Dat zouden we graag allemaal wel wil weten.chipmunksfan schreefCOLONWanneer kan je de tickets kopen
Maar helaas weet niemand hoe duur het gaat zijn en wanneer de ticketverkoop van start gaat.

Dat zouden we graag allemaal wel wil weten.chipmunksfan schreefCOLONWanneer kan je de tickets kopen

De posters zijn voor FanDaze in het algemeen, niet voor de FanDaze Inaugural Party.The Duck Rider schreefCOLONEn nog steeds vind ik het raar dat ze alle posters in het Disneyland park hebben gemaakt maar alles is in de studio's misschien dat het nog komt maar, nu heb ik nog mijn twijfels

Hoe gaan ze wat doen?The Duck Rider schreefCOLONKlopt maar, hoe gaan ze dat dan doen met de zomer vol superhelden

Er valt weinig af te wachten? Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen?chipmunksfan schreefCOLONWe wachten af ik ben er bij

Ik denk dat ze bedoelt dat ze af wacht wanneer de kaarten te koop zijn en hoeveel ze kosten.Mouseketeer schreefCOLONEr valt weinig af te wachten? Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen?chipmunksfan schreefCOLONWe wachten af ik ben er bij
Summer of Heroes is een SEIZOEN. Wat zich afspeelt tijdens park uren.
FanDaze is een serie AFTER HOURS EVENTS. Wat zich afspeelt na sluitingstijd.
Voor de derde keer - die twee hebben absoluut niets met elkaar te maken.

Nog niet gekend spijtig genoegchipmunksfan schreefCOLONWanneer kan je de tickets kopen

Ben een hij hoorMama van prinsesjes schreefCOLONIk denk dat ze bedoelt dat ze af wacht wanneer de kaarten te koop zijn en hoeveel ze kosten.Mouseketeer schreefCOLONEr valt weinig af te wachten? Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen?chipmunksfan schreefCOLONWe wachten af ik ben er bij
Summer of Heroes is een SEIZOEN. Wat zich afspeelt tijdens park uren.
FanDaze is een serie AFTER HOURS EVENTS. Wat zich afspeelt na sluitingstijd.
Voor de derde keer - die twee hebben absoluut niets met elkaar te maken.