ben gisteren net terug uit disneyland parijs. En helaas kon ik twee dingen niet vinden die ik graag had willen toevoegen aan mijn disney kerstdorp.
De beeld met knabbel en babbel zoals hierboven staat en er was een soortgelijke beeld van stampertje bambi en het stinkdier.
Een vrolijke Kerst met leuke Disney merchandise.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

annita1975 schreef:ben gisteren net terug uit disneyland parijs. En helaas kon ik twee dingen niet vinden die ik graag had willen toevoegen aan mijn disney kerstdorp.
De beeld met knabbel en babbel zoals hierboven staat en er was een soortgelijke beeld van stampertje bambi en het stinkdier.
Deze?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Kerstornamenten voor in de kerstboom te koop in Disneyland Paris.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Kerstknuffels om te knuffelen nu te koop in Disneyland Paris

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Decoreer je huis met deze Disney kerst decoratie.

- annita1975
- Member

Mama van prinsesjes schreef:annita1975 schreef:ben gisteren net terug uit disneyland parijs. En helaas kon ik twee dingen niet vinden die ik graag had willen toevoegen aan mijn disney kerstdorp.
Deze?
ja idd die beeldje. heb nog steeds spijt dat ik ze niet heb. helaas kom ik dit jaar niet meer in disneyland parijs.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dat is idd jammer. Hoorde dat het heel snel ging.annita1975 schreef:Mama van prinsesjes schreef:annita1975 schreef:ben gisteren net terug uit disneyland parijs. En helaas kon ik twee dingen niet vinden die ik graag had willen toevoegen aan mijn disney kerstdorp.
Deze?
ja idd die beeldje. heb nog steeds spijt dat ik ze niet heb. helaas kom ik dit jaar niet meer in disneyland parijs.
-
Marieke1978
- Member

Ik was er van 12 t/m 17 november, toen was dit beeldje er nog. Ik heb hem namelijk zelf gekocht. Wanneer ben jij dan geweest, dat het toen al weg was.
- annita1975
- Member

Marieke1978 schreef:Ik was er van 12 t/m 17 november, toen was dit beeldje er nog. Ik heb hem namelijk zelf gekocht. Wanneer ben jij dan geweest, dat het toen al weg was.
ik was er met het veronica event. van 17 tot en met 19 november. ben zondags alle winkeltjes nog bij langs geweest, en niks meer in voorraad. zou het zo graag willen hebben ivm mijn kerstdorpje die helemaal in disney style komt.
-
Marieke1978
- Member

Dan is het ineens hard gegaan. Zag die vrijdagavond inderdaad wel dat veel mensen ineens hele bergen kerstspulletjes kochten. Misschien eens op facebook kijken, er zijn een aantal pagina's die een shoppingservice aanbieden.annita1975 schreef:Marieke1978 schreef:Ik was er van 12 t/m 17 november, toen was dit beeldje er nog. Ik heb hem namelijk zelf gekocht. Wanneer ben jij dan geweest, dat het toen al weg was.
ik was er met het veronica event. van 17 tot en met 19 november. ben zondags alle winkeltjes nog bij langs geweest, en niks meer in voorraad. zou het zo graag willen hebben ivm mijn kerstdorpje die helemaal in disney style komt.