Jouw meest magische Disney momenten van 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Nu de feestdagen eraan komen, komt ook het eind vh jaar in zicht en is het een mooi moment om terug te blikken op dit jaar.
2017 is weer een magisch Disney gevuld jaar geweest zoals vb de 25ste verjaardag in het park, de live action Beauty and the beast, Disney on ice, Disney the lion king musical en zoveel meer! Misschien heb je wel een reis gemaakt naar Disney world of het recente Disney Shangai of was je erbij op 12 april in DLP met de 25ste verjaardag en de Cafe Mickey meeting? vertel het ons!

Wat waren jouw meest magische Disney momenten van 2017?

Mijn meest magische Disney momenten van 2017 ;

Allereerst natuurlijk 1 april 2017 de dag dat ik met mijn prins trouwde in een echte Disney fairytale jurk..
droom zucht.. een prachtige liefdevolle dag :chesire:

Afbeelding

Met onze huwelijksreis waren we zowel met de Cafe Mickey meeting als op 12 april zelf aanwezig in DLP, een gezellige happening met veel leuke Disney fans!!! Een magisch moment om die dag daar zelf te zijn!

Afbeelding

Mijn meest magische Disney characters moment is sowieso de shelfie die ik met Ariel en Prins Erik heb bemachtigd, een moment waar ik lang naar uit gekeken had en al het wachten waard was

Afbeelding

Ook de allereerste Disney trip van een vriendin was een feit dit jaar en of ze genoten heeft!
Zeker toen ze tijdens de onze laatste parade de aandacht van haar favo prinses trok met Pascal en
zij even een praatje kwam maken!

Afbeelding

Een 2de Disney sister trip kwam er ook van dit jaar en zussen zijn het gekste in DLP! haha

Afbeelding

Ten slotte was er nog de Halloween party die ik als Merida mocht doen en een geweldige avond was!

Afbeelding

Ik ben enorm dankbaar en blij met alle magische Disney momenten die ik dit jaar heb beleefd en
benieuwd wat het nieuwe Disney jaar ons allemaal gaat brengen maar sowieso een magische jaar voor allen!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh wat een leuk topic zeg! Wat heb je mooie momenten meegemaakt, fijn dat je die met andere kon delen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Mijn leukste moment van 2017 is toch wel de keer dat ik Tony baxter zag in frontierland vanaf de thunder mesa Riverboat Landing (helaas heb ik geen Foto's)
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Een van de meest magische Disney momenten die mij meteen te binnen schiet, is het winnen van de Mister Café Mickey 2017 wedstrijd .

Over de overige momenten, vooral die in het park, moet ik toch echt even nadenken (foto's volgen)
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

hoi allemaal,

Dit is voor mij (ons) een makkelijke dit jaar; mijn huwelijksaanzoek voor het kasteel :-)

grz

MJ
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Mijn magische momenten:
* Ik mocht zo'n 12 dagen rondlopen in de magie afgelopen jaar (nog 3 te gaan komende week)
* Ik ontmoette D-Tekenaar en mocht met hem mee op pad in Disney
* Zijn vader maakte foto's van mij, toen ik eindelijk Belle durfde te knuffelen toen ze naar backstage liepen na de laatste Starlit Princess Waltz (zomervakantie)
* Na 10 showtjes kijken, durfde ik Belle eindelijk te vragen om een selfie (herfstvakantie)
* Ik schreef een briefje naar Belle en de andere royals, om ze te bedanken voor deze 17 magische shows tijdens dit tripje, de aandacht die ik van Belle kreeg, de selfie van de dag ervoor en dat ik er niet zou zijn om ze uit te zwaaien na de laatste show (ik moest terug naar huis). Tijdens de laatste show die ik keek, hield ik het heeeeleeemaaalll niet droog en Belle was zo lief (hartjes sturen, zwaaien etc.)
* Na die laatste show keek ik nog de parade en ineens kreeg ik een knipoog van een parademeeloopster, na even nadenken kon dat niemand anders zijn dan degene met wie ik een selfie had gemaakt..
(Voor uitgebreidere info, lees mijn laatste tripreport, herfstvakantie 2017)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb er ook wel wat
* Het begon in mei met een tripje naar Parijs, heerlijk om het jubileum entertainment te zien en de reacties op mijn foto-/handtekeningen boek
Afbeelding
Afbeelding
* Het huwelijksaanzoek met een enchanted rose in juni
Afbeelding
* De sneak peak van onze vakantie bestemming (maar wat erg dat we nog niet meemochten!)
Afbeelding
Afbeelding
* Ten slotte natuurlijk de cruise zelf met als subpunten
** De geweldige tijd met nieuwe cafe Mickey vrienden Prins Adam, Boomerke, Dory en ?? (Weet forum naam niet ;)), vind het bijna jammer dat we niet echt in de lifeboat “diep in de zee” hebben kunnen zingen!
** Het contact met de characters, Knuffel Goofy, Minnie die mijn vriend miste en hem op een andere verdieping vond en aan me aanwees
** Toch nog als laatste hoogte puntje, op de laatste avond, na de hele dag alle meets met Goofy gedaan te hebben, maar steeds de verkeerde tegen te komen, toch nog afscheid kunnen nemen van “mijn” Knuffel Goofy. Geen enkele meet zal ooit nog zoveel voor me betekenen als die vrees ik
** Al het super lieve personeel, die we echt oprecht missen

Volgende week komt er nog de ijsbeelden bij denk ik ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Er gebeurde zoveel magische Disney momenten ..Keuzes makan was niet gemakkelijk ...

Afbeelding

Niet echt dit jaar ..maar wel ongeveer een jaar geleden bij de start van dit topic .
Een geweldig verrassingsfeest met familie en vrienden

Afbeelding

12 April vieren met Kimberley en Steven

Afbeelding

mijn magische momenten met Rosie en Louis

Afbeelding

Eindelijk een foto met Tarzan

Afbeelding

Disneyland met mijn zus

Afbeelding

Een fantastische verjaardag met mijn ouders , Kimberley en De kleine zeemeermin
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Erg mooie momenten allemaal! :sorc:

Mijn hoogtepunten:
- Bezoekje in februari om mijn vaste contract te vieren: voor het eerst photopass aangeschaft en veel gebruik van gemaakt, Moana ontmoet en Season of the Force!
Afbeelding

- Miss Cafe Mickey 2017 geworden!
Afbeelding

- RunDisney september: ondanks blessure, toch 36K Challenge voltooid! Mini Cafe Mickey meet!
Afbeelding
Afbeelding

- 2 weken naar WDW: heerlijk met ons tweeën genieten, verloving in het Polynesian hotel was wel heel magisch, met hulp van Stitch! Zoveel nieuwe characters ontmoet! 3x naar Mickey's Not So Scary Halloween Party gegaan.
Afbeelding
Afbeelding

En Chewie geeft gewoon de beste knuffels! En ik The Last Jedi was ook zeker een magisch Disney moment van 2017! In de eerste week de film 2x gezien. :sorc:
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Heel veel mooie Disney momenten. Met als hoogtepunt mijn eerste overnachtingen in het Disneyland hotel. Wat een heerlijke luxe!
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mijn mooiste momenten van 2017 zijn
- mijn 'Disney' geinspireerde huwelijk

- moderator mogen worden van dit wonderlijke forum.

- met mijn zoon kunnen genieten van Dlp
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wauw prachtige magische momenten iedereen!!! heel mooi om te lezen!! :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik heb er nog 1 voor mijn lijstje. Na 12 dagen, 4 trips is het een halfuur voordat ik het park ging verlaten i.v.m. de terugreis gelukt om Belle te ontmoeten in het paviljoen :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

- Na 4 jaar in juni 2017 weer onze jaarkaarten ophalen, weer een jaar genieten van de magie!

- Voor het eerst met onze dochter (8) in de Roch & Rollercoaster, pace Mountain en de TOT

-Samen met mijn beste vriendin en de kinderen naar Disney waarbij mijn zoon (14)voor het eerst zijn geheel eigen plan trok met zijn vriend.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneline
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 16:10

Ik heb dit jaar heel veel magische momenten beleefd!!
Dit zijn één van de hoogtepuntjes;

❤ M'n selfie met de 3 goede feeën toen ik voor het laatst naar Magic on Parade keek.
AfbeeldingThe 3 good fairies by Eline Koster, on Flickr

❤ De nieuwe Star Tours, wat is die attractie geweldig!! Vooral toen ik werd uitgekozen en geprojecteerd werd op het scherm als de Rebel spy en het nog de rit met Darth Vader bleek te zijn ook!

❤ M'n selfie met Ariel en Eric, een droom die uitkwam!!
AfbeeldingMeeting Ariel and Eric by Eline Koster, on Flickr

❤ M'n selfie met Rapunzel en Flynn toen ik mijn Rapunzel Disneybound aan had!
AfbeeldingMeeting Flynn and Rapunzel by Eline Koster, on Flickr

❤ Eindelijk Belle ontmoeten, één van de prinsessen die ik nog nooit had ontmoet.
AfbeeldingBelle and me by Eline Koster, on Flickr

❤ M'n privé ontmoeting met een hele bijzondere Ariel in het Auberge restaurant
AfbeeldingMeeting Ariel by Eline Koster, on Flickr

❤ Toen ik op de foto ging met Prins Phillip en me even een prinsesje voelde.
AfbeeldingMeeting Prince Philip by Eline Koster, on Flickr

❤ Een ontzettend lieve CM die me ten dans vroeg tijdens het wachten op de meet met Belle en Gaston terwijl we 'Beauty and the Beast' zongen!
AfbeeldingA waltz at Disney! by Eline Koster, on Flickr

❤ Een geweldige ontmoeting met Aladdin en Jasmine
AfbeeldingAgrabah gang by Eline Koster, on Flickr

❤ En alle magische momenten die ik heb beleefd tijdens de Princess Waltz, m'n favoriete show!

Het zijn er best veel maar er zijn nog veel meer mooie Disney dingen gebeurd dit jaar. Maar dit zijn toch wel de beste/mooiste!!
Have courage and be kind
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar