Leuk! Er bestaat blijkbaar een kinderversie en volwassenen.... beide vind je hier: http://bit.ly/2BAuPmhMama van prinsesjes schreef:Sinterklaas dacht me te verrassen met dit leuke spel.helaas had hij er niet op gerekend dat mijn dochters er te goed in zijn. Ipv 30+ minuten waren we met 5 minuten al klaar.
Laatste aankopen
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volgens mij is het dezelfde. Maar er zijn 3 moeilijkheids niveaus. Je kunt alle 3 de niveaus samen spelen of apart. Maar we waren begonnen met de moeilijke kaarten. En die waren al te makkelijk.Prins Adam schreef:Leuk! Er bestaat blijkbaar een kinderversie en volwassenen.... beide vind je hier: http://bit.ly/2BAuPmhMama van prinsesjes schreef:Sinterklaas dacht me te verrassen met dit leuke spel.helaas had hij er niet op gerekend dat mijn dochters er te goed in zijn. Ipv 30+ minuten waren we met 5 minuten al klaar.
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Geen idee. Eens even zoeken.Stitch87 schreef:Dat is ook zo met die 'wie is het'-versie van disney zeker? Die lijkt ook zo poepsimpel.
Ik heb het spel ook bekeken, maar kwam tot de conclusie dat het voor ons niet echt een uitdaging zou zijn en heb het niet gekochtMama van prinsesjes schreef:Volgens mij is het dezelfde. Maar er zijn 3 moeilijkheids niveaus. Je kunt alle 3 de niveaus samen spelen of apart. Maar we waren begonnen met de moeilijke kaarten. En die waren al te makkelijk.Prins Adam schreef:Leuk! Er bestaat blijkbaar een kinderversie en volwassenen.... beide vind je hier: http://bit.ly/2BAuPmhMama van prinsesjes schreef:Sinterklaas dacht me te verrassen met dit leuke spel.helaas had hij er niet op gerekend dat mijn dochters er te goed in zijn. Ipv 30+ minuten waren we met 5 minuten al klaar.
We zijn naast Disneyfans ook boardgamefans, dus dubbel kritisch bij gezelschapsspelletjes

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Mama van prinsesjes
- Moderator

We hebben de regels wat aangepast en wachten nu eerst 5 tellen of doen hints zodat Michelle ook de tijd krijgt om te antwoorden. Dan kunnen we er wel 30 minuten mee uitzingen.MissMetal schreef:Ik heb het spel ook bekeken, maar kwam tot de conclusie dat het voor ons niet echt een uitdaging zou zijn en heb het niet gekochtMama van prinsesjes schreef:Volgens mij is het dezelfde. Maar er zijn 3 moeilijkheids niveaus. Je kunt alle 3 de niveaus samen spelen of apart. Maar we waren begonnen met de moeilijke kaarten. En die waren al te makkelijk.Prins Adam schreef: Leuk! Er bestaat blijkbaar een kinderversie en volwassenen.... beide vind je hier: http://bit.ly/2BAuPmhblij om te lezen dat mijn gevoel juist zat!
We zijn naast Disneyfans ook boardgamefans, dus dubbel kritisch bij gezelschapsspelletjes
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

We gingen leggings kopen. Maar er was zo veel leuk Disney spul.
Toen Michelle deze barstje rugzak zag, was ze verkocht. Ze wou er zelfs haar Marie onsie voor inleveren.

Toen Michelle deze barstje rugzak zag, was ze verkocht. Ze wou er zelfs haar Marie onsie voor inleveren.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Pakjes dag. 

- Miss_Leonie
- Member

Net thuis van twee Magische Dagen in DLP. Eén overnachting in een hele mooie Golden Forest kamer van Sequoia Lodge (aanrader), op de 7e verdieping en zelfs met zicht op het kasteel (klein, maar was wel te zien). Prima ontbijtbuffet.
En uiteraard de collectie weer aangevuld met kerstboomdecoraties(nooit genoeg), pins (ook nooit genoeg) en ook Alice en Belle hebben er met Aurora weer een nieuw vriendinnetje erbij....

En uiteraard de collectie weer aangevuld met kerstboomdecoraties(nooit genoeg), pins (ook nooit genoeg) en ook Alice en Belle hebben er met Aurora weer een nieuw vriendinnetje erbij....

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Geweldige aanwinsten Lars!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gelukkig hebben de pins en tsums de tocht naar Nederland overleeft! Kreeg een behoorlijk gehavende Disney Store doos. Ook beetje belachelijk groot voor wat er in zat, maar gelukkig zat er veel beschermpapier in!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Iemand is heel blij met haar uitnodigingen voor haar kinderfeestje. 

- Miss_Leonie
- Member

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nee, we gaan proefjes doen bij het watermuseum, shampoo en gel maken, dus was zo leuk dat deze kaart er was, past er precies bij.Miss_Leonie schreef:Wat een leuke kaartjes! Gaat ze ook een feestje geven in Disney stijl?Mama van prinsesjes schreef:Iemand is heel blij met haar uitnodigingen voor haar kinderfeestje.