Ik zou loopreizen een mailtje sturen dat je die erbij wilt. Wanneer je via Disney zelf hebt geboekt kun je die bij je pakket zo bijboeken.Aryanne schreefCOLONHallo,
Ik ben pas net bekend met de runs in disneyland. Vandaag pakket geboekt via loopreizen. We gaan voor de 10k.
Is het ook mogelijk later de 5k erbij te boeken? Of los te kopen?
Fijn forum trouwens, ook die van de vorige editie. Heb er erg veel tips uit kunnen halen!
Nog een optie is om de bib voor de 5K tijdens de bib only sale te kopen, deze gaat waarschijnlijk pas in juni gebeuren. Hopelijk hebben ze het systeem verbeterd, want de server kon de drukte vorig jaar niet aan, waardoor men uren naar hetzelfde scherm heeft staan staren en meerdere keren werd het winkelwagentje met de bibs opeens leeg gegooid. Iedereen had uiteindelijk wel alle bibs die ze wilden, maar het leverde een hoop stress op.
Als ik jou was zou ik loopreizen mailen of het mogelijk is om de 5K toe te voegen, zeggen ze nee, dan weet je dat je voor de bib only moet gaan. Wat wel jammer is, want de 5K+10K+HM is een challenge!
Vorig jaar was het zo dat je de startnummers los kocht en vervolgens kreeg je een link naar je runner's profile waar je aanvinkt dat je met de challenge mee deed. Dit jaar is het echter zo dat je bij je boeking al aan gaf of je de challenge wilde en dit staat ook gelijk op je boekingsoverzicht.
Je ziet nu menteen dat je je geregistreerd hebt voor óf de 31K of de 36K challenge. Ik weet niet of je je nog wel mee kan doen met de 36K challenge als je nu los de 5K bijboekt.