2017 is weer een magisch Disney gevuld jaar geweest zoals vb de 25ste verjaardag in het park, de live action Beauty and the beast, Disney on ice, Disney the lion king musical en zoveel meer! Misschien heb je wel een reis gemaakt naar Disney world of het recente Disney Shangai of was je erbij op 12 april in DLP met de 25ste verjaardag en de Cafe Mickey meeting? vertel het ons!
Wat waren jouw meest magische Disney momenten van 2017?
Mijn meest magische Disney momenten van 2017 ;
Allereerst natuurlijk 1 april 2017 de dag dat ik met mijn prins trouwde in een echte Disney fairytale jurk..
droom zucht.. een prachtige liefdevolle dag

Met onze huwelijksreis waren we zowel met de Cafe Mickey meeting als op 12 april zelf aanwezig in DLP, een gezellige happening met veel leuke Disney fans!!! Een magisch moment om die dag daar zelf te zijn!

Mijn meest magische Disney characters moment is sowieso de shelfie die ik met Ariel en Prins Erik heb bemachtigd, een moment waar ik lang naar uit gekeken had en al het wachten waard was

Ook de allereerste Disney trip van een vriendin was een feit dit jaar en of ze genoten heeft!
Zeker toen ze tijdens de onze laatste parade de aandacht van haar favo prinses trok met Pascal en
zij even een praatje kwam maken!

Een 2de Disney sister trip kwam er ook van dit jaar en zussen zijn het gekste in DLP! haha

Ten slotte was er nog de Halloween party die ik als Merida mocht doen en een geweldige avond was!

Ik ben enorm dankbaar en blij met alle magische Disney momenten die ik dit jaar heb beleefd en
benieuwd wat het nieuwe Disney jaar ons allemaal gaat brengen maar sowieso een magische jaar voor allen!