STAR WARS : Sequel Trilogy

Alles over de Star Wars films.
D-Tekenaar
Member
Member

Disney bouwt zijn eigen Empire uit

Afbeelding

Niemand betwijfelt dat Disney met ‘Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi’ weer de hit van het jaar zal scoren. Disney is goed op weg om de dominante kracht in Hollywood te worden.

In 1977 bracht een vrijwel onbekende Amerikaanse regisseur, George Lucas, een sciencefictionfilm uit die hij in zijn wildste dromen zag als de eerste episode van een zesdelige reeks. 40 jaar later is ‘Star Wars’ aan de achtste bioscoopaflevering toe, om nog te zwijgen over de afgeleide films, de animatiefilms, de strips en de merchandising.

Lees meer op : https://www.tijd.be/cultuur/film/Disney ... 1512721984

foto is van : Business Insider
D-Tekenaar
Member
Member

Mark Hamill on How ‘The Last Jedi’ Is No Longer Luke’s Story

D-Tekenaar
Member
Member

Star Wars | Worlds of The Last Jedi

D-Tekenaar
Member
Member

Live From The Red Carpet Of Star Wars: The Last Jedi

D-Tekenaar
Member
Member

Star Wars: The Last Jedi | Red Carpet World Premiere

D-Tekenaar
Member
Member

“Prachtig, onvoorspelbaar, aangrijpend, gestoord”: eerste reacties op nieuwe ‘Star Wars’-film zijn opvallend lovend

Afbeelding

Dit weekend ging de nieuwe ‘Star Wars’-film, ‘The Last Jedi’, in première in Hollywood. De eerste reacties zijn verrassend lovend.

Het achtste hoofdstuk in de Luke Skywalker-saga, onder regie van Rian Johnson, heeft de eerste kijkers ronduit weggeblazen. De wereldpremière vond afgelopen weekend plaats in Hollywood.
D-Tekenaar
Member
Member

Gisteren was er ook een gala premiere voor 'The Last Jedi' in Nederland .En Dj Armin van Buuren had er duidelijk zin in !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fotos waren van : @hanhi_avb , @jornjokker en @arminvanbuuren
D-Tekenaar
Member
Member

LIGHT SIDE NEEMT BESLAG OVER NEDERLAND TIJDENS STAR WARS: THE LAST JEDI PREMIERE

Afbeelding

Utrecht, 11 December 2017 – Vandaag is Nederland overgenomen door de Light Side. Bekende Nederlanders en fans hebben massaal op maandagavond de sneeuw en winterse kou getrotseerd om aanwezig te zijn bij de premiere van Star Wars: The Last Jedi in Pathé Cinemec te Utrecht. Zo’n 600 gasten beleefden met elkaar de unieke allereerste vertoning van Star Wars: The Last Jedi.
D-Tekenaar
Member
Member

Nieuwe Star Wars-film opgedragen aan Carrie Fisher

Afbeelding

Het achtste officiële deel in de Star Wars-reeks, The Last Jedi, is opgedragen aan hoofdrolspeler Carrie Fisher.
Tijdens de aftiteling staat, na de namen van de acteurs, de tekst "In herinnering aan onze geliefde prinses, Carrie Fisher".

De actrice werd wereldberoemd dankzij haar vertolking van prinses Leia in vijf Star Wars-delen. Fisher overleed eind december vorig jaar op 60-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval, vlak na het voltooien van de opnames van de film.

Lees meer op : https://www.nu.nl/film/5044736/nieuwe-s ... isher.html
D-Tekenaar
Member
Member

Vanaf vandaag is het zover !!!!

Afbeelding

Ben jij klaar voor de force ???
fairy tale
Member
Member

Net terug van the last jedi.
En kijk eens wie bij onze bioscoop op bezoek waren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leden van the Dutch garrison (hoop dat ik het goed schrijf)
Second star to the right and straight on until morning,
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Waarom ‘Star Wars: The Last Jedi’ dé film is die je dit najaar gezien moet hebben

Verrassende plotwendingen, fascinerende vechtscènes en de nodige dosis humor. Waar voorganger ‘The Force Awakens’ eerder lauw onthaald werd, zijn de reacties nu uiterst lovend. ‘The Last Jedi’ is volgens sommigen zelfs de beste ‘Star Wars’-film sinds ‘The Empire Strikes Back’ uit 1980, en dat wil wat zeggen. Dit zijn zeven redenen waarom niet alleen de fans, maar ook leken zich geen minuut zullen vervelen.

Afbeelding

1. De comeback van Luke Skywalker
Eén van de hoogtepunten is de terugkeer na bijna veertig jaar van Mark Hamill (66) als Luke Skywalker, een blitzbezoekje in ‘The Force Awakens’ (2015) niet te na gesproken. “Hier ben ik terug. Ik had het nooit verwacht”, klinkt het bescheiden. Als 65-jarige oogt de Amerikaanse acteur uiteraard niet meer zo jong, lenig en onbevangen als veertig jaar geleden.

2. Vlieg mee in 4D
Hou je popcorn maar stevig vast, want ‘The Last Jedi’ is de eerste film die je in 4D-versie kunt beleven. Bewegende stoelen, windvlagen, waterspetters: je zit middenin de actie. Wie de kogels om z’n oren wil voelen of ervaren hoe het is om in een ruimteschip te vliegen, kan voor 18,65 euro bij Kinepolis terecht.

Lees meer: https://www.hln.be/showbizz/film/waarom ... ~af38a2f5/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

‘Star Wars’-actrice onder de indruk van Britse prinsen: “Ik wist totaal niet wat ik tegen William en Harry moest zeggen”

Afbeelding

Actrice Daisy Ridley, die in de ‘Star Wars’-film de rol van strijder Rey speelt, vond het heel lastig om op de set over koetjes en kalfjes te praten met de Britse prinsen William en Harry. Het tweetal bezocht de set van ‘The Last Jedi’ tijdens het draaien.

“Ik ben heel erg slecht in smalltalk”, lachte Ridley woensdag tijdens een gesprek met journalisten. “Dan is het best lastig als je twee mensen onder je hoede krijgt. Maar gelukkig ben je op de set nooit alleen. Mensen zien vooral de acteurs, maar er zijn vele duizenden mensen die veel harder en langer hebben gewerkt aan de film.

bron : https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~ad8f5335/
D-Tekenaar
Member
Member

The Last Jedi Cast Answers YOUR Questions, Behind the Scenes of the Red Carpet Live Stream, & More!

D-Tekenaar
Member
Member

fairy tale schreef:Net terug van the last jedi.
En kijk eens wie bij onze bioscoop op bezoek waren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leden van the Dutch garrison (hoop dat ik het goed schrijf)

Top geschreven !!!
Ik welke bios was het weer ?
Ik herken hier het kostuum van een vriend :)
Plaats reactie

Terug naar “Star Wars Films”