Daarna zijn de meiden creatief geweest met de lego.

Bedankt!Jochum en Albert schreefCOLONPrima verwoord Toulouse, wij zijn het helemaal met je eens. Aan de mensen achter Café Mickey, ga vooral zo door! Hou vast aan de mensen die waarderen wat jullie doenToulouse schreefCOLONIk heb het bericht niet zien passeren maar uit de reacties hier te lezen moet het wat aangegrepen hebben. Ik wil jullie via deze weg toch graag eens laten weten hoezeer jullie inzet, moderering, expertise en Disney-vreugde geapprecieerd word!! Deze website is voor mij een dagelijks ritueel geworden om volledig te doorlezen en alle leuke nieuwtjes te weten te komen. Dit alles is alleen maar mogelijk door mensen die er zich met hart en ziel voor inzetten om anderen dit leuke nieuws te brengen of de gevraagd info te verschaffen. Twijfel geen moment aan hoe jullie bezig zijn want dit is één van de beste forums die ik ken, dankzij jullie toedoen. Jammer uiteraard dat mensen vaak een vorm van elementaire beleefdheid verliezen eens men het internet induikt en een slag in het gezicht voor de mensen die er zich zo voor inzetten. Laten we daarom vooral aandacht besteden aan de dingen die dit forum positief in de aandacht stellen, de aandacht die het absoluut verdient! Heel erg bedankt moderators om dit zo een leuke omgeving te maken!

Inderdaad zeer mooi kerstdecoratiestukje!Amaris schreefCOLONWat een leuk tafereeltje!Mama van prinsesjes schreefCOLONWij zijn goed geslaagd vandaag bij de primark @japperboy.

Het heeft een ere plekje. Mijn batb roos moest plaatsmaken.Japperboy schreefCOLONInderdaad zeer mooi kerstdecoratiestukje!Amaris schreefCOLONWat een leuk tafereeltje!Mama van prinsesjes schreefCOLONWij zijn goed geslaagd vandaag bij de primark @japperboy.

En deze kampioenen mocht ik ontmoeten ..zoals je ziet ben ik niet goed met SelfiesD-Tekenaar schreefCOLONIk ben klaar voor een feestje met mijn favoriete voetbal ploeg !!!

vdbemdsa schreefCOLONoh tof, jij bent in Antwerpen gaan kijken dan, de meningen zijn weer uiteenlopend, sommigen vinden het de beste film van de drie, anderen dan weer dat het echt een flauwe film is, we zullen wel zien