Wij waren één van de eerste die ze kochten (gelijk met de vinylmation jr) en hebben inmiddels Woody, de babypop, de eenhoorn, bullebeest en de mysterie (ham maar dan met zijn "slechte" hoedje op!)
Mijn dochter spaart ze, en hoopt dus dat ze er met de herfstvakantie nog zijn!
Vinylmation
- ilovedisney
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 22:13
1ste bezoek 16 april 1992
- Mrs. Incredible
- Member

- BerichtenCOLON 169
- GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28
Met open mond heb ik vorig jaar staan kijken hoe er in WDW zoveel geld uitgegeven wordt aan deze dingen. Moet toegeven een aantal zijn leuk, de Vinylmation Pins zijn erg gaaf en de 'ontwerp je eigen mega vinylmation'

lijken ook een groot succes. Gasten vinden ze te gek en bij de PIn trading stations in DHS hebben ze ook een nieuw ruilsysteem.
Er staat een kastje met 15 nummers. De bezoeker geeft een te ruilen vinylmation aan de CM en noemt een nummer. De vinylmation achter het nummer is vervolgens van hem. De bezoeker mag tot maximaal 2 keer ruilen bij een pin trading point.
Een schot in de roos waar in iedergeval in America heel veel geld mee wordt verdiend!
Heel iets anders, Ik moet ook zeggen dat ik dit wel geniaal gedaan vind:

lijken ook een groot succes. Gasten vinden ze te gek en bij de PIn trading stations in DHS hebben ze ook een nieuw ruilsysteem.
Er staat een kastje met 15 nummers. De bezoeker geeft een te ruilen vinylmation aan de CM en noemt een nummer. De vinylmation achter het nummer is vervolgens van hem. De bezoeker mag tot maximaal 2 keer ruilen bij een pin trading point.
Een schot in de roos waar in iedergeval in America heel veel geld mee wordt verdiend!
Heel iets anders, Ik moet ook zeggen dat ik dit wel geniaal gedaan vind:

Die ruilkastjes staan in Florida ook in de Disneystore in de Marketplace. Merlijn heeft tijdens de vakantie 1 kleine gekocht om zelf te versieren, en we hebben 3 mini's gekocht die je aan je sleutelhanger kunt doen. Ze zijn wel grappig, en het blijft toch spannend wat je krijgt natuurlijk 
-
DisneyPins.eu
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2010, 08:31
Ik ben ook meer van de pins, heb er gelukkig al zelf een groot aantal, maar ook een groot aantal dubbel! Vind het ook makkelijker de pins gewoon op te bergen, dan dat ik dingen echt neer moet zetten 
Op zoek naar originele DisneyPins voor een leuke prijs? Bekijk dan eens mijn website! http://www.disneypins.eu
Er werden alweer enkele nieuwe Vinylmations uitgebracht. Deze reeks is gebaseerd op "The Nightmare before Christmas". Je vindt Santa Claus, Barrel, Shock, Dr. Finkelstein en Lock terug.

Bron:
Disneydreaming

Bron:
Disneydreaming
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- ilovedisney
- Member

- BerichtenCOLON 14
ik vind ze echt super!! onze dochters gaan er zeker weer een paar aanschaffen volgende week!
Ik heb me aangemeld, dus nu wacht ik met spanning op de goedkeuring van de almachtige beheerder! :hw_grin:basJ @ wo okt 06, 2010 5:17 pm schreefCOLONalle fans opgelet.
vinylmation hyve: http://vinylmationfans.hyves.nl/
Whaaa die van NMBC zijn wel gaaf! Zelfs Sandy Claws :hw_grin:
- ilovedisney
- Member

- BerichtenCOLON 14
Er komen vinylmations uit van de nieuwe Disney film Tron.
Jammer genoeg zijn het echte collectibles want er worden er maar 24 gereleased in Anaheim en 12 in WDW. Ze zijn allemaal handgeschilderd door Noah en die zal zelf ook aanwezig zijn op het event in D-Street Anaheim. Elk figuurtje komt ook met een wel heel coole display case!
bron: stitchkingdom
Jammer genoeg zijn het echte collectibles want er worden er maar 24 gereleased in Anaheim en 12 in WDW. Ze zijn allemaal handgeschilderd door Noah en die zal zelf ook aanwezig zijn op het event in D-Street Anaheim. Elk figuurtje komt ook met een wel heel coole display case!
bron: stitchkingdom
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Het gamma blijft zich uitbreiden: twee exclusieve Vinylmations zullen enkel verkocht worden in de te openen Disney Store in New York (topic 22-10).
Nu heeft de Disney Design Group aangekondigd dat de pumpkin-scaresrow Vinylmation (door Adrienne Draude) uitgebracht wordt op 31 oktober, in D-Street in het West Side district van Walt Disney World's Downtown Disney.

Bron:
Stitchkingdom
Nu heeft de Disney Design Group aangekondigd dat de pumpkin-scaresrow Vinylmation (door Adrienne Draude) uitgebracht wordt op 31 oktober, in D-Street in het West Side district van Walt Disney World's Downtown Disney.

Bron:
Stitchkingdom
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
Super handig dat je bij die NMBC Vinylmations gewoon kunt zien welke je koopt! :hw_grin: