Zal wel moeilijk worden. Ik spaar die parade pins serie en kan ook al niemand vindenMama van prinsesjes schreef:Nee, alle prinsessen en prinsen setjes <3belle1608 schreef:Jaa die van Belle!!!
Nu nog iemand vinden die ze kan halen voor me.

Zal wel moeilijk worden. Ik spaar die parade pins serie en kan ook al niemand vindenMama van prinsesjes schreef:Nee, alle prinsessen en prinsen setjes <3belle1608 schreef:Jaa die van Belle!!!

Bij deze, plaatsen we dus een oproep. :pMichelle schreef:Zal wel moeilijk worden. Ik spaar die parade pins serie en kan ook al niemand vindenMama van prinsesjes schreef:Nee, alle prinsessen en prinsen setjes <3belle1608 schreef:Jaa die van Belle!!!
Nee, alle prinsessen en prinsen setjes <3Mama van prinsesjes schreef:8"]Jaa die van Belle!!!
[/quote]
bedankt allemaal voor het aanbod het mee te nemen. Toevallig gaat een vriend van ons ook en neemt ze voor ons mee. Fijn dat iedereen mee wilt denken. 

De gewone kerst pins of bovenstaande pin?monsterdoll schreef:Wij gaan de 21ste er weer heen, duimen dat ze dan nog kerstpins hebben!