Disney's Betoverende Kerst, 11 november'17 tot 7 januari'18

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Aaaah is het een adventskalender?! Mijn opmerkzame dochter zei al hee..mama wat is dat? Dat is nieuw...ik kon het niet direct plaatsen en dacht dat het met het 25 jarig jubileum te maken had ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Geniet hier van A Merry Stitchmas in 4K !!!

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

La Christmas Party de Marie à Disneyland Paris

Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Mama van prinsesjes schreefCOLONBij het kasteel vind je de adventkalender, waar dagelijks 2 shows plaatsvindt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is er al meer bekend over wat er precies gaat gebeuren? Ben erg benieuwd, 3 december ben ik er:)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er zou elke dag smorgens kleine ceremonie zijn...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Le Calendrier de l’Avent Enchanté de Disneyland Paris

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ontdek het kerstseizoen van Disneyland Paris in 1 filmpje...

Ook zin gekregen in een Magische kerst in Disneyland Paris? Bekijk de aanbiedingen: klik hier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij zijn net terug van drie dagen dlp en de nieuwe shows zijn idd stuk voor stuk heel erg leuk. We hebben enkel a merry stitch-mass gemist, omdat die twee dagen na mekaar geannuleerd werd omwille van het slechte weer, en op dag 3 hadden we lunch in auberge du cendrillon geboekt, dus ook geen kans om hem te zien. Het was wel vrij druk vond ik, als we volgend jaar terug gaan tijdens het kerstseizoen boek ik een weekje eerder, dan was het een stuk rustiger volgens de app en als ik de tripreports lees. Maar ik vond het kerstseizoen zeker en vast de moeite waard.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

timheidi schreefCOLONWij zijn net terug van drie dagen dlp en de nieuwe shows zijn idd stuk voor stuk heel erg leuk. We hebben enkel a merry stitch-mass gemist, omdat die twee dagen na mekaar geannuleerd werd omwille van het slechte weer, en op dag 3 hadden we lunch in auberge du cendrillon geboekt, dus ook geen kans om hem te zien. Het was wel vrij druk vond ik, als we volgend jaar terug gaan tijdens het kerstseizoen boek ik een weekje eerder, dan was het een stuk rustiger volgens de app en als ik de tripreports lees. Maar ik vond het kerstseizoen zeker en vast de moeite waard.
Wij waren er vorige week 3 dagen. Was niet veel verschil met deze week. De week van de overgang tussen halloween en kerstseizoen wast het minst drukke (maar geen aangepast entertainment).

Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ok. Ik had vorige week de app regelmatig bekeken en de wachttijden leken dan minder, maar 't zal een gedacht geweest zijn :-) Moet zeggen dat het de voorbije dagen heel erg varieerde qua wachttijden, soms was BTM bv maar 15 minuten, en even later plots 45 minuten. Dus het was veel op de app kijken om te kijken wat het beste was.

We hebben ook geluk gehad met sommige dingen, wachtrij voor Jessie was maar 5 minuten, bij de shows zaten we telkens helemaal vooraan (en bij Frozen op het prinsessengedeelte), dus het viel wel mee, het leek alleen met zijn momenten heel erg druk, en dat geeft dan natuurlijk een vertekend beeld van de drie dagen.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Retrouvez l’univers du Disney●Pixar de Noël COCO à Disneyland Paris

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Swinging into Christmas with Brianna at Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Morgen is het zover !!!
D-Tekenaar schreefCOLONLA GRANDE PARADE DISNEYLAND PARIS

Afbeelding

Tijdens de grote Téléthon neemt France 2 jou mee naar Disneyland Paris voor 'LA GRANDE PARADE DISNEYLAND PARIS' .
Tijdens een uur durende special nemen Sophie Davant, Damien Thevenot en Daphné Bürki ons mee in een magisch spektakel dat wel is de 'christmas day parade' van Disneyland Paris zou kunnen worden .

Volgens de mensen van France 2 wordt het een ongezien spektakel met al onze Disney vrienden .
En dit allemaal voor jong en oud . Wil je jij de parade ook zien ? Dit kan op 9 december om 11 uur op France 2 .

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Via de onderstaande link kan je ook meegenieten van de uitzending !!!

http://oklivetv.com/france-2-live/
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Mn digicorder staat al geprogrammeerd! :D

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar