroeger
Deze opent ook vroeger
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
zaterdag toch niet, ik stond buiten de rij al aan te schuiven en na 30 minuten was ik nog geen meter opgeschovenD-Tekenaar schreefCOLONnaar mijn gevoel is de kassa aan de guest service de snelste !!
Deze opent ook vroeger
wat ik wel raar vind, is dat die kassa's met rolstoelicoontje ook door andere personen gebruikt mag worden...

Vraagje, Mijn mama heeft door haar medische voorgeschiedenis veel moeite met lang recht te staan/aan te schuiven. Voor de huisarts is het geen probleem om hiervoor een papier uit te schrijven in het Engels. Hierdoor heeft ze dan toch recht op een easy access card? En mogen hierbij twee begeleiders bij de attractie aanschuiven? Ik kwam eerder in dit forumonderwerp ook iets tegen van een facility card?? Is dit hetzelfde of een oude benaming of echt nog iets anders?
Ik heb een vraagje. Over 2 weken gaan wij weer een paar dagen naar Disney. Voorheen kreeg ik met mijn medische verklaring een groene kaart.
Nu verblijven wij deze keer in de davy crockett ranch ipv een disneyhotel en kunnen we met de auto op de grote parkeerplaats parkeren. Nu is mijn vraag of je met de groene kaart mag parkeren op de invalideparkeerplaats of alleen de reguliere?
Nu verblijven wij deze keer in de davy crockett ranch ipv een disneyhotel en kunnen we met de auto op de grote parkeerplaats parkeren. Nu is mijn vraag of je met de groene kaart mag parkeren op de invalideparkeerplaats of alleen de reguliere?
Je kan wel altijd groene kaart tonen en vragen of je mischien op de winnie parking mag staan. Heel soms laten ze dat toe. Winnie parken is helemaal vooraan aan de rechterkant van de loopbanden. Naast disneyland hotel ligt de parking waar mensen met rolstoelkaart staan en winnie parking is ook gehandicaptenkaart parking maar dan meer back up of voor mensen die moeilijk Lopen. Ze hoeven je geen toegang te geven maar vragen staat vrij. En als je wat later op de dag er bent kan je ook gewoon naar voren rijden op de parkeerplaats dan kijken of er plekken vrij zijn gekomen van mensen die al weg zijn.
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 27 keer gewijzigd.

[/u